#openPEOPLE
Szukamy ludzi, którzy ...
Hey! rośniemy i szukamy doświadczonych asów sprzedaży, guru relacji oraz mistrzów back office'u, którzy będą z nami rozwijać największą platformę z gadżetami dla biznesu w Polsce.
Lubisz działać i ważna jest dla Ciebie atmosfera - sprawdź nasze oferty.
Zobacz oferty
Co mówią pracownicy o OpenGift?
Dzień Dobry!
Czas, żebyśmy poznali się bliżej. Zaparz fliżankę kawy i zobacz kogo możesz spotkać w OpenGift
JAKUB
z-ca kierownika sprzedaży i obsługi klient
Oaza spokoju i opanowania nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Jego super mocą jest empatia i klientocentryzm. wraz z Mikołajem dbaj aby konsultantom i doradcom dobrze się pracowało.
JAKUB
z-ca kierownika sprzedaży i obsługi klient
Oaza spokoju i opanowania nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Jego super mocą jest empatia i klientocentryzm. wraz z Mikołajem dbaj aby konsultantom i doradcom dobrze się pracowało.
Lubimy dzielić się naszym KNOW HOW
Jeśli chcesz poznać bliżej właścicieli OpenGift, zobacz wywiady, w których dzielą się wiedzą branżową oraz własnym spojrzeniem na biznes.
My już wiemy, co jest ważne!
Dlaczego warto pracować z nami?
Równowaga
Live Balance nie jest dla nas gadżetem. W tygodniu pracujemy do 16:00 - weekendy są dla Ciebie. Komputera, ani pracy nie zabierasz do domu!
Live Balance nie jest dla nas gadżetem. W tygodniu pracujemy do 16:00 - weekendy są dla Ciebie.
Rozwój
Trenujemy z ekspertami biznesu SellWise. Cyklicznie podnosimy umiejętności w szkoleniach produktowych i warsztatach specjalistycznych.
Trenujemy z ekspertami biznesu SellWise. Cyklicznie podnosimy umiejętności w szkoleniach specjalistycznych.
Przyjazne miejsce pracy
Wiemy, że czasem trzeba wyjść do lekarza, czy wziąć dzień wolnego na spięcie swoich spraw - dla nas to oczywiste!
Wiemy, że czasem trzeba wyjść do lekarza, czy wziąć dzień wolnego na spięcie swoich spraw - dla nas to oczywiste!
Samodzielność
Znajdziesz u nas możliwość wpływu na swoją pracę, szansę na wyrażanie swojej opinii i samodzielność w działaniu.
Znajdziesz u nas możliwość wpływu na swoją pracę, szansę na wyrażanie swojej opinii i samodzielność w działaniu.
Otwarta komunikacja
Stawiamy na konstruktywny feedback w każdą ze stron, prowadzimy regularne zebrania zespołów oraz spotkania indywidualne.
Stawiamy na konstruktywny feedback w każdą ze stron, prowadzimy regularne zebrania zespołów oraz spotkania 1:1
HR jest tu dla Ciebie
Zaplanowany onboarding, wsparcie działu HR i otwartość na inicjatywy to nasz klucz do udanej współpracy. Mamy dla Ciebie czas.
Zaplanowany onboarding, wsparcie działu HR i otwartość na inicjatywy to nasz klucz do udanej współpracy.
Zwinność w działaniu
Zmiany są nieuniknione. Potrafimy wyznaczać kierunki i nie boimy się wdrażania zmian. Rozumiemy, że daje to gwarancję stabilności finansowej i utrzymania pozycji na czela stawki.
Potrafimy wyznaczać kierunki i nie boimy się zmian. Rozumiemy, że daje to gwarancję stabilności i utrzymania pozycji na czele stawki.
Wspólnie decydujemy
Oddawanie i przejmowanie odpowiedzialności sprzyja rozwojowi pracowników - to pewne. U nas to także podstawa budowania relacji, wzajemnego szacunku i zaufania.
Oddawanie odpowiedzialności sprzyja rozwojowi - to pewne! U nas to także podstawa budowania wzajemnego szacunku.
Wybierz swój bilet w biznes klasie!
Nie trzymaj swojej kariery na smyczce!
Wolne miejsce w pierwszym rzędzie z widokiem na nowe wyzwania już czekają.
Business Development Manager / Doradca i Opiekun Klienta Biznesowego
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Piątkowska 163, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • obsługa klientów biznesowych - mailowo i telefonicznie, oraz odpowiedź na zapytania z naszego chatu i infolinii,
  • prowadzenie sprzedaży produktów firmy (gadżety reklamowe) i realizacja celów sprzedażowych - będziesz skupiać się na obsłudze zapytań ofertowych naszych klientów,
  • wsparcie klienta w wyborze personalizowanych gadżetów reklamowych, czyli dopasowanie np. odpowiedniego rozmiaru, koloru i znakowania produktu dopasowanych do okazji i potrzeb kontrahenta,
  • dodatkowo, w spokojniejszych momentach będziesz pracować nad odświeżaniem relacji z klientami z naszej wewnętrznej bazy,
  • dbanie o dobrą współpracę z innymi działami w firmie (back office, produkcja, marketing).
Nasze oczekiwania:
  • warunek konieczny - doświadczenie w sprzedaży w kanale B2B,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem biznesowym i budowania z nim relacji,
  • samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy własnej, także pod presją czasu,
  • poczucie ducha zespołu - komunikacja jest dla nas bardzo ważna a współpraca między działami niezbędna. Jesteśmy jedną drużyną i razem pracujemy na wspólny sukces,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy ze sprzedażą online.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, byś jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
  • transparentną komunikację o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Kierownik Sprzedaży i Obsługi Klienta
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Piątkowska 163, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • zarządzanie i motywowanie zespołu doradców klienta biznesowego, wspierając ich w osiąganiu celów i maksymalizacji wyników,
  • współpraca z członkami zespołu i liderami, pomagając im w indywidualnym rozwoju zawodowym,
  • tworzenie skutecznej strategii sprzedażowej oraz wprowadzanie nowych narzędzi i pomysłów, aby zwiększyć efektywność działania,
  • analizowanie wyników sprzedaży i rynku, identyfikując obszary do poprawy i szanse na rozwój,
  • utrzymywanie wysokiej jakości standardów i obsługi klienta oraz budowanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi,
  • współpraca z naszym partnerem biznesowym, firmą Sellwise, w zakresie tworzenia i rozwoju procesów, potrzeb szkoleniowych i standardów w myśl strategii rozwoju OpenGift.
Nasze oczekiwania:
  • sprzedaż nie ma dla Ciebie tajemnic - wiesz jak dowieźć wynik i niejednokrotnie dowiodłeś/-aś to swoimi sukcesami,
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym - wiesz, jak wykorzystać i zagospodarować mocne strony każdego członka zespołu,
  • umiejętności mentorskiej, by pomagać pracownikom w ich rozwoju zawodowym,
  • kreatywności i zdolności do myślenia strategicznego, aby pomóc firmie w umacnianiu pozycji na rynku,
  • proaktywności i zdolności przywódczych, by inspirować zespół do osiągania wyjątkowych rezultatów.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, by jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
  • transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnym.
Lider Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Piątkowska 163, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • budowanie strategii funkcjonowania działu (sprzedaży/ obsługi klienta/ back office),
  • współtworzenie zespołu i koordynowanie jego pracy,
  • profesjonalna i kompleksowa obsługa naszych klientów,
  • pobudzanie zespołu do aktywnego działania ukierunkowanego na realizację założonych celów - szkolenia, rozwój, audyty i bieżąca praca podnosząca efektywność zespołu,
  • aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży,
  • monitorowanie osiąganych wyników sprzedaży,
  • podejmowanie decyzji i poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań,
  • bieżąca analiza rynku, śledzenie trendów i planowanie nowych, innowacyjnych rozwiązań.
Nasze oczekiwania:
  • wiedza z zakresu sprzedaży, którą chcesz i potrafisz się dzielić,
  • doświadczenie w pracy z klientem biznesowym (B2B),
  • znajomość narzędzi, które pozwalają na efektywne zarządzanie sprzedażą,
  • doświadczenie w budowaniu kampanii ukierunkowanych na pozyskanie nowych Klientów,
  • gotowość do wspólnego budowania działu i współtworzenia czegoś od podstaw,
  • nastawienie na działanie i szukanie rozwiązań,
  • otwarta głowa do nauki nowych rzeczy,
  • odpowiedzialność za to co robisz, mądrze podejmując decyzje.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w firmie o najwyższym wzroście rok do roku w branży reklamowej,
  • system premiowy odpowiedni do Twojego zaangażowania i wyników,
  • możliwość tworzenia kultury pracy zespołu według Twojej wizji,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i klientów,
  • korzystanie z wiedzy i doświadczenia firmy SellWise, która wspiera nas szkoleniowo i strategicznie,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Asystent/ka Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Piątkowska 163, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • praca z dokumentami finansowymi, w tym wystawienia faktur korekt,
  • analiza rynku oraz konkurencji, w tym badanie jakości obsługi klienta oraz warunków współpracy,
  • przygotowywanie i opracowywanie danych dla współpracowników na każdym szczeblu działu,
  • udział w spotkaniach i zebraniach oraz sporządzanie z nich notatek,
  • wprowadzanie danych do systemów, dokumentów oraz arkuszy i tworzenie raportów,
  • prowadzenie terminarza zadań,
  • dbanie o płynny obieg dokumentów i przesyłek w dziale,
  • wsparcie kierowników w codziennym zarządzaniu działem i realizacja zadań administracyjnych, w tym obsługa gości biura, kontakt z administracją budynku, zamówienia produktów codziennego użytku.
Nasze oczekiwania:
  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • jesteś osobą samodzielną i potrafisz proponować rozwiązania,
  • posiadasz podstawową wiedzę z obszaru fakturowania,
  • skrupulatność, dokładność, to Twoje cechy dzięki którym potrafisz samodzielnie analizować i wyciągać wnioski,
  • otwartość i komunikatywność pomaga Ci skutecznie pozyskiwać informacje, których potrzebujesz,
  • jesteś osobą dobrze zorganizowaną, która trzyma porządek w swoich dokumentach, a przy okazji orientuje się gdzie co i jak :)
  • mile widziane podstawowe doświadczenie w obsłudze klienta.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w dynamicznej, rozwijającej się organizacji,
  • udział w tworzeniu standardów - jesteśmy otwarci na dialog i Twoje sugestie,
  • współpracę w oparciu o wygodną dla Ciebie formę umowy,
  • stałe godziny pracy - 8:00-16:00,
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach sprzedażowych realizowanych w dziale,
  • pracę w kulturze otwartości i dialogu,
  • ponadto: dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Doradca Contact Center
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Piątkowska 163, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • obsługa klientów biznesowych e-commerce głównie poprzez kontakt telefoniczny, a także mail i chat,
  • wsparcie klienta w wyborze gadżetów reklamowych z portfolio z doborem odpowiedniej metody indywidualizacji produktu,
  • kierowanie połączeń, wiadomości lub maili do odpowiednich doradców, celem priorytetyzacji zgłoszeń, w zależności od ich rodzaju, treści czy kontekstu,
  • sprawdzanie informacji na temat danego zamówienia w wewnętrznym systemie firmy i zweryfikowanie jego statusu,
  • dbanie o sprawny przepływ informacji i współpracę z innymi działami w firmie.
Nasze oczekiwania:
  • doświadczenie w obsłudze contact center, gdzie jakość obsługi klienta jest priorytetem,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem biznesowym i budowania z nim relacji,
  • samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy własnej, także pod presją stresu,
  • aktywne i komunikatywne podejście do uzyskiwania informacji od poszczególnych działów czy z systemu,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze Klienta e-commerce,
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na pracowników i dobieranie zadań do ich kompetencji, by jak najlepiej wykorzystać Twój potencjał,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • korzystanie z wiedzy i doświadczenia firmy SellWise, która wspiera nas szkoleniowo i strategicznie,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi,
Grafik ds. wizualizacji
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Piątkowska 163, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • wektoryzacja plików (głównie logo),
  • przygotowywanie prostych plików graficznych,
  • przygotowywanie prostych wizualizacji dla klienta.
Nasze oczekiwania:
  • dobra znajomość programu graficznego: CorelDraw, Photoshop, mile widziane: Illustrator, CADLink,
  • poczucie estetyki pozwalające na prawidłowe wykonywanie zadań,
  • efektywna i aktywna komunikacja w zespole i pomiędzy poszczególnymi działami,
  • jesteś samodzielny w działaniu i potrafisz organizować pracę własną, także pod presją czasu,
  • duży atutem będzie doświadczenie w pracy grafika przy produkcji i znakowaniu odzieży lub gadżetów reklamowych, a także w branży poligraficznej.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę stacjonarną w rozwijającej się firmie, w której stawiamy na pracowników i dobieranie zadań do ich kompetencji, by jak najlepiej wykorzystać Twój potencjał,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Trener Sprzedaży
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Piątkowska 163, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • planowanie i prowadzenie działań rozwojowych dla zespołu w obszarze sprzedaży i kompetencji miękkich,
  • przeprowadzanie szkoleń grupowych i indywidualnych,
  • wdrażanie narzędzi szkoleniowych i monitorowanie efektów podjętych działań,
  • analiza potrzeb szkoleniowych we współpracy z managerami zespołów,
  • aktywny udział w tworzeniu bazy wiedzy, materiałów edukacyjnych i oraz programu szkoleń dla pracowników działu sprzedaży,
  • analiza wyników sprzedażowych i rekomendowanie działań wspierających,
  • dbanie o wysokie standardy pracy i kreowanie/optymalizacja procesów sprzedażowych.
Nasze oczekiwania:
  • posiadasz 3-letnie doświadczenie w roli trenera, szkoleniowca, albo coacha sprzedaży,
  • sprzedaż B2B nie ma dla Ciebie tajemnic,
  • masz doświadczenie w planowaniu ścieżek rozwoju i tworzeniu materiałów dydaktycznych,
  • stawiasz na jakość obsługi klienta przy jednoczesnym poprawianiu efektywności sprzedaży,
  • masz charyzmę i duże pokłady pozytywnej energii,
  • podejmujesz inicjatywę i jesteś samodzielny w działaniu,
  • idealnie gdybyś miał doświadczenie w branży gadżetów reklamowych lub marketingu.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, by jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec Pracowników i Klientów,
  • transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnym.
Nie znajdujesz oferty dla siebie?
Nieustannie szukamy pełnych pasji osób do współpracy z nami.
Benefity? Masz u nas jak
w poooowerbanku!
Benefity? Masz u nas jak w poooowerbanku!
#opengift
Doooobrze
tu być!
gdy ciągle
coś się dzieje