TOP 1 w Polsce OpenGift.pl TOP 1 w Polsce:  15 tys. gadżetów, 19 lat doświadczenia, 2 tys ocen w Google (średnia >4,9),  100 tys klientów B2B
Zaufali nam Kariera
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00 | Kontakt
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij Cofnij
powrót
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Płaszcz przeciwdeszczowy z logo  - przestrzeń reklamowa, którą możesz w wykorzystać do promocji swojej marki

Płaszcz przeciwdeszczowy z logo - przestrzeń reklamowa, którą możesz w wykorzystać do promocji swojej marki

Co znajdziesz w tym artykule

    Wyobraź sobie taką sytuację. Idziesz centrum miasta w pogodny dzień. Mija Cię wiele osób, bo przecież każdy gdzieś się spieszy. I nagle, ni stąd ni zowąd, zaczyna lać. Ulewa jest ogromna i schowanie się przed nią w ogóle nie wchodzi w grę. Niektórzy wyciągają parasolki, inni mokną, bo nie mają wyjścia – przecież gazeta nie uchroni ich przed takim deszczem. Jeszcze inni sięgają po płaszcz przeciwdeszczowy.

    Sprytne, prawda? Zajmuje niewiele miejsca, można mieć go w torbie czy plecaku, a po rozłożeniu chroni od deszczu lepiej, niż parasol. Jak się jednak domyślasz, płaszcz przeciwdeszczowy to gadżet idealny nie tylko dla osoby, którą złapie deszcz. Jest również świetny dla Ciebie. Dlaczego? Mamy kilka swoich teorii, które sprawdzają się w praktyce. 

    Płaszcz przeciwdeszczowy z logo to niedrogi interes

    Zacznijmy od tego argumentu, który zwykle przemawia do każdego. Pieniądze to ważna kwestia w przypadku życia firmy – niezależnie od tego, czy jest ona mała, czy duża. Marketing z kolei, choć powinien być dofinansowany, często traktowany jest po macoszemu. Wyjściem, które może uratować sytuację marki, jest oczywiście korzystanie z rozwiązań tanich, ale dobrych jakościowo.

    I chociaż nie zawsze jest to możliwe, w przypadku gadżetów reklamowych da się to zorganizować. Płaszcze przeciwdeszczowe to świetny przykład. Jeśli szukasz gadżetów do portfolio swojej firmy i chcesz wybrać coś, co będzie widoczne, dopasowane do potrzeb klienta, a jednocześnie niedrogie, płaszcz przeciwdeszczowy z logo może okazać się strzałem w dziesiątkę.

    Cena takiej peleryny rozpoczyna się już od dwóch złotych. Nawet peleryny w niewielkich etui w kształcie kuli to koszt trzech czy czterech złotych. Jak więc widzisz, nie jest to koszt, na który nie możesz sobie pozwolić.

    Płaszcz przeciwdeszczowy, czyli reklama, której nie da się przegapić

    Płaszcz przeciwdeszczowy z logo może jeszcze wydawać Ci się reklamą raczej przeciętną. Poczekaj, my dopiero się rozkręcamy. Przywołajmy raz jeszcze sytuację, o której wspomnieliśmy na początku tego tekstu. Ulewa, mnóstwo ludzi i tylko niektórzy z płaszczem.

    Czy widzisz, jak te płaszczyki wyglądają? Są kolorowe, czasami lekko przezroczyste i mają na sobie jeden element, którego nie da się przegapić. To logo. Na przykład Twojej marki. Jest zauważalne bez większego problemu i od razu wysyła do odbiorcy konkretny sygnał.

    Tak, Twoja marka zaczyna być kojarzona z szybkim ratunkiem, bezpieczeństwem, pomocą. A jeśli płaszcz przeciwdeszczowy z logo jest naprawdę dobrze wykonany, także z nieprzeciętnym gustem. To było proste, prawda? Czytaj dalej!

    Gadżet w niewielkim formacie 

    Płaszcz przeciwdeszczowy z logo może kojarzyć Ci się z dość dużą płachtą, a jednak format tego gadżetu to zaledwie mała kulka lub niewielkie etui, które z łatwością można włożyć do torebki, plecaka czy walizeczki. Tak, to kolejna zaleta tego produktu. Nie zajmuje wiele miejsca, a po rozwinięciu chroni całe ciało przed deszczem. Często nawet lepiej, niż parasol, bo nie pozwala kroplom deszczu przedostać się pod materiał. Ach, kochamy takie wygodne rozwiązania!

    No dobrze, ale kiedy ten płaszcz przeciwdeszczowy mi się przyda?

    Możesz zastanawiać się nad tym, kiedy płaszcz przeciwdeszczowy z logo może okazać się odpowiedni dla Twojej marki. Już spieszymy z pomocą. Każda firma, która związana jest z pracą na zewnątrz – firma budowlana, ale też marka zajmująca się sprzedażą kawy na świeżym powietrzu, dostawcy, a nawet fotografowie, powinni zaopatrzyć się w ten prosty gadżet reklamowy.

    Bo przecież wystarczy jedno wyjście na zewnątrz w niepogodę, by uwidocznić swoje logo. W przypadku pracowników budowlanych czy sprzedawców pracujących na zewnątrz, ma to trochę inny cel. Takie osoby są wtedy w uniformach, ujednoliconym stroju, który świadczy o opracowanym spójnym wizerunku.

    Nie musimy chyba wspominać o tym, że płaszcz przeciwdeszczowy może być świetnym gadżetem do zakupów dla Twoich klientów. Jest niewielki i tani, a przecież każdy z nas chce czasem dostać jakiś gratis, by poczuć się wyjątkowo. A płaszcz z pewnością będzie przydatny w czasie deszczu. 

    Płaszcz przeciwdeszczowy z logo to naprawdę nieskomplikowany gadżet reklamowy. A mimo to świetnie sprawdza się w wielu sytuacjach. Jest też niedrogi, niewielki i bardzo łatwy do zauważenia. Czego można chcieć więcej?

    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl
    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl

    Na co dzień tworzy usprawnienia i koordynuje procesy strategiczne. Guru marketingu i optymalizacji - mówią, że digital jest częścią jego DNA. Po godzinach chętnie zaprosi Cię na partyjkę squasha. Szybkie decyzje, precyzyjne zagrania i przewidywanie ruchów rywala - działa tak samo na korcie, jak i w biznesie.

    Powiązane artykuły
    22 sierpień 2025
    Rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a klienci – coraz bardziej świadomi. W tej rzeczywistości kluczowe staje się pytanie, jak wyróżnić się na tle konkurencji. Choć jakość usług czy produktów wciąż ma ogromne znaczenie, często o pierwszym wrażeniu decyduje coś zupełnie innego – spójna identyfikacja wizualna.
    21 sierpień 2025
    W świecie współczesnego marketingu marki nie mogą polegać wyłącznie na dobrej ofercie czy atrakcyjnej cenie. Coraz ważniejsze staje się budowanie lojalności klientów, a to wymaga zaangażowania, autentyczności i konsekwencji.
    18 sierpień 2025
    W obecnym świecie coraz częściej możemy spotkać pracowników na stanowisku brand master. Co to jest za osoba i jaką pełni funkcję? Tam, gdzie klienci mają kontakt z marką w wielu miejscach, potrzebny jest ktoś, kto scala wszystkie elementy komunikacji.
    Ostatnio dodane artykuły
    30 listopad 2025
    Wyobraź sobie: dopinasz prezentację życia, na sali czeka kilkudziesięciu klientów, a Twój telefon pokazuje 3% baterii. Jeśli w takim momencie ktoś wyciągnie z torby powerbank z Twoim logo – to nie jest już gadżet. To wybawienie, które buduje skojarzenie z marką na lata.
    30 listopad 2025
    Personalizowane gadżety reklamowe to dziś coś więcej niż długopis z nadrukiem. Dobrze zaprojektowany upominek potrafi przypominać o Twojej marce każdego dnia, budować pozytywne emocje i realnie wspierać sprzedaż. Warunek jest jeden: musi być mądrze zaplanowany – od wyboru gadżetu, przez projekt graficzny, aż po metodę znakowania.
    28 listopad 2025
    Kolor gadżetu reklamowego nie jest ozdobą. To szybki, intuicyjny komunikat o marce - coś, co odbiorca „czyta” zanim zauważy logo czy hasło. Zwłaszcza gdy mówimy o gadżetach masowych zamawianych w sklepach takich jak OpenGift.pl, kolor potrafi zadecydować, czy upominek będzie pracował na rozpoznawalność brandu, czy zniknie w szumie innych przedmiotów.
    OpenGift.pl w liczbach
    102924 Klientów
    250356 Zamówień
    129 Pracowników
    19 Lat na rynku