Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Podsumowanie roku - które gadżety reklamowe były hitem w 2023?

Podsumowanie roku - które gadżety reklamowe były hitem w 2023?

Co znajdziesz w tym artykule

    Zbliżający się koniec roku zachęca do podsumowań. W branży reklamowej można było zaobserwować kilka interesujących zjawisk dotyczących wyboru produktów wykorzystywanych w marketingu. Zobacz, które gadżety zdobyły największe uznanie klientów w roku 2023!

    Gadżety 2023 - oryginalne akcesoria do przechowywania pożywienia 

    W świecie biznesu w dobrym tonie jest obdarowywanie swoich najlepszych klientów i kontrahentów drobnymi upominkami okazjonalnymi. Jakie były najchętniej wybierane w roku 2023?

    Gadżety reklamowe to bardzo rozbudowana kategoria akcesoriów. Zwykle łączą w sobie kilka funkcji. Są praktyczne, przydatne i estetycznie wykonane. Koniecznym warunkiem jest wysoka jakość wykonania i trwałość. Takie prezenty miło jest dostawać, dlatego automatycznie wywołują one pozytywne skojarzenia. Jeśli dodatkowo opatrzone są logo firmy, stanowią skuteczną reklamę. 

    Praktyczne i funkcjonalne dodatki kuchenne to coś, co zawsze się przydaje. Niekwestionowanym hitem roku 2023 były opakowania wielorazowe nadające się do trzymania w lodówce. Pojemniki na żywność i lunchboxy to świetny nośnik informacji o firmie. Największą popularnością cieszyły się w branżach związanych z gastronomią i dietetyką.

    Lunchbox bento dla wymagających 

    Wysoka jakość produktu oraz sprytne rozwiązania technologiczne zastosowane dla wygody użytkownika były niezmiennie cenione przez cały rok. W przypadku opakowań na lunch były to m.in. solidne zamknięcie, obecność uszczelki lub możliwość złożenia pustego pudełka. Wszystkie tego typu artykuły zamawiane jako firmowe gadżety w 2023 roku cechowały się przede wszystkim starannym wykonaniem i funkcjonalnością. To z kolei wpływało na znaczne wydłużenie ich żywotności. W przeciwieństwie od przedmiotów wyprodukowanych ze słabych jakościowo materiałów, solidne akcesoria do przechowywania pożywienia mogły długo służyć nawet mimo intensywnej eksploatacji.

    W przypadku klasycznych śniadaniówek w ofercie hurtowni pojawiały się gotowe zestawy. Komplety składające się ze sztućców, misek i opakowania to idealna propozycja na prezent dla osób ceniących sobie komfort i wysoką jakość. 

    Najciekawsze gadżety 2023 – pudełka dźwiękowe

    Specjalne skrzynki emitujące dźwięki natury to pewna nowość na rynku gadżetów firmowych. Akrylowe, metalowe lub drewniane pudełka dźwiękowe to urządzenia aktywujące dźwięki natury w momencie, gdy ktoś przechodzi obok nich. Klienci cenią je za wyjątkowy klimat, jaki wprowadzają te niepozorne przedmioty do wnętrz. Dużą zaletą tych pudełek jest fakt, iż mogą być użytkowane w dowolnym pomieszczeniu – w pokoju, biurze, na korytarzu, a nawet w łazience. Pudełka prezentują się wyjątkowo elegancko, dlatego mogą pełnić funkcję dekoracji wnętrz. 

    Gadżety firmowe a kwestia ochrony środowiska naturalnego

    Mijający rok to był także bardzo ważny czas, w którym bardzo wyraźnie wybrzmiała potrzeba przeciwdziałania zanieczyszczeniu środowiska. Wszystkie idee związane ze zmniejszeniem obciążenia planety nabrały więc ogromnego znaczenia. Wśród topowych gadżetów 2023 nie zabrakło więc produktów wykonanych z poszanowaniem środowiska naturalnego

    Doskonałym przykładem są gustowne filiżanki z biopolimerów i fusów z kawy. Furorę robiły też jadalne przedmioty codziennego użytku, które mogły zastąpić jednorazowe plastikowe produkty oraz sztućce. Jadalne łyżeczki, słomki i kubki były ciekawym urozmaiceniem wśród podarunków dla ulubionych klientów

    Wbrew pozorom, takie ekologiczne słomki z semoliny z pszenicy durum, wody i oleju rzepakowego charakteryzują się całkiem dobrą trwałością. W kontakcie z zimnymi napojami zachowują swoje właściwości aż do około godziny. Podobnie prezentuje się trwałość łyżeczek deserowych o smaku kakaowym. W przypadku ciepłych potraw produkty te zaczynają się rozkładać już po 30 minutach. 

    Nastrojowe gadżety 2023 – dźwięki i światła

    Potrzeba wyciszenia się i zrelaksowania znajduje odzwierciedlenie również w tym, co firmy oferują swoim odbiorcom w formie prezentów. Nowoczesne lampy z głośnikiem były prawdziwym hitem roku 2023 wśród upominków firmowych. Różne kształty lampy i łagodne, energooszczędne oświetlenie LED to wyjątkowo efektowne połączenie. Nic więc dziwnego, że urządzenia tworzące nastrojowy klimat trafiły do czołówki najczęściej kupowanych upominków firmowych premium.

    Walizki firmowe dla spragnionych podróży

    Kolejnym hitem roku 2023 były stylowe walizki idealnie nadające się do podróży służbowych i prywatnych. W momencie powolnego powrotu do spokoju po burzliwych latach światowej pandemii podarunek w postaci torby podróżnej był z całą pewnością mile widzianą zapowiedzią odmiany i powrotu do zwykłej aktywności, za którą wszyscy tak tęsknili. Producenci postarali się o zróżnicowaną ofertę kolorystyczną. Wśród najpopularniejszych modeli znalazły się walizki w rozmiarze S i M. 

    Stalowe butelki i kubki termiczne z personalizacją i bez

    Dużym zainteresowaniem ze strony przedsiębiorców cieszyły się też wielorazowe, szczelne naczynia na napoje. Czy to butelki na wodę, czy kubki termiczne, zapewniały komfort i wygodę. Z tym przypadku troska o kondycję planety i wzmacnianie zdrowych nawyków połączyły się, tworząc świetne akcesoria dla klientów i kontrahentów. Możliwość znakowania produktów ze stali nierdzewnej przeistoczyła kubki termiczne w doskonałe narzędzie promocji firmy. Często używane butelki nie tylko pomagały ograniczyć ilość produkowanych odpadów plastikowych, ale też zapewniały skuteczne zwiększenie świadomości marki. Podkreślały także świadomość potrzeby dbania o dobro planety.

    Ponadczasowe i uniwersalne akcesoria dla każdego

    Co ciekawe, wśród chętnie kupowanych gadżetów w 2023 roku znalazły się praktyczne drobiazgi niezbędne w każdym domu – zapalniczki i otwieracze. Takie produkty to świetny dodatek do kosza prezentowego z luksusowymi artykułami spożywczymi. Podkreślają wyjątkowe relacje między firmą a najważniejszymi klientami lub kontrahentami. 

    W sezonie jesiennym można było zaobserwować duże zainteresowanie takimi artykułami jak dziadek do orzechów. Z kolei zimą dołączyły do nich estetyczne, nowoczesne karmniki dla ptaków. Minimalistyczne szklane konstrukcje z miejscem na ziarna to gadżety, które prezentują się niezwykle efektownie postawione w ogródku lub przymocowane do szyby. 

    Wygodne buty sportowe z logo Twojej firmy

    Kolejny punkt na liście najchętniej kupowanych gadżetów 2023 jest pewnym zaskoczeniem. Oryginalnym pomysłem na upominek dla klienta były lekkie sneakersy z nadrukiem. Taki prezent to całkowita nowość na rynku gadżetów reklamowych. Buty sportowe z logo stanowiły ciekawą alternatywę dla standardowych T-shirtów i czapek. To także dość nietypowy element reklamy. Efekt nadruku na powierzchni obuwia ten można było osiągnąć dzięki specjalnej metodzie personalizacji tekstyliów. 

    Rok 2023 w branży reklamowej to czas zwiększonej świadomości potrzeb planety i jej mieszkańców. Wyraźnie widać było starania idące w kierunku zmniejszenia ilości niepotrzebnych odpadów. Najpopularniejsze gadżety firmowe były przedmiotami jakościowymi i wielorazowymi. 

    Opengift.pl
    Opengift.pl

    Powiązane artykuły
    26 kwiecień 2024
    W świecie marketingu na rynku B2B, gdzie różnorodność i unikalność gadżetów reklamowych odgrywają kluczową rolę, zapalniczki Zippo wyróżniają się jako symbol trwałości i elegancji. Od ponad ośmiu dekad te ikoniczne produkty stanowią synonim jakości i niezawodności, zdobywając uznanie na całym świecie. W tym artykule przyjrzymy się, jak zapalniczki Zippo przekształciły się w jedne z najbardziej pożądanych przedmiotów promocyjnych w branży B2B i jak mogą one służyć jako efektywne narzędzie wzmocnienia wizerunku każdej marki.
    Kalewski Piotr 14 czerwiec 2023
    W dzisiejszym, coraz bardziej zróżnicowanym i inkluzywnym świecie, firmy dostrzegają znaczenie dostosowania swoich wartości do wartości swoich klientów. Choć wciąż toczy się dyskusja czy marki powinny włączać się do dialogu na temat spraw społecznych, szala zysków kusi właścicieli firm i marketing managerów do sięgania po nie. Pride Month oferuje firmom wyjątkową okazję do zaprezentowania swojego wsparcia dla społeczności LGBTQ+ i zakomunikowania swojego zaangażowania na rzecz równości i akceptacji. Jednym ze skutecznych sposobów komunikacji marketingowej jest strategiczne wykorzystanie gadżetów reklamowych.
    Zespół OpenGift.pl 27 styczeń 2022
    Gadżety reklamowe to trend, który coraz bardziej się rozwija. Nietrudno zauważyć potencjał, jaki tkwi w personalizowanych produktach, umożliwiających marce jeszcze większą widoczność. I chociaż gadżety zawsze są strzałem w dziesiątkę jako prezent dla klientów czy pracowników, tak jak wszystkie inne produkty, mogą one wychodzić z mody. Na szczęście trendy śledzimy codziennie przy kawie, by zawsze być na bieżąco. Co będzie modne w 2022 roku? Przygotowaliśmy dla Ciebie kompletną listę 10 najgorętszych gadżetów reklamowych, które w tym roku będą must have dla każdej marki.
    Ostatnio dodane artykuły
    26 kwiecień 2024
    W świecie marketingu na rynku B2B, gdzie różnorodność i unikalność gadżetów reklamowych odgrywają kluczową rolę, zapalniczki Zippo wyróżniają się jako symbol trwałości i elegancji. Od ponad ośmiu dekad te ikoniczne produkty stanowią synonim jakości i niezawodności, zdobywając uznanie na całym świecie. W tym artykule przyjrzymy się, jak zapalniczki Zippo przekształciły się w jedne z najbardziej pożądanych przedmiotów promocyjnych w branży B2B i jak mogą one służyć jako efektywne narzędzie wzmocnienia wizerunku każdej marki.
    24 kwiecień 2024
    W dzisiejszym świecie marketingu B2B, gdzie każdy detal ma znaczenie, niebanalne i funkcjonalne gadżety reklamowe mogą zrobić dużą różnicę. Przedstawiamy siedem wyjątkowych produktów, które nie tylko wyróżnią Twoją markę, ale również zostaną z Twoimi klientami na dłużej, nie nadwyrężając przy tym Twojego budżetu.
    22 kwiecień 2024
    Gadżety antystresowe to narzędzia zaprojektowane do pomocy w zarządzaniu stresem i lękiem poprzez zaspokajanie potrzeb sensorycznych i fizycznych. Są to małe, często przenośne przedmioty, które można ściskać, obracać lub manipulować w inny sposób, aby zająć ręce i umysł, odciągając uwagę od stresorów.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku