+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Parasol z logo - nowy trend w reklamowaniu firm

Parasol z logo - nowy trend w reklamowaniu firm

Co znajdziesz w tym artykule

    Najlepszym „przyjacielem” człowieka podczas deszczu jest oczywiście parasol. Większość z nas ma taki w domu, jednak jest to produkt który albo często się psuje, albo często się gubi. Mam pewną propozycję - co jeśli powiem, że możesz przygotować dla swoich klientów solidny parasol z logo Twojej firmy? To świetna reklama, poniżej tłumaczymy dlaczego.

    Do czego się przyda parasol reklamowy?

    Przede wszystkim oczywiście do ochrony przed deszczem! Natomiast oprócz tego parasol z logo będzie pełnił funkcję reklamy Twojej marki. Przygotowując znakowanie chociażby jednego panelu parasola zapewnisz sobie ciekawą reklamę. Pamiętać będzie o Tobie nie tylko obdarowany, ale także przyciągnie uwagę przechodni. Parasole reklamowe z nadrukiem można oznakować w różny sposób. Niektóre można oznakować po całości, niektóre na kilku panelach, ale równie dobrze możesz zdecydować się na znakowanie jednego panelu. Możliwości jest wiele.

    Rodzaje parasoli reklamowych


    Mamy dostępnych wiele modeli i rodzajów parasoli które idealnie nadadzą się na gadżety reklamowe dla firm. Przedstawimy teraz kilka propozycji najczęściej wybieranych parasoli:

    Parasol z drewnianą rączką KC5132-48 


    Parasol z drewnianą rączką, ręcznie otwierany i zamykany. Drewniany trzon, kocówki oraz szpic. Czarne, lakierowane żebra, drewniane wykończenia. Rozmiar: 23 cale Materiał: poliester 190T. Dostępny w 11 wariantach kolorystycznych.

    Parasol ten możemy oznakować w pięciu miejscach, czterema metodami znakowania – transfer, sitodruk, transfer cyfrowy oraz sublimacja (tylko dla białego parasola).

    Składana parasolka 21" MO9000-05


    Składana na 3 parasolka 23'', dopasowane kolorystycznie żebra z włókna szklanego, automatycznie otwierany i zamykany, wykonany z czarnego materiału pongee 190T z dopasowanymi szwami, czarny metalowy trzon. Uchwyt z dopasowanymi kolorystycznie detalami. Dostępny w pięciu wariantach kolorystycznych.

    Parasol można oznakować w pięciu różnych miejscach, trzema metodami znakowania – sitodruk, transfer i transfer cyfrowy.

    Parasol plażowy FORT LAUDERDALE 507004

    Słońce poprawia nam samopoczucie i dodaje energii, ale należy pamiętać, że może również szkodzić. Ciesz się bezpiecznym słońcem pod naszym parasolem! Dodatkowo parasol jest świetnym nośnikiem reklamowym. Pakowany w transparentny pokrowiec. Logotyp umieszczamy bezpośrednio na parasolu. Grupa nadruku: S2, TT2. Dostępny w pięciu wariantach kolorystycznych.

    Parasol można oznakować w jednym miejscu, dwoma dostępnymi do wyboru metodami znakowania – sitodruk lub termotransfer.

    Parasol automatyczny Mauro Conti V4817-05

    Parasol automatyczny Mauro Conti, 16 paneli, srebrne podbicie, dopasowany kolorystycznie pokrowiec. Dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych.

    Parasol znakować można w jednym miejscu – jedną metodą znakowania – termotransferem.

    Mamy nadzieję, że nasze polecenia pomogą Państwu w podjęciu decyzji. W razie potrzeby polecamy skorzystanie z pomocy naszych konsultantów, którzy będą mogli pomóc w doborze modelu i metody znakowania.

    Powiązane artykuły
    30 marzec 2024
    Dzisiejszy świat jest przesycony treściami marketingowymi. Na ulicy, w radio, w sieci, w gazetach – z każdej strony wołają do nas kolorowe i chwytliwe reklamy. Współczesny konsument wykazuje selektywną uwagę – zwraca się wyłącznie ku tym przekazom, które trafiają w jego przekonania i potrzeby. Podobnie jest z gadżetami reklamowymi. Aby zadowolić klienta i zatrzymać go na dłużej, najlepiej sięgnąć po indywidualizowane upominki.
    27 marzec 2024
    Gadżety reklamowe najczęściej kojarzą Ci się pewnie z promocją marki na konferencjach czy targach, może z prezentami świątecznymi czy też upominkami z innych okazji dla klientów. A co z pracownikami? O tak, także tutaj wiele możesz ugrać za pomocą prostych gadżetów, które z pewnością sprawdzą się też w innych dziedzinach życia firmy. Zaraz zresztą powiemy Ci, jak łatwo zadbać o atmosferę w firmie za pomocą produktów reklamowych.
    20 marzec 2024
    Samochód to zdecydowanie najpopularniejszy środek transportu w Polsce. To także prawdopodobnie ulubiony sposób na przemieszczanie się dla wielu spośród Twoich partnerów biznesowych i klientów. Aby wesprzeć marketing firmy, warto zatem postawić na gadżety do samochodu – sprawdź, jakie propozycje sprawdzą się najlepiej i dlaczego warto na nie postawić.
    Ostatnio dodane artykuły
    11 czerwiec 2024
    Od koncepcji do realizacji - proces tworzenia idealnego gadżetu reklamowego
    31 maj 2024
    Wybór odpowiednich gadżetów reklamowych to nie lada wyzwanie, szczególnie w kontekście rynku B2B, gdzie specyfika każdej branży wymaga indywidualnego podejścia. Gadżety reklamowe mogą nie tylko promować markę, ale również budować relacje z klientami, wzmacniać lojalność i wyróżniać firmę na tle konkurencji. Aby osiągnąć te cele, niezbędne jest dostosowanie gadżetów do specyficznych potrzeb i oczekiwań odbiorców z różnych branż. W tym artykule przedstawimy, jak skutecznie dopasować gadżety reklamowe do specyfiki klienta, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał marketingowy.
    31 maj 2024
    W dobie rosnącej świadomości ekologicznej i zmian klimatycznych, zrównoważony rozwój stał się kluczowym elementem strategii wielu firm. Wybór ekologicznych gadżetów reklamowych to nie tylko sposób na wzmocnienie wizerunku marki, ale również konkretny krok w kierunku odpowiedzialności społecznej. Ekologiczne produkty promocyjne mogą pomóc firmie w wyróżnieniu się na rynku, przyciągnięciu świadomych konsumentów i wzmocnieniu relacji z obecnymi klientami.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku