Butelki z nadrukiem a ekologia. Dlaczego stawianie na wielokrotną używalność jest ważne w kampaniach reklamowych?
Butelki z nadrukiem jako gadżety reklamowe
Jeśli chcesz, by gadżety reklamowe przynosiły oczekiwane rezultaty, czyli zachęcały potencjalnych klientów do skorzystania z Twojej oferty, powinieneś celować w produkty praktyczne i przydatne. Właśnie takie są butelki z nadrukiem. Klient może z nich korzystać na co dzień. W ten sposób reklama Twojej firmy trafi do wielu różnych środowisk, gdzie czeka mnóstwo nowych odbiorców.
Kolejna kwestia to estetyka. Butelki z nadrukiem występują w wielu wariantach, mogą być wykonane ze szkła, tworzyw sztucznych pozyskanych z recyklingu, tritanu czy ze stali nierdzewnej. Materiały te są bezpieczne dla zdrowia użytkowników, a do tego pozwalają na tworzenie pięknych i stylowych wyrobów. Możesz skusić się na minimalistyczne, jednokolorowe butelki z własnym nadrukiem lub ozdobić je dodatkowo grafikami czy subtelnymi wzorami. Im bardziej są atrakcyjne wizualnie, tym klienci będą chętniej z nich korzystać.
Butelki ekologiczne z nadrukiem – składniki przemyślanej kampanii reklamowej
Kolejną, bardzo ważną cechą bidonów i butelek termicznych z nadrukiem, jest ekologiczny charakter. Zanieczyszczenie środowiska naturalnego i rosnący problem zmian klimatycznych spowodował, że coraz większa liczba osób przebudowuje swój styl życia na zgodny z naturą, ekologiczny. Aby odpowiadać na potrzeby klientów, również rynek reklamowy musi stawiać na rozwiązania przyjazne naturze. Dzięki temu firmy wybierające ekologiczne gadżety marketingowe, są postrzegane przez klientów jako odpowiedzialne, nowoczesne i godne zaufania.
Butelki wielokrotnego użytku z logo firmy świetnie wpisują się w trend ekologiczny. Dzięki nim można zredukować liczbę zużywanych, plastikowych butelek, a także zachęcić klientów do dbania o siebie – picia większej ilości wody.
Butelki z logo firmy to coś więcej niż reklama
Butelki z nadrukiem są bez wątpienia efektywną metodą na reklamę, ale nie tylko. Używanie produktów wielokrotnego użytku przez firmy w ich kampaniach marketingowych jest sposobem na realizowanie zmian w społeczeństwie. Jakie zalety niosą za sobą ekologiczne gadżety reklamowe?
Nowi klienci i zwiększenie lojalności wśród obecnych
Klienci zwracają dzisiaj uwagę nie tylko na ofertę firm, ale również wykazywane przez nie zaangażowanie społeczne. Marki, które stawiają na ekologiczne rozwiązania, w tym gadżety reklamowe przyjazne środowisku naturalnemu, są postrzegane jako wiarygodne i odpowiedzialne. Klienci o wiele chętniej współpracują właśnie z takimi graczami rynkowymi. Angażując się na różne sposoby w inicjatywy proekologiczne, można liczyć na wzrost lojalności wśród obecnych klientów i pozyskanie nowych, mocno zaangażowanych. Ekologia ociepla wizerunek firmy i przedstawia ją w nowym, lepszym świetle.
Pozytywne oddziaływanie na społeczeństwo
Stawianie na wielokrotną używalność i ekologię przynosi znakomite korzyści nie tylko dla firmy, lecz także dla całego społeczeństwa. Im więcej przedsiębiorstw inwestuje w ekologię i pokazuje to, np. poprzez gadżety marketingowe, tym więcej osób dowie się o tym, że zmiana stylu życia na bardziej przyjazny planecie jest niezwykle ważny dla nas i przyszłych pokoleń.
Nauka zdrowych nawyków
Wręczanie klientom takich podarunków, jak butelki z nadrukiem, może zachęcić ich do nauki nowych, zdrowych nawyków. W tym przypadku, regularnego picia wody. Poręczny, lekki i trwały bidon, zawsze można mieć przy sobie i uzupełniać go wodą kranową.
Ograniczenie odpadów
Picie z butelki szklanej czy tritanowej realnie przekłada się na zmniejszenie generowanych przez społeczeństwo odpadów. Zakładając, że dorosła osoba wypija 2 l wody dziennej, zużyłaby aż 8 plastikowych butelek o pojemności 250 ml. Mając butelkę wielokrotnego użytku, nie zużyje ani grama plastiku. Jak więc widać, inwestowanie w ekologiczne gadżety reklamowe, takie jak butelki wielokrotnego użytku, ma realny wpływ nie tylko na wizerunek firmy i skuteczność kampanii reklamowej, lecz także na społeczeństwo!