Nadruki na odzieży
Drukarnia Internetowa
Odzież reklamowa
Loading...
Gadżety dla branży kosmetycznej

Gadżety dla branży kosmetycznej

Zastanów się, jaki rodzaj osobistych produktów kosmetycznych będzie najlepszy dla Twojego rynku i jego potrzeb…. Skoro działasz w branży kosmetycznej, jest to wyraźny sygnał, że nadal warto iść w stronę przedmiotów trafiających w gust Twojej grupy docelowej, ale oczywiście równocześnie powiązanych z indywidualnym brandingiem.

Kosmetyczne gadżety – dla branży kosmetycznej?

Inspiracje gadżetów promocyjnych dla branży kosmetycznej obejmują wszystko, od pilników po kompaktowe lusterka. Warto uświadomić sobie, że dając swoim klientom bądź kontrahentom gadżety reklamowe dla branży kosmetycznej oferujesz im nie tylko przedmioty niezbędne w osobistej pielęgnacji, która ma oczywistą wartość i znaczenie, ale ofiarujesz tak spersonalizowany podarunek od Twojej firmy, iż tworzy to naprawdę pozytywne relacje. Jednak, aby wyróżnić się na tle innych firm kosmetycznych, które być może też szukają pomysłu na swoje brandingowe gadżety, warto zwrócić się do ekspertów zajmujących się tym tematem – z chęcią powiadomią Cię o najlepszym sposobie przyciągnięcia uwagi Twojej bazy klientów.

gadżety reklamowe dla branży kosmetycznej

Jak promocyjne gadżety mogą budować świadomość marki?

Wszyscy wiemy, że każda kobieta ma w posiadaniu mnóstwo różnych kosmetyków, a co więcej, niektóre rodzaje produktów są równie popularne wśród męskiej grupy odbiorców. Szukając markowego produktu, którego często używają odbiorcy, produkty kosmetyczne mogą być właśnie tym kluczowym artykułem promocyjnym, aby pomóc konkretnej marce nie tylko zostać zauważonym, ale i naprawdę zapamiętanym.

Przykładowe inspiracje takich gadżetów to:

  • naturalny balsam do ust
  • pomadka ochronna wazelina
  • komplet do manicure

Wszyscy, którzy sprzedają towary do pielęgnacji czy higieny osobistej, salony, spa i marki kosmetyczne, powinni wiedzieć, jak skutecznie wykorzystywać produkty kosmetyczne do promowania swojej marki wśród konsumentów. Potencjał jest jasny: te produkty często podróżują wraz z odbiorcami – można je znaleźć w torebce, kieszeni lub plecaku, gdzie biorą udział w codziennych czynnościach potencjalnych i lojalnych klientów. Gdy dana osoba wyjmuje produkt, aby móc go używać np. w czasie podróży, oznakowanie umieszczone na produkcie stanie się wystawione na ekspozycje. Jeśli projekt jest naprawdę ciekawy, zostanie zapamiętane również wśród osób, które są w pobliżu, zapewniając jeszcze bardziej pożądaną ekspozycję dla każdej marki.

Produkty kosmetyczne i promocja - czy to ekonomiczny wybór?

Pod względem ceny, promocyjne produkty upiększające mogą obejmować zarówno niedrogie, jak i godne polecenia, choć tańsze propozycje. To daje marce swobodę wyboru sposobu, w jaki chcą zaprezentować się publicznie.

Niedrogie, ale przydatne produkty upiększające są dostępne, aby umożliwić dystrybucję marki szerokiemu gronu odbiorców kilka przykładów:

  • torba na zakupy ~ 1 zł
  • lusterko do makijażu ~ 0,60 zł
  • opaski na rękę Tyvek ~ 0.56 zł

Można jednak postawić również na kosztowniejsze produkty kosmetyczne, które można wykorzystać, aby zaimponować dużemu klientowi lub partnerowi biznesowemu.

Dla przykładu są to:

  • podwójne magnetyczne lusterko ~ 6,40 zł
  • podręczna kosmetyczka ~ 9,66 zł
  • torba plażowa ~30 zł

Produkcja niestandardowa i branding

Masażery, zestawy do makijażu, lusterka kompaktowe, pilniki do paznokci, zestawy do manicure i grzebienie to tylko niektóre z promocyjnych produktów kosmetycznych, z których marka może swobodnie wybierać, a każdy z nich ma swoje własne specyficzne obszary marki i określone elementy, na których może zostać realizowany zamysł brandingowy. Produkty te mogą być wykonane z różnych materiałów:

  • metalu
  • drewna
  • szkła
  • plastiku
  • silikonu

To pozwala zapewnić dostęp do wielu różnych opcji pod względem wyglądu, ceny i dokładnej reprezentacji danej marki.

Sposoby personalizowania gadżetów dla branży kosmetycznej

Sitodruk i grawerowanie laserowe to trzy najbardziej popularne opcje brandingowe stosowane do tego rodzaju gadżetów promocyjnych. Ostatecznie, to materiały użyte do wytworzenia produktu decydują o tym, która opcja brandingu będzie działać najlepiej. Sitodruk jest stosowany do umieszczenia wzoru na produkcie kosmetycznym wybranym przez markę, a grawerowanie laserowe służy do tworzenia wzoru w materiale. Grawerowanie laserowe to opcja dla marki zazwyczaj zarezerwowana dla produktów wykonanych z metalu lub drewna. Metalowe zestawy do manicure będą zazwyczaj najdłużej trwającymi produktami, ponieważ ten materiał zapewnia użyteczność produktu przez dłuższy czas, dzięki czemu oferuje to doskonałą opcję prezentów dla klientów czy partnerów biznesowych.

Ostatnio dodane artykuły
Bogdanowicz Wiktor 24 wrzesień 2018
Zastanów się, jaki rodzaj osobistych produktów kosmetycznych będzie najlepszy dla Twojego rynku i jego potrzeb…. Skoro działasz w branży kosmetycznej, jest to wyraźny sygnał, że nadal warto iść w stronę przedmiotów trafiających w gust Twojej grupy docelowej, ale oczywiście równocześnie powiązanych z indywidualnym brandingiem.
Maksym Wiktorowicz 18 wrzesień 2018
Zastanów się, jaki rodzaj osobistych produktów kosmetycznych będzie najlepszy dla Twojego rynku i jego potrzeb…. Skoro działasz w branży kosmetycznej, jest to wyraźny sygnał, że nadal warto iść w stronę przedmiotów trafiających w gust Twojej grupy docelowej, ale oczywiście równocześnie powiązanych z indywidualnym brandingiem.
Bogdanowicz Wiktor 03 wrzesień 2018
Zastanów się, jaki rodzaj osobistych produktów kosmetycznych będzie najlepszy dla Twojego rynku i jego potrzeb…. Skoro działasz w branży kosmetycznej, jest to wyraźny sygnał, że nadal warto iść w stronę przedmiotów trafiających w gust Twojej grupy docelowej, ale oczywiście równocześnie powiązanych z indywidualnym brandingiem.
OpenGift.pl w liczbach
34393 Klientów
74677 Zamówień
85 Pracowników
12 Lat na rynku