Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Tampodruk, druk cyfrowy UV, tłoczenie – jak znakować gadżety reklamowe?

Tampodruk, druk cyfrowy UV, tłoczenie – jak znakować gadżety reklamowe?

Co znajdziesz w tym artykule

    We wcześniejszym artykule staraliśmy się rozjaśnić mroczne tajemnice znakowania. Każdy z naszych czytelników doskonale powinien już wiedzieć, że np. sublimacja to doskonały pomysł do znakowania np. kubków, a tłoczenie sprawdzi się na skórzanych brelokach. Ty razem dokładnie przyjrzymy się dwóm technologią znakowania. Sprawdzimy, co to jest druk cyfrowy UV i jakie powierzchnie powinny być znakowane tampodrukiem. Te nazwy wcale nie są takie straszne, na jakie wyglądają!

    Tampodruk - jak to działa?

    Tampodruk pozwala na naniesienie nadruku na większość gadżetów, zaczynając od toreb, po długopisy a nawet pendrive. Można ją stosować przy niemal każdych kształtach i rozmiarach. Jest bardzo popularna, ponieważ daje możliwość znakowania w wielu kolorach, na wielu tworzywach i w różnorodnych formatach, co sprawi, ze jest bardzo praktyczna. Dodatkowo jest opłacalna dla niskich, a także dużych nakładów. Właśnie tą technologią najczęściej znakuje się długopisy.

    Znakowanie gadżetów tampodruk

    Druk cyfrowy UV – jak to działa?

    To metoda pozwala na oddanie niemal fotograficznej jakości nadruku. Służy do znakowania najczęściej powierzchni płaskich lub, rzadziej gadżetów 3D. Cechą charakterystyczną nadruków wykonywanych tą metodą druku cufrowego UV zachowanie głębi barw. Wysoka precyzja nadruku daje możliwość odwzorowania wielokolorowych zdjęć oraz druku aż do samej krawędzi. Dzięki temu zwiększa się powierzchnia zadruku. Podobnie jak w przypadku tampodruku, technologia druku cyfrowego UV jest opłacalna zarówno przy małych, jak i dużych nakładach. By efekt znakowania prezentował się jak najlepiej, ważne jest by przesyłane do druku pliki miały jak najwyższą rozdzielczość.

    Znakowanie gadżetów - druk cyfrowy UV

    Co z tym tłoczeniem?

    Jest to metoda, która prezentuje się bardzo elegancko. Jest nanoszony na określony produkt poprzez metalową płytkę za pomocą wysokiego ciśnienia i temperatury. Nadaje się do znakowania produktów skórzanych oraz skóropodobnych. Istnieje możliwość tłoczenia również z kolorem np. złotym lub srebrnym. Technologia bardzo trwała, jedyny minus to opłacalność dla wysokich nakładów.

    Znakowanie gadżetów - tłoczenie

    Powiązane artykuły
    16 kwiecień 2024
    Personalizacja gadżetów reklamowych jest kluczowym elementem w budowaniu marki i zwiększaniu jej rozpoznawalności. Sitodruk, jako jedna z najpopularniejszych metod nadruku, oferuje nie tylko wysoką jakość wykonania, ale także szerokie możliwości adaptacji do indywidualnych potrzeb klienta..
    Magdalena Ławniczak 21 lipiec 2020
    W firmie OpenGift oferujemy, aż 12 metod znakowania. Przy takim wyborze, ciężko zdecydować się na tą odpowiednią - szczególnie dla osób, które po raz pierwszy rozpoczynają przygodę ze znakowaniem. W dzisiejszym artykule poznamy wszystkie metody oraz dowiemy się na jakich gadżetach można je wykorzystać i jakie są ograniczenia.
    Martyna Ciudzińska 27 kwiecień 2017

    Metod znakowania gadżetów reklamowych jest sporo. Należą do nich – tłoczenie w skórze, druk cyfrowy UV, sublimacja, grawer laserowy, naklejka epoksydowa, transfer ceramiczny, sitodruk, transfer cyfrowy, termotransfer, etykieta cyfrowa, haft komputerowy oraz bohater dzisiejszego artykułu – termotransfer. Dowiedz się, jakie gadżety reklamowe możesz oznakować tą metodą oraz jakie są jej cechy, a także jak wygląda proces znakowania gadżetów tampodrukiem.

    Ostatnio dodane artykuły
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    30 kwiecień 2024
    W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu B2B, firmy ciągle poszukują nowych, efektywnych sposobów na promocję swojej marki. W tym kontekście, spersonalizowane butelki na wodę stają się coraz popularniejszym narzędziem reklamowym, które doskonale łączy użyteczność z promocją. Taki gadżet, noszony przez pracowników czy klientów, staje się mobilnym nośnikiem reklamy, zwiększając widoczność marki w różnych środowiskach — od biura, przez siłownię, aż po konferencje i spotkania biznesowe.
    29 kwiecień 2024
    Welcome pack dla pracownika to znakomity sposób na to, by nowi członkowie zespołu poczuli się mile widziani oraz wartościowi w firmie. Dobrze przemyślany pakiet powitalny może znacząco wpłynąć na pierwsze wrażenie, które pracownik wyrobi sobie o organizacji. Oto pięć skutecznych sposobów na stworzenie udanego prezentu powitalnego.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku