Organizer drewniany MEDIUM BOX / Drewniany - dąb
BWD10024
Opis produktu
Pobierz do PDF
BWD10024
Organizer drewniany w kształcie prostokąta idealnie sprawdzi się jako pojemnik na biurowe drobiazgi: spinacze, zszywki, taśmy klejące etc. Posiada 1 przegródkę, która może być rownież miejscem na klucze, zegarek czy AirPodsy. Wnętrze organizera wyściełane jest miłym w dotyku filcem naturalnym.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
Dostępne warianty kolorystyczne:
Specyfikacja
Wymiary:
18 cm x 9 cm x 2 cm
Waga:
0.30
Kolor:
Drewniany - dąb

Chcesz wiedzieć więcej
o tym produkcie?
o tym produkcie?
Chcesz wiedzieć więcej
o tym produkcie?
o tym produkcie?
Skontaktuj się z naszym doradcą!
Od 134,40 zł netto
4.8
Wybrany kolor: Drewniany - dąb
Zobacz opis
Ilość:
(minimum 10 szt.)
Zamawiaj więcej, płać mniej
Nakład | 10 - 19 szt. | 20 - 49 szt. | 50 - 99 szt. | 100 - 149 szt. | > 150 szt. |
Cena | |||||
netto brutto |
157,50 zł 193,73 zł |
153,30 zł 188,56 zł |
149,10 zł 183,39 zł |
142,80 zł 175,64 zł |
134,40 zł 165,31 zł |
Nakład | Cena |
10 - 19 szt. |
157,50 zł netto 193,73 zł brutto |
20 - 49 szt. |
153,30 zł netto 188,56 zł brutto |
50 - 99 szt. |
149,10 zł netto 183,39 zł brutto |
100 - 149 szt. |
142,80 zł netto 175,64 zł brutto |
> 150 szt. |
134,40 zł netto 165,31 zł brutto |
Z powodu dużej ilości zamówień możliwe opóźnienia.
Dostępność
-
W magazynieNieograniczona ilość
- Nieograniczona ilość
Bezpieczeństwo zakupów
- Bezpieczne metody płatności
- Bezpieczna dostawa
- Ochrona płatności
- Ochrona kupujących
- Ochrona płatności
- Ochrona kupujących
Dlaczego OpenGift?
- Ponad 15 tys. różnych gadżetów
- Ponad 19 lat doświadczenia
- Ponad 2 tys. opinii na Google (4,9)
- Ponad 100 tys. klientów B2B
- Ponad 2 tys. opinii na Google (4,9)
- Ponad 100 tys. klientów B2B
Opis produktu
Pobierz do PDF
BWD10024
Organizer drewniany w kształcie prostokąta idealnie sprawdzi się jako pojemnik na biurowe drobiazgi: spinacze, zszywki, taśmy klejące etc. Posiada 1 przegródkę, która może być rownież miejscem na klucze, zegarek czy AirPodsy. Wnętrze organizera wyściełane jest miłym w dotyku filcem naturalnym.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
UWAGA: Wskazany czas realizacji jest orientacyjny i wskazuje pełen przedział czasowy. Faktyczny termin realizacji jest zależny od takich czynników, jak ilość produktów w zamówieniu, rodzaj produktów czy materiał wykonania i będzie precyzyjnie wskazany przy potwierdzeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać dokładny czas realizacji przed złożeniem zamówienia.
Dostępne warianty kolorystyczne:
Specyfikacja
Wymiary:
18 cm x 9 cm x 2 cm
Waga:
0.30
Kolor:
Drewniany - dąb

Chcesz wiedzieć więcej
o tym produkcie?
o tym produkcie?
Chcesz wiedzieć więcej
o tym produkcie?
o tym produkcie?
Skontaktuj się z naszym doradcą!
FAQ
Czy można zamówić jedną sztukę gadżetu wraz ze znakowaniem?
Oczywiście, zamówienia na większość oferowanych produktów, realizujemy już od jednej sztuki. Wyjątkiem są artykuły, które posiadają określony minimalny nakład, potrzebny do realizacji. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na karcie każdego produktu.
Jaki jest termin realizacji zamówienia i czy jest możliwość przyspieszenia jego realizacji?
Terminy realizacji zamówień są zróżnicowane i zależą między innymi od aktualnego obłożenia produkcyjnego, rodzaju towaru oraz zamówionej ilości. Data realizacji potwierdzana jest każdorazowo przez naszego Pracownika podczas składania zlecenia.
Jakie są koszty dostawy?
Koszt przesyłki to 19,90 zł/netto za karton do 30kg. Zamówienia o wartości powyżej 1000 zł netto wysyłamy bezpłatnie. Dostawy niestandardowe wyceniane są indywidualnie.
Jakie macie stany magazynowe gadżetów i upominków?
Aktualne stany magazynowe znajdują się na karcie każdego produktu. Znajdziesz tam informacje o bieżącej dostępności oraz zaplanowanych dostawach wybranego artykułu.
Czy mogę skorzystać z pomocy graficznej do przygotowania pliku do znakowania?
Tak, nasi graficy chętnie pomogą w przygotowaniu pliku graficznego. Użyj formularza kontaktowego znajdującego się obok, aby poprosić o pomoc graficzną.

Zapytaj doradcę