Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
#openPEOPLE
Szukamy ludzi, którzy ...
szanują swój czas, uwielbiają się rozwijać i pragną mieć wpływ na zmiany. Dla nas pozytywna atmosfera jest równie istotna, co sukces.

Dołącz do naszego zespołu i wspólnie rozwijamy największą w Polsce platformę z gadżetami dla biznesu!
Zobacz aktualne oferty
Co mówią pracownicy o OpenGift?
Co
o OpenGift
mówią
pracownicy?
Dzień Dobry!
Czas, żebyśmy poznali się bliżej. Zaparz fliżankę kawy i zobacz kogo możesz spotkać w OpenGift
JAKUB
z-ca kierownika sprzedaży i obsługi klient
Oaza spokoju i opanowania nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Jego super mocą jest empatia i klientocentryzm. wraz z Mikołajem dbaj aby konsultantom i doradcom dobrze się pracowało.
JAKUB
z-ca kierownika sprzedaży i obsługi klient
Oaza spokoju i opanowania nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Jego super mocą jest empatia i klientocentryzm. wraz z Mikołajem dbaj aby konsultantom i doradcom dobrze się pracowało.
Lubimy dzielić się
naszym KNOW HOW
Chcesz poznać bliżej właścicieli OpenGift?
Posłuchaj wywiadów, w których dzielą się widzą branżową i własnym spojrzeniem na biznes.
Nikt nie powie Ci TEGO o gadżetach dla biznesu!
Zobacz kanał Gadżetowych Ekspertów na Youtubie.
My już wiemy, co jest ważne!
Dlaczego warto pracować z nami?
Równowaga
Life Balance nie jest dla nas gadżetem. W tygodniu pracujemy do 16:00 - weekendy są dla Ciebie. Komputera, ani pracy nie zabierasz do domu!
Life Balance nie jest dla nas gadżetem. W tygodniu pracujemy do 16:00 - weekendy są dla Ciebie.
Rozwój
Trenujemy z ekspertami biznesu SellWise. Cyklicznie podnosimy umiejętności w szkoleniach produktowych i warsztatach specjalistycznych.
Trenujemy z ekspertami biznesu SellWise. Cyklicznie podnosimy umiejętności w szkoleniach specjalistycznych.
Przyjazne miejsce pracy
Wiemy, że czasem trzeba wyjść do lekarza, czy wziąć dzień wolnego na spięcie swoich spraw - dla nas to oczywiste!
Wiemy, że czasem trzeba wyjść do lekarza, czy wziąć dzień wolnego na spięcie swoich spraw - dla nas to oczywiste!
Samodzielność
Znajdziesz u nas możliwość wpływu na swoją pracę, szansę na wyrażanie swojej opinii i samodzielność w działaniu.
Znajdziesz u nas możliwość wpływu na swoją pracę, szansę na wyrażanie swojej opinii i samodzielność w działaniu.
Otwarta komunikacja
Stawiamy na konstruktywny feedback w każdą ze stron, prowadzimy regularne zebrania zespołów oraz spotkania indywidualne.
Stawiamy na konstruktywny feedback w każdą ze stron, prowadzimy regularne zebrania zespołów oraz spotkania 1:1
HR jest tu dla Ciebie
Zaplanowany onboarding, wsparcie działu HR i otwartość na inicjatywy to nasz klucz do udanej współpracy. Mamy dla Ciebie czas.
Zaplanowany onboarding, wsparcie działu HR i otwartość na inicjatywy to nasz klucz do udanej współpracy.
Zwinność w działaniu
Zmiany są nieuniknione. Potrafimy wyznaczać kierunki i nie boimy się wdrażania zmian. Rozumiemy, że daje to gwarancję stabilności finansowej i utrzymania pozycji na czela stawki.
Potrafimy wyznaczać kierunki i nie boimy się zmian. Rozumiemy, że daje to gwarancję stabilności i utrzymania pozycji na czele stawki.
Wspólnie decydujemy
Oddawanie i przejmowanie odpowiedzialności sprzyja rozwojowi pracowników - to pewne. U nas to także podstawa budowania relacji, wzajemnego szacunku i zaufania.
Oddawanie odpowiedzialności sprzyja rozwojowi - to pewne! U nas to także podstawa budowania wzajemnego szacunku.
Zobacz nasz Culture Book
Zobacz nasz Culture Book
Wybierz swój bilet w biznes klasie!
Nie trzymaj swojej kariery na smyczce!
Wolne miejsce w pierwszym rzędzie z widokiem na nowe wyzwania już czekają.
Business Development Manager / Doradca i Opiekun Klienta Biznesowego
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • obsługa klientów biznesowych - mailowo i telefonicznie, oraz odpowiedź na zapytania z naszego chatu i infolinii,
  • prowadzenie sprzedaży produktów firmy (gadżety reklamowe) i realizacja celów sprzedażowych - będziesz skupiać się na obsłudze zapytań ofertowych naszych klientów,
  • wsparcie klienta w wyborze personalizowanych gadżetów reklamowych, czyli dopasowanie np. odpowiedniego rozmiaru, koloru i znakowania produktu dopasowanych do okazji i potrzeb kontrahenta,
  • dodatkowo, w spokojniejszych momentach będziesz pracować nad odświeżaniem relacji z klientami z naszej wewnętrznej bazy,
  • dbanie o dobrą współpracę z innymi działami w firmie (back office, produkcja, marketing).
Nasze oczekiwania:
  • warunek konieczny - doświadczenie w sprzedaży w kanale B2B,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem biznesowym i budowania z nim relacji,
  • samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy własnej, także pod presją czasu,
  • poczucie ducha zespołu - komunikacja jest dla nas bardzo ważna a współpraca między działami niezbędna. Jesteśmy jedną drużyną i razem pracujemy na wspólny sukces,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy ze sprzedażą online.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, byś jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
  • transparentną komunikację o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Kierownik Sprzedaży
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • zarządzanie i motywowanie 20-osobowego zespołu doradców klienta biznesowego, wspierając ich w osiąganiu celów i maksymalizacji wyników,
  • współpraca z członkami zespołu i liderami, pomagając im w indywidualnym rozwoju zawodowym,
  • tworzenie skutecznej strategii sprzedażowej oraz wprowadzanie nowych narzędzi i pomysłów, aby zwiększyć efektywność działania,
  • analizowanie wyników sprzedaży i rynku, identyfikując obszary do poprawy i szanse na rozwój,
  • utrzymywanie wysokiej jakości standardów i obsługi klienta oraz budowanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi,
  • współpraca z naszym partnerem biznesowym, firmą Sellwise, w zakresie tworzenia i rozwoju procesów, potrzeb szkoleniowych i standardów w myśl strategii rozwoju OpenGift.
Nasze oczekiwania:
  • min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą na stanowisku managerskim,
  • kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem – wiesz jak zagospodarować mocne strony członków Twojego zespołu,
  • doświadczenie w sprzedaży zdalnej i e-commerce,
  • sprzedaż nie ma dla Ciebie tajemnic - wiesz jak dowieźć wynik i niejednokrotnie dowiodłeś/-aś to swoimi sukcesami,
  • umiejętności mentorskiej, by pomagać pracownikom w ich rozwoju zawodowym,
  • kreatywności i zdolności do myślenia strategicznego, aby pomóc firmie w umacnianiu pozycji na rynku,
  • proaktywności i zdolności przywódczych, by inspirować zespół do osiągania wyjątkowych rezultatów.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, by jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • realny wpływ na procesy, narzędzia oraz poprawę organizacji pracy,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i klientów,
  • transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Kierownik działu Obsługi Klienta
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • zarządzanie pracą 15-osobowego zespołu: wsparcie sprzedaży, contact center, graficy,
  • wdrażanie efektywnych procedur pracy i usprawnianie procesów w oparciu o bieżące potrzeby i dostępne dane,
  • zapewnienie wysokiej jakości kontaktu z klientami i dostawcami, rozwiązywanie ewentualnych trudności,
  • wyznaczenie i wdrożenie wskaźników efektywności dla poszczególnych procesów i pracy zespołu,
  • monitorowanie i tworzenie raportów dotyczących wydajności działu i realizowanych zadań,
  • prowadzenie regularnych odpraw i spotkań z pracownikami, wsparcie ich w dalszym rozwoju.
  • udział w projektach rozwojowych - m.in. rozwój obszaru przetargów.
Nasze oczekiwania:
  • doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w jednym z obszarów: obsługa klienta, back office, zakupy lub pokrewny,
  • min. 4 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem na stanowisku managerskim,
  • mile widziane doświadczenie w e-commerce,
  • znajomość wskaźników wydajności i standardów na poziomie umożliwiającym ich definicję i wdrożenie,
  • umiejętność identyfikowania obszarów do poprawy, planowania i wdrażania zmian/projektów w obszarze zespołu,
  • umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
  • bardzo dobre umiejętności komunikacji i udzielania feedbacku.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, by jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • realny wpływ na procesy, narzędzia oraz poprawę organizacji pracy,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i klientów,
  • transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Project Manager - e-commerce
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • samodzielne prowadzenie projektów w obszarze e-commerce i wewnętrznych systemów,
  • zbieranie i definicja wymagań biznesowych, prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektowej,
  • ścisła współpraca z zespołem programistów i weryfikacja poprawności wykonywanych zadań,
  • układanie planów i harmonogramów pracy, zarządzanie back-logiem zadań,
  • współudział w rozwoju serwisu e-commerce, proponowanie obszarów do dalszego rozwoju,
  • współpraca z agencjami SEO i UX, oraz wewnętrznymi działami organizacji,
  • manualne testowanie funkcjonalności,
  • raportowanie z przebiegu projektu, organizowanie regularnych sprintów.
Nasze oczekiwania:
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania projektami,
  • min. roczne doświadczenie w realizacji projektów z obszaru e-commerce,
  • prowadzenie kilku projektów w tym samym czasie nie sprawia Ci kłopotu,
  • posiadasz doświadczenie w tworzeniu specyfikacji/dokumentowaniu projektów,
  • potrafisz rozmawiać z programistami o potrzebach biznesowych,
  • znasz trendy UX i branży e-commerce.
  • mile widziane: znajomość filozofii agile, język angielski na poziomie B2.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, by jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec Pracowników i Klientów,
  • transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Product Manager
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • współtworzenie strategii produktowej,
  • pozyskiwanie nowych dostawców i utrzymywanie z nimi relacji,
  • zarządzanie produktami w wewnętrznych systemach (odpowiedzialność za wdrożenia produktowe, prawidłowe informacje na karcie produktu, ceny oraz wyjaśnianie niezgodności),
  • zarządzanie katalogiem produktów na stronie www, analiza wyników sprzedaży, promowanie produktów we współpracy z marketingiem,
  • zgłaszanie usprawnień oraz nieprawidłowości w obszarze produktowym i strony www,
  • współpraca z biurem obsługi klienta i zespołem developerskim,
  • udział w targach branżowych - eventy krajowe i zagraniczne.
Nasze oczekiwania:
  • 5 lat doświadczenia w pracy w zarządzaniu ofertą produktową w obszarze category management,
  • doświadczenie poparte sukcesami w ecommerce m.in.: wprowadzanie produktu, zarządzanie produktem, promowanie produktów, budowanie strategii,
  • umiejętności analityczne, umożliwiające przygotowywanie raportów, zestawień oraz wyciąganie wniosków,
  • wysoka komunikatywność pozwalająca na zdobywanie informacji z różnych obszarów i zespołów,
  • samodzielność, umiejętność planowania własnej pracy i proaktywne podejście do obowiązków,
  • mile widziana znajomość j. Angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, by jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec Pracowników i Klientów,
  • transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Specjalista ds. rekrutacji
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • prowadzenie rekrutacji end-to-end na stanowiska od juniorskich po kierownicze,
  • pozyskiwanie kandydatów w sposób aktywny dostępnymi kanałami (direct search),
  • prowadzenie zestawień i statystyk związanych z procesem rekrutacji i zatrudnienia (MS Excel),
  • bliska współpraca z wewnętrznym działem HR, w tym wsparcie w działaniach w zakresie employer brandingu.
Nasze oczekiwania:
  • min. 4 lata doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska managerskie i sprzedażowe,
  • doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu aplikacji (LinkedIn, social media, inne źródła),
  • bardzo dobra znajomość MS Excel (zamiłowanie do tabelek będzie dodatkowym atutem),
  • umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków,
  • umiejętność efektywnej organizacji swojej pracy oraz jej optymalizacji,
  • mile widziane: doświadczenie w pracy w wewnętrznym dziale rekrutacji, znajomość branży ecommerce, wykształcenie związane z obszarem ZZL.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, by jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec Pracowników i Klientów,
  • transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Nie znajdujesz oferty dla siebie?
Nieustannie szukamy pełnych pasji osób do współpracy z nami.
Benefity?
Masz u nas jak w poooowerbanku!
Benefity?
Masz u nas jak w poooowerbanku!
#opengift
Doooobrze
tu być!
gdy ciągle
coś się dzieje
Halooo! Mam Pytanie!
Doskonale! Zanim je zadasz - sprawdź czy ktoś już na nie nie odpowiedział!
1
Co robicie w OpenGift?
Upominki biznesowe na każdą okazję... i bez okazji. Specjalizujemy się w doradzaniu, wybieraniu, znakowaniu i dostarczaniu gadżetów reklamowych dla biznesu. Zamówienia niestandardowe, ekologiczne czy wyszukane prestiżowe upominki stanowią rdzeń naszej działalności.
2
Kto jest naszym klientem?
Naszym klientem jest biznes. Z naszych usług korzystają firmy różnej wielkości - od biznesów rodzinnych po globalne korporacje. Współpracujemy z agencjami reklamowymi, kreatywnymi, eventowymi, które wspierają się naszymi produktami. Nasze gadżety znajdują swoje miejsce w wielu branżach i sektorach, co daje nam ogromny potencjał sprzedażowy.
3
Dlaczego warto z nami współpracować?
Jakość pracy i motywacja rodzą się w dobrej atmosferze. Naszym priorytetem było stworzenie miejsca w którym pracownicy czują się dobrze. Stawiamy na otwartość w komunikacji, umiejętność przyznawania się do błędu oraz dużą swobodę w działaniu. Kluczem naszego sukcesu jest tworzenie różnorodnych zespołów, złożonych z otwartych na siebie ludzi, którzy lubią to co robią i czują się docenieni. Jeśli czujesz, że te wartości są Tobie bliskie, koniecznie przeczytaj więcej o naszej kulturze organizacyjnej.
4
Gdzie macie siedzibę?
Zapraszamy do naszej nowej siedziby w Centrum Podwale na poznańskiej Śródce. Komunikację miejską sponsoruje zajezdnia, dla kierowców mamy pokaźny parking, a na fanów dwóch kółek czeka rowerownia. Z przeszklonych sal rozciąga się niesamowita panorama i widok na katedrę! Niedaleko do parku i na Termy, mamy także tawernę na domowy obiad i afterki.
5
Ile osób liczy Wasz zespół?
W samym dziale obsługi klienta i sprzedaży jest nas ponad 30.
6
Czy zatrudniacie osoby bez doświadczenia?
Obecnie skupiamy się na osobach z doświadczeniem w pracy z klientem biznesowym, ale praktyka pokazuje nam, że potencjał jest czasem więcej wart, niż przepracowane lata, dlatego do każdego Kandydata podchodzimy w sposób indywidualny - analizujemy Twoje CV i staramy się dopasować do konkretnej roli.
7
Czy zatrudniacie osoby bez znajomości języka obcego?
Tak, nie ma obowiązku posługiwania się językiem obcym w naszej firmie. Równocześnie, posiadamy Klientów obcojęzycznych, dlatego jest to umiejętność, która jest mile widziana.
8
Czy jesteście polską firmą?
Anglojęzyczna nazwa, holendersko brzmiące nazwisko Właścicieli oraz globalny zasięg firmy mogły by zmylić najbardziej czujnych! OpenGift.pl jest częścią Reflect Group, polskiej rodzinnej grupy firm prowadzonych przez braci Szymona i Pawła Frieske z siedzibą w Poznaniu.
9
Czy pracujecie zdalnie?
Specyfika naszej pracy nie sprawdza się w zespołach rozproszonych. Głęboko wierzymy, że synergia płynąca z codziennej wspólnej pracy, buduje niepowtarzalną atmosferę i przekłada się na nasze wyniki.