Dzień Dobry!
Czas, żebyśmy poznali się bliżej. Zaparz fliżankę kawy i zobacz kogo możesz spotkać w OpenGift
My już wiemy, co jest ważne!
Dlaczego warto pracować z nami?
Równowaga
Life Balance nie jest dla nas gadżetem. W tygodniu pracujemy do 16:00 - weekendy są dla Ciebie. Komputera, ani pracy nie zabierasz do domu!
Life Balance nie jest dla nas gadżetem. W tygodniu pracujemy do 16:00 - weekendy są dla Ciebie.
Rozwój
Trenujemy z ekspertami biznesu SellWise. Cyklicznie podnosimy umiejętności w szkoleniach produktowych i warsztatach specjalistycznych.
Trenujemy z ekspertami biznesu SellWise. Cyklicznie podnosimy umiejętności w szkoleniach specjalistycznych.
Przyjazne miejsce pracy
Wiemy, że czasem trzeba wyjść do lekarza, czy wziąć dzień wolnego na spięcie swoich spraw - dla nas to oczywiste!
Wiemy, że czasem trzeba wyjść do lekarza, czy wziąć dzień wolnego na spięcie swoich spraw - dla nas to oczywiste!
Samodzielność
Znajdziesz u nas możliwość wpływu na swoją pracę, szansę na wyrażanie swojej opinii i samodzielność w działaniu.
Znajdziesz u nas możliwość wpływu na swoją pracę, szansę na wyrażanie swojej opinii i samodzielność w działaniu.
Otwarta komunikacja
Stawiamy na konstruktywny feedback w każdą ze stron, prowadzimy regularne zebrania zespołów oraz spotkania indywidualne.
Stawiamy na konstruktywny feedback w każdą ze stron, prowadzimy regularne zebrania zespołów oraz spotkania 1:1
HR jest tu dla Ciebie
Zaplanowany onboarding, wsparcie działu HR i otwartość na inicjatywy to nasz klucz do udanej współpracy. Mamy dla Ciebie czas.
Zaplanowany onboarding, wsparcie działu HR i otwartość na inicjatywy to nasz klucz do udanej współpracy.
Zwinność w działaniu
Zmiany są nieuniknione. Potrafimy wyznaczać kierunki i nie boimy się wdrażania zmian. Rozumiemy, że daje to gwarancję stabilności finansowej i utrzymania pozycji na czela stawki.
Potrafimy wyznaczać kierunki i nie boimy się zmian. Rozumiemy, że daje to gwarancję stabilności i utrzymania pozycji na czele stawki.
Wspólnie decydujemy
Oddawanie i przejmowanie odpowiedzialności sprzyja rozwojowi pracowników - to pewne. U nas to także podstawa budowania relacji, wzajemnego szacunku i zaufania.
Oddawanie odpowiedzialności sprzyja rozwojowi - to pewne! U nas to także podstawa budowania wzajemnego szacunku.
Zobacz nasz Culture Book
Zobacz nasz Culture Book
Wybierz swój bilet w biznes klasie!
Nie trzymaj swojej kariery na smyczce!
Wolne miejsce w pierwszym rzędzie z widokiem na nowe wyzwania już czekają.
Wolne miejsce w pierwszym rzędzie z widokiem na nowe wyzwania już czekają.

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
- kompleksowa obsługa klienta oraz realizacja sprzedaży gadżetów reklamowych dla klientów B2B w oparciu o otrzymane leady sprzedażowe,
- wsparcie klientów na poszczególnych etapach realizacji zamówienia,
- aktywizacja bazy klientów,
- praca na celach sprzedażowych,
- zarządzanie portfelem firm, utrzymywanie stałego kontaktu i budowanie relacji z Klientem; dbanie o najwyższą jakość obsługi,
- bliska współpraca z działem realizacji zamówień,
- praca z systemem CRM - HubSpot.
Nasze oczekiwania:
- min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży zdalnej B2B lub obsłudze klienta,
- komunikatywna znajomość j. angielskiego - B1/B2,
- doświadczenie w pracy na celach,
- bardzo dobra umiejętność i strategiczne podejście do budowania relacji z klientami,
- znajomość nowoczesnych technik sprzedaży i negocjacji,
- samodzielność w planowaniu zadań i czasu pracy.
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Mile widziane: znajomość branży gadżetów reklamowych; znajomość e-commerce.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
- pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, byś jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
- umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
- pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
- cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
- kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
- transparentną komunikację o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
- a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną obchodzeniem nietypowych świąt, czy wspólnymi wyjściami integracyjnym.

Starszy specjalista ds. sprzedaży
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
- realizacja ambitnych celów sprzedażowych dla firmy, która jest liderem na rynku gadżetów reklamowych,
- obsługa zamówień klientów B2B w oparciu o otrzymane leady sprzedażowe i wewnętrzną bazę klientów,
- pozyskiwanie i rozwijanie kontaktów z Klientami poprzez kontakt telefoniczny,
- współpraca z działem realizacji zamówień,
- tworzenie ofert handlowych na podstawie przeprowadzonej analizy potrzeb,
- rzetelne prowadzenie bazy danych w CRM.
Nasze oczekiwania:
- Szukamy doświadczonego handlowca, który może poszczycić się sukcesami w sprzedaży dla klientów B2B. Musisz mieć przynajmniej 3 letnie doświadczenie w sprzedaży na stanowisku sprzedawcy/ handlowca poparte sukcesami,
- biegłość w prowadzeniu rozmów handlowych i prowadzeniu negocjacji,
- doświadczenie w przeprowadzaniu oceny potrzeb Klienta i proponowaniu odpowiednich rozwiązań,
- dbałość w budowaniu długofalowych relacji z Klientami poprzez empatię i umiejętność aktywnego słuchania,
- szybkość w działaniu i samodzielność w podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych,
- uczciwość i kierowanie się zawsze etycznymi zasadami biznesu,
- działanie w zdeterminowany sposób, aby wspólnie z zespołem osiągać ambitne cele.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
- pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, byś jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
- umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
- pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
- cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
- kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
- transparentną komunikację o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
- a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną obchodzeniem nietypowych świąt, czy wspólnymi wyjściami integracyjnym.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Customer Success)
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
- telefoniczny kontakt z klientami na różnych etapach ich doświadczenia z firmą,
- analiza danych dotyczących doświadczeń klientów, wyciąganie wniosków oraz proponowanie i wdrażanie usprawnień na podstawie wskaźników Customer Experience oraz Customer Success,
- tworzenie raportów i rekomendacji mających na celu optymalizację procesów sprzedaży i obsługi klienta,
- prezentowanie wniosków oraz proponowanie działań usprawniających procesy obsługi i sprzedaży,
- udział w tworzeniu Customer Journey.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie minimum 5 lat w obsłudze klienta- warunek konieczny,
- doświadczenie 3 lata na podobnym stanowisku,
- język angielski na poziomie B1/ B2,
- dbałość o jakość wypowiedzi: umiejętność precyzyjnego i profesjonalnego komunikowania się,
- umiejętność zbierania danych i informacji z różnych źródeł oraz wyciągania na ich podstawie wniosków i rekomendacji,
- doświadczenie w opracowywaniu raportów oraz umiejętność ich prezentacji przed różnymi grupami odbiorców,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne: zdolność prowadzenia rozmów z klientami o różnych potrzebach i oczekiwaniach,
- umiejętności negocjacyjne: zdolność do przekonywania i rozwiązywania problemów klientów,
- znajomość wskaźników Customer Experience.
- mile widziane: umiejętność mapowania ścieżki klienta (Customer Journey Mapping).
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
- pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, by jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
- umowę o pracę,
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy w biurze- między 07:30 a 08:30 (dbamy o work-life balance),
- cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
- kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec Pracowników i Klientów,
- transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
- a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Benefity?
Masz u nas jak w poooowerbanku!
Masz u nas jak w poooowerbanku!
Benefity?
Masz u nas jak w poooowerbanku!
Masz u nas jak w poooowerbanku!