Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Kreatywne akcenty na biurku. Jak wybierać i personalizować gadżety do biura dla firm?

Kreatywne akcenty na biurku. Jak wybierać i personalizować gadżety do biura dla firm?

Co znajdziesz w tym artykule

    Każdego dnia spędzamy mnóstwo czasu w biurze – tym zlokalizowanym w placówce firmy lub domowym. Nic więc dziwnego, że stale poszukujemy przydatnych produktów, które ułatwią i umilą nam czas pracy. Świetnym pomysłem jest wykorzystanie takich akcesoriów jako gadżetów reklamowych.

    Gadżety marketingowe do biura – sposób na skuteczną reklamę

    Jeśli chcesz zachęcić klientów do skorzystania z Twoich usług, musisz mocno się postarać. Rozwiązania niedopasowane do grupy docelowej nie przyniosą oczekiwanych efektów. Poszukując idealnych upominków dla branż, których działalność w głównej mierze opiera się na pracy biurowej, świetnym pomysłem jest wybór artykułów biurowych.

    Wybrane gadżety do biura powinny być praktyczne, estetyczne i nietuzinkowe. Muszą wzbudzać emocje: zaskakiwać, zachwycać czy budzić radość. W ten sposób zbudujesz silną więź z klientem. Ten, spoglądając każdego dnia na akcesoria biurowe, będzie myślał o Twojej marce w samych superlatywach. Pamiętaj, aby wybrane gadżety reklamowe do biura były ozdobione logo firmy – najlepiej w subtelny sposób, pasujący do designu produktu. Lepszą opcją będzie grawer, niż naklejka.

    Jakie gadżety do biura będą dobrym nośnikiem Twojej reklamy?

    W ostatnim czasie niezwykle popularna stała się ekologia. Wiele osób odmieniło swój styl życia na bardziej zgodny z naturą. Pamiętaj o tym, że klienci znacznie częściej podążają za firmami, które mają podobne przekonania do ich. Dlatego bardzo dobrym rozwiązaniem są ekologiczne gadżety reklamowe. Stawiając na nie, Twoja firma będzie postrzegana jako zaangażowana w ochronę środowiska i odpowiedzialna. W nurt ekologicznych akcesoriów biurowych, wpisują się, m.in.: korkowe podkładki pod mysz, drewniane długopisy, zestawy karteczek z recyklingu czy unikane produkty, takie jak zakładki do książek z nasionami czy rosnący ołówek. Zamiast gumki ma on pojemniczek z nasionami. Po wykorzystaniu rysika ołówek wsadza się do doniczki i powstaje z niego piękna roślina.

    Przydatne gadżety do biura

    Gadżety biurowe powinny być praktyczne. Przydatne, używane na co dzień akcesoria z o wiele większym prawdopodobieństwem wylądują na biurku klienta, a nie pod nim – w koszu. Rewelacyjnym wyborem są, m.in. długopisy, notatniki czy teczki konferencyjne.

    W codziennej pracy biurowej przydadzą się również podstawki do tabletu, smartfona czy pojemnik na długopisy z wbudowanym zegarem. Pracownicy biurowi na pewno ucieszą się także z kalkulatora, organizera z ładowarką czy lampki ze stacją pogody. Takie produkty nie dość, że są używane każdego dnia, to jeszcze pozostaną z klientem na długi czas.

    Kreatywne i designerskie gadżety do biura

    Jeśli chcesz zaskoczyć klientów, podaruj im designerskie gadżety do biura. To wszechstronne upominki, które są estetyczne, niebanalne, a także przydatne. Na pewno wywołają uśmiech na twarzy obdarowanej osoby.

    Umieszczone na biurku klienta na pewno przyciągną uwagę jego współpracowników. Niektóre gadżety mogą być używane także poza biurem, co przekłada się na możliwość dotarcia do większej liczby odbiorców i tym samym zwiększenie szansy na pozyskanie nowych klientów. Jeśli chodzi o przykłady designerskich klientów, mogą być to, m.in.: drewniane wizytowniki z żywicą czy wielokolorowe, drewniane etui na telefon z żywicą. Od tych produktów nie można oderwać wzroku. Klient na pewno niejednokrotnie zostanie zapytany o to, gdzie kupił takie produkty.

    Praktyczne gadżety reklamowe do biura – szansa na przyciągnięcie uwagi klientów

    Sięgając po funkcjonalne i nietuzinkowe gadżety reklamowe do biura, zwiększasz szansę na powodzenie kampanii reklamowej. Wybieraj akcesoria, które są przydatne w codziennej pracy, mają unikalny design, a do tego są kreatywne. Świetną opcją są również gadżety, z których można korzystać poza pracą, takie jak teczki, etui na telefon czy wizytowniki. To nośniki reklamy, które trafiają do różnych środowisk, dlatego im bardziej oryginalne, tym przyciągną uwagę większej liczby osób.

    Opengift.pl
    Opengift.pl

    Powiązane artykuły
    16 listopad 2023
    Nie oszukujmy się – czasy się zmieniły, gadżetów reklamowych na rynku jest mnóstwo, a nadal jednym z najpopularniejszych są długopisy. Obok kubków i notatników to szlagiery, które znajdują się chyba w większości portfolio marketingowych gadżetów. Zarówno mniejszych, jak i większych firm. Jeśli Ty dopiero zaczynasz wybierać gadżety dla swojej marki bądź zastanawiasz się nad dodaniem ich do swojego portfolio, koniecznie przeczytaj ten tekst. Bo wszelkie informacje mogą pomóc Ci w tym wyborze. Także informacje dotyczące producenta. Czym się kierować, gdy chcesz mieć swoje długopisy reklamowe?
    31 październik 2023
    W raporcie sprzed pięciu lat, pracowników biurowych było w Polsce aż 5,2 miliona. To 33% Polaków. Liczba ta wzrasta, a i „środowisko biurowe” zmienia swoje znaczenie. Bo przecież biura znajdują się nie tylko w biurowcach, ale i w domowym zaciszu czy nawet wynajętym domku w górach.
    28 sierpień 2023
    Chociaż po pandemii rynek pracy przechodzi transformację, a coraz więcej osób marzy o tym, by pracować zdalnie, nadal wielu z nas spędza swoje 40 godzin tygodniowo w biurach bądź też przeniosło się na hybrydowy tryb pracy. To oznacza, że biura nigdzie sobie nie pójdą, choć na początku pandemii niektórzy to właśnie wróżyli. Co to oznacza dla Ciebie? 1) Jeśli Twoi pracownicy siedzą w biurach, gadżety biurowe mogą być dla nich czymś interesującym i przede wszystkim praktycznym. 2) Twój target również może wykonywać pracę biurową. Nawet jeśli nie w szklanym budynku, to we własnym domu. I wtedy również gadżet biurowy to coś w sam raz dla Twojej marki. Na jakie przydatne rzeczy do biura postawić?
    Ostatnio dodane artykuły
    26 kwiecień 2024
    W świecie marketingu na rynku B2B, gdzie różnorodność i unikalność gadżetów reklamowych odgrywają kluczową rolę, zapalniczki Zippo wyróżniają się jako symbol trwałości i elegancji. Od ponad ośmiu dekad te ikoniczne produkty stanowią synonim jakości i niezawodności, zdobywając uznanie na całym świecie. W tym artykule przyjrzymy się, jak zapalniczki Zippo przekształciły się w jedne z najbardziej pożądanych przedmiotów promocyjnych w branży B2B i jak mogą one służyć jako efektywne narzędzie wzmocnienia wizerunku każdej marki.
    24 kwiecień 2024
    W dzisiejszym świecie marketingu B2B, gdzie każdy detal ma znaczenie, niebanalne i funkcjonalne gadżety reklamowe mogą zrobić dużą różnicę. Przedstawiamy siedem wyjątkowych produktów, które nie tylko wyróżnią Twoją markę, ale również zostaną z Twoimi klientami na dłużej, nie nadwyrężając przy tym Twojego budżetu.
    22 kwiecień 2024
    Gadżety antystresowe to narzędzia zaprojektowane do pomocy w zarządzaniu stresem i lękiem poprzez zaspokajanie potrzeb sensorycznych i fizycznych. Są to małe, często przenośne przedmioty, które można ściskać, obracać lub manipulować w inny sposób, aby zająć ręce i umysł, odciągając uwagę od stresorów.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku