+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Czy dlugopisy firmowe to must have firmy otwartej na marketing?

Czy dlugopisy firmowe to must have firmy otwartej na marketing?

Co znajdziesz w tym artykule

    Długopisy reklamowe to jeden z podstawowych produktów wyposażenia każdego przedsiębiorstwa. Bez względu na to, czy jesteś u lekarza, w banku, kupujesz nowy samochód, najprawdopodobniej w każdym z tych miejsc spotkasz spersonalizowany długopis. Długopisy firmowe stanowią klasykę wśród upominków reklamowych i pomimo stałego pojawiania się nowych, ciekawszych, bardziej rozbudowanych produktów na rynku, długopisy wcale nie tracą na swojej popularności, gdyż nadal stanowią praktyczny upominek za przystępną cenę.

    Długopisy reklamowe a rozpoznawalność marki

    Długopisy reklamowe to narzędzie promocyjne, które pozwala na budowanie marki i przyciąganie do firmy nowych Klientów, ale także pozwala na umacnianie wizerunku wśród stałych Klientów. Dzięki temu wiele firm korzysta z tego drobnego gadżetu reklamowego jako upominku dla swoich Klientów i Kontrahentów, dlatego bardzo ważne jest, aby wyróżnić się z tłumu i przygotować taki projekt lub wybrać taki model długopisu, który przyciągnie uwagę. Jak sprawić aby tak prosta rzecz jak długopis pozytywnie wpłynął na rozpoznawalność marki? Przede wszystkim pamiętaj o odpowiednim doborze kolorów. Nie dla każdej branży długopis w kolorze zielonym będzie odpowiednim rozwiązaniem. Większość przedsiębiorstw stawia na klasyczne kolory takie jak biel, czerń, czy niebieski, jest to jak najbardziej bezpieczny „zabieg”, jednak czasami warto zastanowić się nad nieco bardziej odważną wersją i zmianą kolorystyki na jaskrawe barwy. W połączeniu z delikatnymi dodatkami mogą być one równie eleganckie, jak w przypadku koloru czarnego czy niebieskiego. Dodatkowo, w przypadku jasnych kolorów naniesiony nadruk jest bardziej czytelny, dzięki czemu łatwiej rzuci się w oczy i szybciej może wpłynąć na zainteresowanie się Twoją działalnością, a co za tym idzie zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki.


    Aby w odpowiedni sposób wpłynąć na potencjalnego Klienta, istotne jest również aby nie przesadzić z ilością informacji zawartych na de facto małej powierzchni, dlatego stosując zabieg umieszczania tylko cząstkowych informacji, zachęcamy Klienta do zapoznania się z profilem działalności przedsiębiorstwa. Nadmierna ilość grafik, czy tekstu może przynieść zupełnie odwrotny efekt niż się spodziewaliśmy.


    Jeżeli chcesz, aby długopisy reklamowe spełniały swoje zadanie i w sposób pozytywny wpływały na rozpoznawalność marki, a jednocześnie pozwalały na wyróżnienie się spośród innych firm, postaw na wysokiej jakości długopisy ze znakowaniem grawerem laserowym. Jest to metoda najtrwalsza, a zarazem prezentuje się najbardziej elegancko.

    Przewaga dzięki przydatności

    Mimo, że długopisy firmowe z logo wydają się banalnym gadżetem, swoją przewagę zyskują dzięki przydatności. Jest to produkt, który używamy każdego dnia, w wielu różnych sytuacjach. Pamiętaj, że taki każdy gadżet reklamowy wpływa na Klienta tak długo, jak długo mogą z niego korzystać, więc jeżeli zdecydujesz się na długopisy, które po chwili się wypiszą, nie spełnią one swojego podstawowego reklamowego działania. Inwestycja w lepszy gatunkowo długopis to gwarancja dłuższej reklamy. Obdarowanie kogoś takim praktycznym gadżetem jak długopis sprawi, że najprawdopodobniej będzie on towarzyszył podczas codziennych czynności, a razem z nim nazwa Twojej firmy, która z pewnością zapadnie w pamięć na długo.

    Powiązane artykuły
    30 marzec 2024
    Dzisiejszy świat jest przesycony treściami marketingowymi. Na ulicy, w radio, w sieci, w gazetach – z każdej strony wołają do nas kolorowe i chwytliwe reklamy. Współczesny konsument wykazuje selektywną uwagę – zwraca się wyłącznie ku tym przekazom, które trafiają w jego przekonania i potrzeby. Podobnie jest z gadżetami reklamowymi. Aby zadowolić klienta i zatrzymać go na dłużej, najlepiej sięgnąć po indywidualizowane upominki.
    27 marzec 2024
    Gadżety reklamowe najczęściej kojarzą Ci się pewnie z promocją marki na konferencjach czy targach, może z prezentami świątecznymi czy też upominkami z innych okazji dla klientów. A co z pracownikami? O tak, także tutaj wiele możesz ugrać za pomocą prostych gadżetów, które z pewnością sprawdzą się też w innych dziedzinach życia firmy. Zaraz zresztą powiemy Ci, jak łatwo zadbać o atmosferę w firmie za pomocą produktów reklamowych.
    20 marzec 2024
    Samochód to zdecydowanie najpopularniejszy środek transportu w Polsce. To także prawdopodobnie ulubiony sposób na przemieszczanie się dla wielu spośród Twoich partnerów biznesowych i klientów. Aby wesprzeć marketing firmy, warto zatem postawić na gadżety do samochodu – sprawdź, jakie propozycje sprawdzą się najlepiej i dlaczego warto na nie postawić.
    Ostatnio dodane artykuły
    31 maj 2024
    Wybór odpowiednich gadżetów reklamowych to nie lada wyzwanie, szczególnie w kontekście rynku B2B, gdzie specyfika każdej branży wymaga indywidualnego podejścia. Gadżety reklamowe mogą nie tylko promować markę, ale również budować relacje z klientami, wzmacniać lojalność i wyróżniać firmę na tle konkurencji. Aby osiągnąć te cele, niezbędne jest dostosowanie gadżetów do specyficznych potrzeb i oczekiwań odbiorców z różnych branż. W tym artykule przedstawimy, jak skutecznie dopasować gadżety reklamowe do specyfiki klienta, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał marketingowy.
    31 maj 2024
    W dobie rosnącej świadomości ekologicznej i zmian klimatycznych, zrównoważony rozwój stał się kluczowym elementem strategii wielu firm. Wybór ekologicznych gadżetów reklamowych to nie tylko sposób na wzmocnienie wizerunku marki, ale również konkretny krok w kierunku odpowiedzialności społecznej. Ekologiczne produkty promocyjne mogą pomóc firmie w wyróżnieniu się na rynku, przyciągnięciu świadomych konsumentów i wzmocnieniu relacji z obecnymi klientami.
    29 maj 2024
    Wyjazdy firmowe i szkolenia outdoorowe to doskonała okazja do budowania zespołu, wzmacniania relacji między pracownikami oraz promocji marki. Wybór odpowiednich gadżetów kempingowych z nadrukiem może znacząco wpłynąć na pozytywne postrzeganie firmy oraz jej profesjonalny wizerunek. Oto sześć najlepszych gadżetów kempingowych z oferty sklepu OpenGift, które idealnie sprawdzą się na firmowych eventach.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku