+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Gadżety Gadżety
Tematy Tematy
Zestawy Zestawy
PREMIUM PREMIUM
Cofnij Cofnij
powrót
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
#openPEOPLE
Szukamy ludzi, którzy ...
szanują swój czas, uwielbiają się rozwijać i pragną mieć wpływ na zmiany. Dla nas pozytywna atmosfera jest równie istotna, co sukces.

Dołącz do naszego zespołu i wspólnie rozwijamy największą w Polsce platformę z gadżetami dla biznesu!
Zobacz aktualne oferty
Co mówią pracownicy o OpenGift?
Co
o OpenGift
mówią
pracownicy?
Dzień Dobry!
Czas, żebyśmy poznali się bliżej. Zaparz fliżankę kawy i zobacz kogo możesz spotkać w OpenGift
JAKUB
z-ca kierownika sprzedaży i obsługi klient
Oaza spokoju i opanowania nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Jego super mocą jest empatia i klientocentryzm. wraz z Mikołajem dbaj aby konsultantom i doradcom dobrze się pracowało.
JAKUB
z-ca kierownika sprzedaży i obsługi klient
Oaza spokoju i opanowania nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Jego super mocą jest empatia i klientocentryzm. wraz z Mikołajem dbaj aby konsultantom i doradcom dobrze się pracowało.
Lubimy dzielić się
naszym KNOW HOW
Chcesz poznać bliżej właścicieli OpenGift?
Posłuchaj wywiadów, w których dzielą się widzą branżową i własnym spojrzeniem na biznes.
Nikt nie powie Ci TEGO o gadżetach dla biznesu!
Zobacz kanał Gadżetowych Ekspertów na Youtubie.
My już wiemy, co jest ważne!
Dlaczego warto pracować z nami?
Równowaga
Life Balance nie jest dla nas gadżetem. W tygodniu pracujemy do 16:00 - weekendy są dla Ciebie. Komputera, ani pracy nie zabierasz do domu!
Life Balance nie jest dla nas gadżetem. W tygodniu pracujemy do 16:00 - weekendy są dla Ciebie.
Rozwój
Trenujemy z ekspertami biznesu SellWise. Cyklicznie podnosimy umiejętności w szkoleniach produktowych i warsztatach specjalistycznych.
Trenujemy z ekspertami biznesu SellWise. Cyklicznie podnosimy umiejętności w szkoleniach specjalistycznych.
Przyjazne miejsce pracy
Wiemy, że czasem trzeba wyjść do lekarza, czy wziąć dzień wolnego na spięcie swoich spraw - dla nas to oczywiste!
Wiemy, że czasem trzeba wyjść do lekarza, czy wziąć dzień wolnego na spięcie swoich spraw - dla nas to oczywiste!
Samodzielność
Znajdziesz u nas możliwość wpływu na swoją pracę, szansę na wyrażanie swojej opinii i samodzielność w działaniu.
Znajdziesz u nas możliwość wpływu na swoją pracę, szansę na wyrażanie swojej opinii i samodzielność w działaniu.
Otwarta komunikacja
Stawiamy na konstruktywny feedback w każdą ze stron, prowadzimy regularne zebrania zespołów oraz spotkania indywidualne.
Stawiamy na konstruktywny feedback w każdą ze stron, prowadzimy regularne zebrania zespołów oraz spotkania 1:1
HR jest tu dla Ciebie
Zaplanowany onboarding, wsparcie działu HR i otwartość na inicjatywy to nasz klucz do udanej współpracy. Mamy dla Ciebie czas.
Zaplanowany onboarding, wsparcie działu HR i otwartość na inicjatywy to nasz klucz do udanej współpracy.
Zwinność w działaniu
Zmiany są nieuniknione. Potrafimy wyznaczać kierunki i nie boimy się wdrażania zmian. Rozumiemy, że daje to gwarancję stabilności finansowej i utrzymania pozycji na czela stawki.
Potrafimy wyznaczać kierunki i nie boimy się zmian. Rozumiemy, że daje to gwarancję stabilności i utrzymania pozycji na czele stawki.
Wspólnie decydujemy
Oddawanie i przejmowanie odpowiedzialności sprzyja rozwojowi pracowników - to pewne. U nas to także podstawa budowania relacji, wzajemnego szacunku i zaufania.
Oddawanie odpowiedzialności sprzyja rozwojowi - to pewne! U nas to także podstawa budowania wzajemnego szacunku.
Zobacz nasz Culture Book
Zobacz nasz Culture Book
Wybierz swój bilet w biznes klasie!
Nie trzymaj swojej kariery na smyczce!
Wolne miejsce w pierwszym rzędzie z widokiem na nowe wyzwania już czekają.
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • kompleksowa obsługa klienta oraz realizacja sprzedaży gadżetów reklamowych dla klientów B2B w oparciu o otrzymane leady sprzedażowe,
  • wsparcie klientów na poszczególnych etapach realizacji zamówienia,
  • aktywizacja bazy klientów,
  • praca na celach sprzedażowych,
  • zarządzanie portfelem firm, utrzymywanie stałego kontaktu i budowanie relacji z Klientem; dbanie o najwyższą jakość obsługi,
  • bliska współpraca z działem realizacji zamówień,
  • praca z systemem CRM - HubSpot.
Nasze oczekiwania:
  • min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży zdalnej B2B lub obsłudze klienta,
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego - B1/B2,
  • doświadczenie w pracy na celach,
  • bardzo dobra umiejętność i strategiczne podejście do budowania relacji z klientami,
  • znajomość nowoczesnych technik sprzedaży i negocjacji,
  • samodzielność w planowaniu zadań i czasu pracy.
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Mile widziane: znajomość branży gadżetów reklamowych; znajomość e-commerce.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, byś jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
  • transparentną komunikację o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną obchodzeniem nietypowych świąt, czy wspólnymi wyjściami integracyjnym.
Starszy specjalista ds. sprzedaży
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • realizacja ambitnych celów sprzedażowych dla firmy, która jest liderem na rynku gadżetów reklamowych,
  • obsługa zamówień klientów B2B w oparciu o otrzymane leady sprzedażowe i wewnętrzną bazę klientów,
  • pozyskiwanie i rozwijanie kontaktów z Klientami poprzez kontakt telefoniczny,
  • współpraca z działem realizacji zamówień,
  • tworzenie ofert handlowych na podstawie przeprowadzonej analizy potrzeb,
  • rzetelne prowadzenie bazy danych w CRM.
Nasze oczekiwania:
  • Szukamy doświadczonego handlowca, który może poszczycić się sukcesami w sprzedaży dla klientów B2B. Musisz mieć przynajmniej 3 letnie doświadczenie w sprzedaży na stanowisku sprzedawcy/ handlowca poparte sukcesami,
  • biegłość w prowadzeniu rozmów handlowych i prowadzeniu negocjacji,
  • doświadczenie w przeprowadzaniu oceny potrzeb Klienta i proponowaniu odpowiednich rozwiązań,
  • dbałość w budowaniu długofalowych relacji z Klientami poprzez empatię i umiejętność aktywnego słuchania,
  • szybkość w działaniu i samodzielność w podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych,
  • uczciwość i kierowanie się zawsze etycznymi zasadami biznesu,
  • działanie w zdeterminowany sposób, aby wspólnie z zespołem osiągać ambitne cele.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, byś jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
  • transparentną komunikację o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną obchodzeniem nietypowych świąt, czy wspólnymi wyjściami integracyjnym.
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Customer Success)
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • telefoniczny kontakt z klientami na różnych etapach ich doświadczenia z firmą,
  • analiza danych dotyczących doświadczeń klientów, wyciąganie wniosków oraz proponowanie i wdrażanie usprawnień na podstawie wskaźników Customer Experience oraz Customer Success,
  • tworzenie raportów i rekomendacji mających na celu optymalizację procesów sprzedaży i obsługi klienta,
  • prezentowanie wniosków oraz proponowanie działań usprawniających procesy obsługi i sprzedaży,
  • udział w tworzeniu Customer Journey.
Nasze oczekiwania:
  • doświadczenie minimum 5 lat w obsłudze klienta- warunek konieczny,
  • doświadczenie 3 lata na podobnym stanowisku,
  • język angielski na poziomie B1/ B2,
  • dbałość o jakość wypowiedzi: umiejętność precyzyjnego i profesjonalnego komunikowania się,
  • umiejętność zbierania danych i informacji z różnych źródeł oraz wyciągania na ich podstawie wniosków i rekomendacji,
  • doświadczenie w opracowywaniu raportów oraz umiejętność ich prezentacji przed różnymi grupami odbiorców,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne: zdolność prowadzenia rozmów z klientami o różnych potrzebach i oczekiwaniach,
  • umiejętności negocjacyjne: zdolność do przekonywania i rozwiązywania problemów klientów,
  • znajomość wskaźników Customer Experience.
  • mile widziane: umiejętność mapowania ścieżki klienta (Customer Journey Mapping).
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, by jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • umowę o pracę,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy w biurze- między 07:30 a 08:30 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec Pracowników i Klientów,
  • transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Nie znajdujesz oferty dla siebie?
Nieustannie szukamy pełnych pasji osób do współpracy z nami.
Benefity?
Masz u nas jak w poooowerbanku!
Benefity?
Masz u nas jak w poooowerbanku!
#opengift
Doooobrze
tu być!
gdy ciągle
coś się dzieje