+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
#openPEOPLE
Szukamy ludzi, którzy ...
szanują swój czas, uwielbiają się rozwijać i pragną mieć wpływ na zmiany. Dla nas pozytywna atmosfera jest równie istotna, co sukces.

Dołącz do naszego zespołu i wspólnie rozwijamy największą w Polsce platformę z gadżetami dla biznesu!
Zobacz aktualne oferty
Co mówią pracownicy o OpenGift?
Co
o OpenGift
mówią
pracownicy?
Dzień Dobry!
Czas, żebyśmy poznali się bliżej. Zaparz fliżankę kawy i zobacz kogo możesz spotkać w OpenGift
JAKUB
z-ca kierownika sprzedaży i obsługi klient
Oaza spokoju i opanowania nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Jego super mocą jest empatia i klientocentryzm. wraz z Mikołajem dbaj aby konsultantom i doradcom dobrze się pracowało.
JAKUB
z-ca kierownika sprzedaży i obsługi klient
Oaza spokoju i opanowania nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Jego super mocą jest empatia i klientocentryzm. wraz z Mikołajem dbaj aby konsultantom i doradcom dobrze się pracowało.
Lubimy dzielić się
naszym KNOW HOW
Chcesz poznać bliżej właścicieli OpenGift?
Posłuchaj wywiadów, w których dzielą się widzą branżową i własnym spojrzeniem na biznes.
Nikt nie powie Ci TEGO o gadżetach dla biznesu!
Zobacz kanał Gadżetowych Ekspertów na Youtubie.
My już wiemy, co jest ważne!
Dlaczego warto pracować z nami?
Równowaga
Life Balance nie jest dla nas gadżetem. W tygodniu pracujemy do 16:00 - weekendy są dla Ciebie. Komputera, ani pracy nie zabierasz do domu!
Life Balance nie jest dla nas gadżetem. W tygodniu pracujemy do 16:00 - weekendy są dla Ciebie.
Rozwój
Trenujemy z ekspertami biznesu SellWise. Cyklicznie podnosimy umiejętności w szkoleniach produktowych i warsztatach specjalistycznych.
Trenujemy z ekspertami biznesu SellWise. Cyklicznie podnosimy umiejętności w szkoleniach specjalistycznych.
Przyjazne miejsce pracy
Wiemy, że czasem trzeba wyjść do lekarza, czy wziąć dzień wolnego na spięcie swoich spraw - dla nas to oczywiste!
Wiemy, że czasem trzeba wyjść do lekarza, czy wziąć dzień wolnego na spięcie swoich spraw - dla nas to oczywiste!
Samodzielność
Znajdziesz u nas możliwość wpływu na swoją pracę, szansę na wyrażanie swojej opinii i samodzielność w działaniu.
Znajdziesz u nas możliwość wpływu na swoją pracę, szansę na wyrażanie swojej opinii i samodzielność w działaniu.
Otwarta komunikacja
Stawiamy na konstruktywny feedback w każdą ze stron, prowadzimy regularne zebrania zespołów oraz spotkania indywidualne.
Stawiamy na konstruktywny feedback w każdą ze stron, prowadzimy regularne zebrania zespołów oraz spotkania 1:1
HR jest tu dla Ciebie
Zaplanowany onboarding, wsparcie działu HR i otwartość na inicjatywy to nasz klucz do udanej współpracy. Mamy dla Ciebie czas.
Zaplanowany onboarding, wsparcie działu HR i otwartość na inicjatywy to nasz klucz do udanej współpracy.
Zwinność w działaniu
Zmiany są nieuniknione. Potrafimy wyznaczać kierunki i nie boimy się wdrażania zmian. Rozumiemy, że daje to gwarancję stabilności finansowej i utrzymania pozycji na czela stawki.
Potrafimy wyznaczać kierunki i nie boimy się zmian. Rozumiemy, że daje to gwarancję stabilności i utrzymania pozycji na czele stawki.
Wspólnie decydujemy
Oddawanie i przejmowanie odpowiedzialności sprzyja rozwojowi pracowników - to pewne. U nas to także podstawa budowania relacji, wzajemnego szacunku i zaufania.
Oddawanie odpowiedzialności sprzyja rozwojowi - to pewne! U nas to także podstawa budowania wzajemnego szacunku.
Zobacz nasz Culture Book
Zobacz nasz Culture Book
Wybierz swój bilet w biznes klasie!
Nie trzymaj swojej kariery na smyczce!
Wolne miejsce w pierwszym rzędzie z widokiem na nowe wyzwania już czekają.
Business Development Manager / Doradca i Opiekun Klienta Biznesowego
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • obsługa klientów biznesowych - mailowo i telefonicznie, oraz odpowiedź na zapytania z naszego chatu i infolinii,
  • prowadzenie sprzedaży produktów firmy (gadżety reklamowe) i realizacja celów sprzedażowych - będziesz skupiać się na obsłudze zapytań ofertowych naszych klientów,
  • wsparcie klienta w wyborze personalizowanych gadżetów reklamowych, czyli dopasowanie np. odpowiedniego rozmiaru, koloru i znakowania produktu dopasowanych do okazji i potrzeb kontrahenta,
  • dodatkowo, w spokojniejszych momentach będziesz pracować nad odświeżaniem relacji z klientami z naszej wewnętrznej bazy,
  • dbanie o dobrą współpracę z innymi działami w firmie (back office, produkcja, marketing).
Nasze oczekiwania:
  • warunek konieczny - doświadczenie w sprzedaży w kanale B2B,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem biznesowym i budowania z nim relacji,
  • samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy własnej, także pod presją czasu,
  • poczucie ducha zespołu - komunikacja jest dla nas bardzo ważna a współpraca między działami niezbędna. Jesteśmy jedną drużyną i razem pracujemy na wspólny sukces,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy ze sprzedażą online.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, byś jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
  • transparentną komunikację o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Kierownik Sprzedaży
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • zarządzanie, motywowanie i organizacja pracy kilkunastoosobowego zespołu Doradców klienta, wsparcie ich w osiąganiu celów sprzedażowych i maksymalizacji wyników,
  • analizowanie wyników sprzedaży, identyfikując obszary do poprawy i szanse na rozwój,
  • utrzymywanie wysokiej jakości standardów sprzedaży i obsługi klienta, oraz monitorowanie wskaźników takich jak: przychód, marża, konwersja, średnia wartość zamówienia,
  • inicjowanie pomysłów - w oparciu o dane - celem zwiększenia sprzedaży i budowy trwałych relacji z klientami,
  • pomoc we wprowadzaniu nowych narzędzi i projektów, aby zwiększyć efektywność działań,
  • prowadzenie regularnych odpraw, spotkań 1 na 1 z pracownikami oraz udział w tworzeniu planów rozwojowych zespołu.
Nasze oczekiwania:
  • min. 4-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży powyżej 5 osób,
  • min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży zdalnej w kanale B2B,
  • nastawienie na pracę w oparciu o cele i dane sprzedażowe,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne - potrafisz inspirować i motywować swój zespół, udzielać feedback, oraz wiesz jak wspierać pracowników w ich rozwoju,
  • aktywne inicjowanie pomysłów, rozwoju narzędzi, optymalizacji procesów,
  • zdolność adaptowania się do zmiennych warunków rynku i potrzeb organizacji,
  • doświadczenie w pracy na CRM,
  • mile widziane: doświadczenie w mapowaniu i tworzeniu procesów; znajomość KPI i standardów na poziomie umożliwiającym ich opisanie i wdrożenie; doświadczenie we wdrażaniu nowych funkcjonalności w CRM - pracujemy na HubSpot.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, by jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • realny wpływ na procesy, narzędzia oraz poprawę organizacji pracy,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i klientów,
  • transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Project Manager - e-commerce
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
  • samodzielne prowadzenie projektów w obszarze e-commerce i wewnętrznych systemów,
  • zbieranie i definicja wymagań biznesowych, prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektowej,
  • ścisła współpraca z zespołem programistów i weryfikacja poprawności wykonywanych zadań,
  • układanie planów i harmonogramów pracy, zarządzanie back-logiem zadań,
  • współudział w rozwoju serwisu e-commerce, proponowanie obszarów do dalszego rozwoju,
  • współpraca z agencjami SEO i UX, oraz wewnętrznymi działami organizacji,
  • manualne testowanie funkcjonalności,
  • raportowanie z przebiegu projektu, organizowanie regularnych sprintów.
Nasze oczekiwania:
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania projektami,
  • min. roczne doświadczenie w realizacji projektów z obszaru e-commerce,
  • prowadzenie kilku projektów w tym samym czasie nie sprawia Ci kłopotu,
  • posiadasz doświadczenie w tworzeniu specyfikacji/dokumentowaniu projektów,
  • potrafisz rozmawiać z programistami o potrzebach biznesowych,
  • znasz trendy UX i branży e-commerce.
  • mile widziane: znajomość filozofii agile, język angielski na poziomie B2.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
  • pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, by jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
  • umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
  • cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
  • kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec Pracowników i Klientów,
  • transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Nie znajdujesz oferty dla siebie?
Nieustannie szukamy pełnych pasji osób do współpracy z nami.
Benefity?
Masz u nas jak w poooowerbanku!
Benefity?
Masz u nas jak w poooowerbanku!
#opengift
Doooobrze
tu być!
gdy ciągle
coś się dzieje