+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Jak kubki z nadrukiem zwiększą rozpoznawalność Twojej firmy

Jak kubki z nadrukiem zwiększą rozpoznawalność Twojej firmy

Co znajdziesz w tym artykule

    Kubki reklamowe – znakowanie

    Kubki reklamowe możemy znakować 4 metodami. Pokrótce opowiemy o każdej z nich.

    1. Transfer ceramiczny, kalkomania – najtrwalsza, niezniszczalna metoda znakowania ceramiki. Znakowanie wykonywane jest w maksymalnie 8 pełnych kolorach. Kolorystka druku jest zbliżona do palety PANTONE, jednak nie jest to jej 100% odzwierciedlenie - dostępnych kolorów jest znacznie mniej. Nanoszenie pełnej palety PANTONE pozwala technika kalkomanii organicznej.
    Wydruk wykonywany jest sitodrukiem na specjalnych kalkach, które później nanoszone są na kubki i wygrzewane w wysokiej temperaturze w piecach lub tunelach grzewczych. Metoda ta odporna jest na mycie w zmywarkach, więc kubki firmowe wykonane tą metodą posłużą na długo.

    2. Sublimacja - to metoda znakowania wykonywana na jasnych produktach poliestrowych lub takich z powłoką poliestrową. Wybrane modele kubków w naszej ofercie posiadają taką powłokę. Można wówczas produkt oznakować full kolorową grafiką. Sublimacja to proces chemiczny wywołany za pomocą wysokiej temperatury oraz ciśnienia. Pod ich wpływem projekt wcześniej wydrukowany na specjalnym papierze zostaje przeniesiony na drukowaną powierzchnię. Jest to metoda bez przygotowalni także jest opłacalna od jednej sztuki. Idealna dla zamówień na kubki personalizowane. Metoda jest odporna na około 100 myć w zmywarkach.

    3. Tampodruk - metoda znakowania, która umożliwia naniesienie nadruku na większość powierzchni. Znakowanie z użyciem tej metody odbywa się przy pomocy nasączonego gęstą farbą stempla, inaczej tampona, który odbija nadruk na określonej powierzchni. Kubki z logo za pomocą tej metody, można wykonać w pełnych kolorach, nie ma możliwości znakowania fullcolorowych grafik. Metoda nieodporna na mycie w zmywarkach.

    4. Grawer laserowy/piaskowanie technika wykorzystywana najczęściej do znakowania powierzchni z metalu, szkła lub drewna, jednak można ją stosować również na innych materiałach takich, jak ceramika. Znakowanie jest możliwe na wybranych modelach. Przy tej metodzie, nie można wybrać koloru znakowania – grawer wykonywany jest w naturalnym kolorze produktu, czyli białym. Metoda niezniszczalna – odporna na zmywarki. Kubek reklamowy wykonany tą metodą będzie na pewno wyróżniać się spośród innych. Grawer laserowy i piaskowanie to nie jest taka sama metoda, natomiast są zbliżone wizualnie.

    Dobra reklama

    Kubek z własnym nadrukiem będzie dla Twojej firmy dobrą reklamą. Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, jest to gadżet który używamy bardzo często w życiu codziennym. Klient pijąc pyszną kawę w kubku z Twoim logo, na pewno będzie dobrze kojarzył Twoją firmę.

    Powiązane artykuły
    30 marzec 2024
    Dzisiejszy świat jest przesycony treściami marketingowymi. Na ulicy, w radio, w sieci, w gazetach – z każdej strony wołają do nas kolorowe i chwytliwe reklamy. Współczesny konsument wykazuje selektywną uwagę – zwraca się wyłącznie ku tym przekazom, które trafiają w jego przekonania i potrzeby. Podobnie jest z gadżetami reklamowymi. Aby zadowolić klienta i zatrzymać go na dłużej, najlepiej sięgnąć po indywidualizowane upominki.
    27 marzec 2024
    Gadżety reklamowe najczęściej kojarzą Ci się pewnie z promocją marki na konferencjach czy targach, może z prezentami świątecznymi czy też upominkami z innych okazji dla klientów. A co z pracownikami? O tak, także tutaj wiele możesz ugrać za pomocą prostych gadżetów, które z pewnością sprawdzą się też w innych dziedzinach życia firmy. Zaraz zresztą powiemy Ci, jak łatwo zadbać o atmosferę w firmie za pomocą produktów reklamowych.
    20 marzec 2024
    Samochód to zdecydowanie najpopularniejszy środek transportu w Polsce. To także prawdopodobnie ulubiony sposób na przemieszczanie się dla wielu spośród Twoich partnerów biznesowych i klientów. Aby wesprzeć marketing firmy, warto zatem postawić na gadżety do samochodu – sprawdź, jakie propozycje sprawdzą się najlepiej i dlaczego warto na nie postawić.
    Ostatnio dodane artykuły
    31 maj 2024
    Wybór odpowiednich gadżetów reklamowych to nie lada wyzwanie, szczególnie w kontekście rynku B2B, gdzie specyfika każdej branży wymaga indywidualnego podejścia. Gadżety reklamowe mogą nie tylko promować markę, ale również budować relacje z klientami, wzmacniać lojalność i wyróżniać firmę na tle konkurencji. Aby osiągnąć te cele, niezbędne jest dostosowanie gadżetów do specyficznych potrzeb i oczekiwań odbiorców z różnych branż. W tym artykule przedstawimy, jak skutecznie dopasować gadżety reklamowe do specyfiki klienta, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał marketingowy.
    31 maj 2024
    W dobie rosnącej świadomości ekologicznej i zmian klimatycznych, zrównoważony rozwój stał się kluczowym elementem strategii wielu firm. Wybór ekologicznych gadżetów reklamowych to nie tylko sposób na wzmocnienie wizerunku marki, ale również konkretny krok w kierunku odpowiedzialności społecznej. Ekologiczne produkty promocyjne mogą pomóc firmie w wyróżnieniu się na rynku, przyciągnięciu świadomych konsumentów i wzmocnieniu relacji z obecnymi klientami.
    29 maj 2024
    Wyjazdy firmowe i szkolenia outdoorowe to doskonała okazja do budowania zespołu, wzmacniania relacji między pracownikami oraz promocji marki. Wybór odpowiednich gadżetów kempingowych z nadrukiem może znacząco wpłynąć na pozytywne postrzeganie firmy oraz jej profesjonalny wizerunek. Oto sześć najlepszych gadżetów kempingowych z oferty sklepu OpenGift, które idealnie sprawdzą się na firmowych eventach.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku