+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Dlaczego smycze z logo twojej firmy to tak dobry gadżet reklamowy

Dlaczego smycze z logo twojej firmy to tak dobry gadżet reklamowy

Co znajdziesz w tym artykule

    Gadżety reklamowe to jedna z najbardziej skutecznych, a także podstawowych form promocji, z których może skorzystać każda firma, bez względu na jej wielkość. Nieistotny jest fakt czy jest to korporacja, która dysponuje wysokimi środkami pieniężnymi, czy mała działalność, która ma ograniczony budżet na działania promocyjne.

    Wśród takich gadżetów największą popularnością cieszą się smycze z logo, które mają duży zasięg oddziaływania, a także szeroki wachlarz zastosowań, ze względu na swój aspekt praktyczny, taki gadżet okaże się doskonałym wyborem.


    Zalety smyczy z logo

    Podstawową zaletą smyczy z nadrukiem jest jej uniwersalność oraz zgrabna forma, umożliwiająca noszenie jej wszędzie. Smycze z nadrukiem są lekkie i przede wszystkim nie zajmują dużo miejsca, dzięki czemu możemy schować ją do kieszeni, plecaka, małej torebki, a także popularnych nerek.


    Szerokie zastosowanie smyczy z logo

    Smycz z nadrukiem może zostać wykorzystana na co dzień na kilka różnych sposobów:

    - Jako smycz do kluczy. W przypadku kluczy należy zadbać o to, aby ich nie zgubić, co jest łatwe ze względu na ich rozmiar oraz o to, aby łatwo można było je znaleźć. W takim przypadku doskonale sprawdzi się klasyczna smycz z metalowym karabińczykiem. Zaczepienie kluczy na taką smycz, sprawi, że ich odnalezienie w torebce stanie się znacznie łatwiejsze, dodatkowo dzięki żywej gamie kolorystycznej, będzie można je łatwiej zlokalizować także wzrokowo,

    - Smycz reklamowa, przywieszka do telefonu. Smycz z możliwością zaczepienia telefonu, przy użyciu specjalnej linki to kolejne z wielu możliwych zastosowań. Podobnie jak wcześniejszy model, umożliwi szybkie znalezienie dzwoniącego telefonu w plecaku czy torebce. Dodatkowo, trzymając telefon w kieszeni, możemy jeden koniec smyczy przymocować do szlufki od spodni, zabezpieczając tym samym telefon przed zgubieniem lub wypadnięciem podczas np. biegania lub jazdy rowerem,

    - smycz jako zaczep do identyfikatora/ karty. Tego typu smycze z logo stanowią popularne rozwiązanie w przypadku różnego rodzaju konferencji, szkoleń czy eventów, na których konieczne jest posiadanie identyfikatora. Dzięki umieszczeniu identyfikatora na smyczy, zapobiegamy jego zagubieniu. Dodatkowo to takiej smyczy można również przyczepić kartę dostępową, co także zabezpieczy nas przed jej zgubieniem. W takim przypadku egzamin zda Smycz z metalowym zaczepem. Dzięki odpinanej sprzączce, szybko możemy odczepić kartę lub identyfikator. Dodatkowym atutem smyczy jest tak zwane bezpieczne rozerwanie, czyli zaczep zlokalizowany w górnej części smyczy, umożliwiający szybkie jej rozpięcie w razie niebezpieczeństwa.


    Kiedy smycze z logo będą odpowiednią formą promocji?

    Przede wszystkim jest to trafiony upominek podczas wszelkiego rodzaju szkoleń, konferencji i innych eventów, jednak doskonale sprawdzi się także jako drobny upominek dla osób biorących udział w targach, czy też dla partnerów biznesowych lub Klientów podczas wizyty w siedzibie firmy. Prostota, funkcjonalność i poręczność smyczy z nadrukiem oraz możliwość wykorzystania takiego gadżetu na co dzień powoduje, że jest to jeden atrakcyjniejszych i najchętniej przyjmowanych upominków. Koszt wykonania smyczy nie jest stosunkowo wysoki, a z całą pewnością pomoże wypromować firmę oraz zapisać się w pamięci naszych Klientów czy Kontrahentów.

    Powiązane artykuły
    30 marzec 2024
    Dzisiejszy świat jest przesycony treściami marketingowymi. Na ulicy, w radio, w sieci, w gazetach – z każdej strony wołają do nas kolorowe i chwytliwe reklamy. Współczesny konsument wykazuje selektywną uwagę – zwraca się wyłącznie ku tym przekazom, które trafiają w jego przekonania i potrzeby. Podobnie jest z gadżetami reklamowymi. Aby zadowolić klienta i zatrzymać go na dłużej, najlepiej sięgnąć po indywidualizowane upominki.
    27 marzec 2024
    Gadżety reklamowe najczęściej kojarzą Ci się pewnie z promocją marki na konferencjach czy targach, może z prezentami świątecznymi czy też upominkami z innych okazji dla klientów. A co z pracownikami? O tak, także tutaj wiele możesz ugrać za pomocą prostych gadżetów, które z pewnością sprawdzą się też w innych dziedzinach życia firmy. Zaraz zresztą powiemy Ci, jak łatwo zadbać o atmosferę w firmie za pomocą produktów reklamowych.
    20 marzec 2024
    Samochód to zdecydowanie najpopularniejszy środek transportu w Polsce. To także prawdopodobnie ulubiony sposób na przemieszczanie się dla wielu spośród Twoich partnerów biznesowych i klientów. Aby wesprzeć marketing firmy, warto zatem postawić na gadżety do samochodu – sprawdź, jakie propozycje sprawdzą się najlepiej i dlaczego warto na nie postawić.
    Ostatnio dodane artykuły
    11 czerwiec 2024
    Od koncepcji do realizacji - proces tworzenia idealnego gadżetu reklamowego
    31 maj 2024
    Wybór odpowiednich gadżetów reklamowych to nie lada wyzwanie, szczególnie w kontekście rynku B2B, gdzie specyfika każdej branży wymaga indywidualnego podejścia. Gadżety reklamowe mogą nie tylko promować markę, ale również budować relacje z klientami, wzmacniać lojalność i wyróżniać firmę na tle konkurencji. Aby osiągnąć te cele, niezbędne jest dostosowanie gadżetów do specyficznych potrzeb i oczekiwań odbiorców z różnych branż. W tym artykule przedstawimy, jak skutecznie dopasować gadżety reklamowe do specyfiki klienta, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał marketingowy.
    31 maj 2024
    W dobie rosnącej świadomości ekologicznej i zmian klimatycznych, zrównoważony rozwój stał się kluczowym elementem strategii wielu firm. Wybór ekologicznych gadżetów reklamowych to nie tylko sposób na wzmocnienie wizerunku marki, ale również konkretny krok w kierunku odpowiedzialności społecznej. Ekologiczne produkty promocyjne mogą pomóc firmie w wyróżnieniu się na rynku, przyciągnięciu świadomych konsumentów i wzmocnieniu relacji z obecnymi klientami.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku