Gdzie ZAMAWIAĆ GADŻETY reklamowe? Przez e-commerce czy u konsultanta? [Gadżetowi Eksperci]
Paweł Frieske
Piotr Kalewski
Jakub Sobecki
Transkrypcja
JS: Konsultant ma za zadanie tak Tobie pomóc, tak Tobie doradzić, żeby tego rozczarowania uniknąć.
PK: Czy bywa też tak, że masz klientów, którzy korzystają sobie naprzemiennie z możliwości konsultanta i e-commerce? Jakie Ty widzisz tendencje?
JS: Jeżeli jesteś osobą taką, która woli robić wszystko samodzielnie jak najbardziej.
PK: Jeszcze chciałbym poruszyć taki trudny temat, jakim są reklamacje.
JS: No i to jest właśnie chyba nasza nasza super super przewaga.
PK: Witamy serdecznie w kolejnym odcinku gadżetowych ekspertów. Dzisiaj magentowe bluzy, co oznacza, że moim gościem jest:
JS: Jakub Sobecki.
PK: Po tej stronie Piotr Kalewski. A skoro magentowe bluzy to oznacza, że będziemy mieli odcinek mocno poradnikowy. Porozmawiamy na temat różnicy między e-commerce a zamówieniami składanymi u konsultantów. A może porozmawiamy o zamawianiu gadżetów w samochodzie obwoźnym, który rozwozi gadżety po różnych miastach.
JS: Jesteś chętny jeździć przez całą Polskę z naszym kamperem OpenGiftu.
PK: Takim magentowym? Z pewnością, jeżeli Wy jesteście ciekawi jak on wygląda, zostańcie z nami do samego końca. Zaczynamy! Kuba bardzo miło mi Ciebie tutaj gościć w gadżetowych ekspertach, ale chciałbym, żebyś przedstawił się naszym widzom, żeby wiedzieli kim jesteś, skoro jesteś w tej bluzie.
JS: Bardzo mi miło też być gościem na naszym na naszym kanale. Pracuję tutaj w OpenGift już kilka lat. Mam ten niesamowity zaszczyt tworzyć ten niesamowity zespół przez ostatni rok. Razem z Mikołajem, który już był Twoim gościem budowaliśmy razem zespół sprzedażowy. Byłem jego zastępcą, a od. Od kilku kilku tygodni jestem już na trochę innym stanowisku. Mianowicie zostałem kierownikiem do spraw szkoleń i rozwoju. Moim zadaniem jest troska o to, aby dostarczyć odpowiedni pakiet szkoleń wszystkim członkom naszej załogi oraz to, żeby potrafili odnaleźć właściwe ścieżki swojego rozwoju w naszej w naszej firmie. Swoją drogą, jeśli masz ochotę dołączyć do Open People to sprawdzaj naszą stronę.
PK: Kuba Zaprosiliśmy Ciebie, żeby zgłębić dzisiaj tematykę dotyczącą z jednej strony e-commerce'u, czyli kto korzysta z e-commerce'u, jakie są tego przewagi, z drugiej strony kto korzysta z usług konsultantów i czym w ogóle są konsultanci w branży gadżetów reklamowych, ale także dowiedzieć się, czy może są tacy klienci, którzy przychodzą zapukać i zapytać o gadżet, żeby go dotknąć i zobaczyć. Więc gdybyś mógł nam przybliżyć w ogóle, kto jest klientem, jakim i z czego korzysta?
JS: Klienci są bardzo różni, którzy składają zamówienia samodzielnie w naszym sklepie internetowym i nie można wyróżnić konkretnych grup klientów, których spotykamy w e-commerce i konkretnych grup klientów, którzy proszą nas jako doradców, konsultantów o pomoc przy złożeniu zamówienia. To jest tak, jak zdradziłeś mi niedawno, że masz wielką pokusę zrobić remont w swoim mieszkaniu. I ok, możesz to zrobić samodzielnie. To wszystko.
JS: Albo możesz poprosić jakiegoś fachowca. Zgadza się.
PK: Wszystko się zgadza, ale za fachowca muszę zapłacić.
JS: Musisz troszeczkę więcej zapłacić i prawdopodobnie będziesz musiał troszeczkę dłużej poczekać, ponieważ dobry fachowiec ma terminy. I teraz, jeżeli decydujesz się na samodzielny remont, no to albo jesteś na tyle pewny i doświadczony i niejedną, że tak powiem, ścianę żeś wyszpachlował i gipsował, albo oglądasz tutoriale na YouTubie i potem efekt może być tego mizerny. No i tak koniec końców musisz skorzystać z fachowca. I trochę tak samo jest z naszymi klientami, że ci klienci, którzy potrzebują jakiejś pomocy albo zaczynają jakąś swoją przygodę z zamawianiem gadżetów reklamowych, to bardzo często i chętnie do nas dzwonią, piszą, proszą o pomoc. Albo tacy klienci, którzy nie mają dokładnie sprecyzowanych swoich oczekiwań, mają jakiś pomysł, mają jakąś koncepcję, ale nie do końca wiedzą, w którą stronę pójść. Natomiast ci, którzy już troszeczkę więcej wiedzą albo wydaje im się, że dużo wiedzą, to bardzo często zamawiają samodzielnie właśnie zamówienia w naszym sklepie internetowym. Więc trudno zdefiniować, którzy klienci, jakie grupy klientów przychodzą do nas jako do konsultantów, do zespołu sprzedażowego, a jacy samodzielnie składają zamówienia przez naszą stronę internetową, Czy tak jak.
PK: W tej metaforze kiedy przyjdę do konsultanta, będzie drożej, bo korzystam z rady fachowca.
JS: Drożej nie będzie. Może być nawet taniej. Dlaczego? Bo jeżeli Twoje pierwsze zamówienie, które złożysz samodzielnie, będzie nie do końca trafione, nie spełni Twoich oczekiwań, bo Zdjęcie może produktu rozbudziło Twoje trochę inne wyobrażenie o nim, to potem kiedy go dostaniesz finalnie to możesz czuć się lekko rozczarowany finalnym efektem. Konsultant ma za zadanie tak Tobie pomóc, tak Tobie doradzić, żeby tego rozczarowania uniknąć. Czyli finalnie, nawet korzystając z usług naszego konsultanta możesz zaoszczędzić.
PK: Dobra, czyli jakbym miał tak podsumować konkrety. Przewagą e-commerce'u jest to, że mogę to zrobić sam, kiedy będę chciał, o drugiej w nocy.
JS: Dokładnie tak.
PK: Będę mógł to zrobić szybko. Jeżeli potrafię to zrobić dokładnie tak. Będę mógł sam szybko zobaczyć ile zapłacę za dany produkt i czy będę mógł sobie go sam zwizualizować.
JS: Z tą wizualizacją nie jest tak prosto. Jeżeli chcesz sobie go zwizualizować, to zachęcam Cię do skorzystania z usług naszych doradców. Wówczas pełna wycena, którą otrzymujesz jako nasz potencjalny klient zawiera w sobie wizualizację jak najbardziej realną, która pokazuje jak finalny efekt będzie wyglądał w momencie, kiedy składasz zamówienie w sklepie internetowym. To na taką wizualizację musisz poczekać po opłaceniu zamówienia.
PK: Czyli kolejnym plusem e-commerce'u będzie to, że będzie prawdopodobnie szybciej proces składania i proces otrzymania.
JS: Dokładnie tak.
PK: Ale po drugiej stronie na szali wśród konsultantów mam to, że mam dokładnie opowiedziane cały proces poprowadzony za rękę od A do Z wizualizacje i jeżeli nie wiem co chcę to też podpowiedź w jakim kierunku poszukać oraz porównanie produktów. No bo jakby konsultant się zna, więc potrafi zestawić te produkty razem.
JS: Dokładnie tak. Kiedy potrzebujesz jakiegoś jednego gadżetu, to masz jakieś swoje wyobrażenia na ten temat, prawda? A czasami one mogą być odbiegać od tego, co jest możliwe do przygotowania. I konsultant on trochę czasem sprowadzi Ciebie na ziemię, powie Tobie, jakie są możliwości, jakie są możliwości techniczne, bo to wszystko zależy od tego, jaki produkt chcesz otrzymać, czy będzie z oznakowaniem, czy będzie bez znakowania. Jeżeli będzie ze znakowaniem, to pytanie na ile drogi kliencie jesteś biegły w sprawach graficznych? Czy potrafisz mieć ten plik, mieć tak dobrze przygotowany, żeby on dobrze wyglądał na produkcie? Jeżeli nie jesteś tego pewien, to nasz konsultant ze swoją wiedzą. On Tobie podpowie, on Tobie powie co zmienić i wtedy już ewentualnie zmienić. Bo możesz mieć super przygotowany plik jak wszyscy nasi klienci. Będzie Tobie po prostu dużo łatwiej takie zamówienie sfinalizować. No ale tak.
PK: Z życia konsultanta czy z życia kierownika takiego działu. Czy to wygląda tak, że cykl życia klienta jest taki, że on najpierw zamawia przez konsultanta dopóki się nauczy, a wtedy już zamawia w e-commerce? Czy to jest tak, że dzielą się osoby preferencjami, że albo jestem taki, albo taki? Czy bywa też tak, że masz klientów, którzy korzystają sobie naprzemiennie z możliwości konsultanta i e-commerce. Jakie Ty widzisz tendencje?
JS: Myślę, że jeżeli skorzystasz z fachowego doradztwa naszych konsultantów, to będziesz się tego trzymał i będziesz wiedział, że ta osoba, z którą, z którą tworzysz te projekty, to jest człowiek, który jest w Twoim teamie jako jako ten, który ma Tobie pomóc dostarczyć odpowiedniej jakości produkt, taki, który będzie spełniał w 100% Twoje oczekiwania. Więc jeżeli raz wejdziesz na tą ścieżkę, to prawdopodobnie z niej nie zejdziesz.
PK: Ja rozumiem, że tak mówisz, bo jesteś po tej stronie, gdzie są pracownicy i konsultanci, więc lubisz pracę z ludźmi. Ale ja znam wiele osób, które nie lubi rozmów telefonicznych i nie chce z nikim rozmawiać. I jakby ostateczną koniecznością jest napisanie do kogoś maila i czekanie na odpowiedź nie wiadomo jak długo, bo konsultant też ma swoją pracę.
JS: Jak najbardziej. Dlatego mamy te dwa, te dwa skrzydła, na których na których frunie open shift, że jeżeli jesteś osobą taką, która woli robić wszystko samodzielnie? Jak najbardziej. Mamy też takich klientów, którzy mimo naszych propozycji, mimo tego, że wyszliśmy do nich z ofertą pomocy, doradztwa, oni zostali dalej, w tym e-commerce, bo jest dla nich to po prostu wygodne. Tak, wolą prowadzić swoje swoje zakupy, swoje prowadzić swoje projekty. Dlatego mamy te dwa skrzydła, o których przed chwilą wspominałem. No i to jest właśnie chyba nasza, nasza super super przewaga.
PK: No dobrze Kuba, bardzo dużo padło tutaj takich dobrych, ciepłych, okrągłych słów. Natomiast jak wiadomo, nasi widzowie też są żądni sensacji i przychodzą tutaj, żeby usłyszeć też o tej gorzkiej prawdzie, czyli o tych wąskich gardłach. Chciałbym usłyszeć, jakbyśmy mogli powiedzieć kilka słów na temat tego, co jest zagrożeniem w przypadku e-commerce'u, a co jest zagrożeniem w przypadku współpracy z konsultantem.
JS: Myślę, że jedynym zagrożeniem we współpracy z konsultantem będzie będzie czas. Niestety. Ponieważ dużo zamówień, bardzo dużo do nas piszecie. Bardzo wielu z Was chce otrzymać od nas ofertę, chce naszego doradztwa. Dlatego doba ma tylko 24 godziny. Może jakieś referendum zrobimy, żeby tą dobę trochę wydłużyć? No bo gdyby tak było, to być może ten czas oczekiwania na odpowiedź konsultanta byłby po prostu krótszy. Więc jeśli drogi kliencie zależy Tobie na czasie, to skorzystaj z e-commerce'u. A przy następnej okazji, kiedy będziesz tego czasu miał trochę więcej, zapraszamy do kontaktu. To jest ten pierwszy taki. Takie wąskie gardło w przypadku współpracy z konsultantem. I właściwie myślę, że jedyne później, kiedy już, że tak powiem, pierwsza próba kontaktu zostanie podjęta, to dość gładko. Wspólnie przechodzimy przez przez cały projekt. Wąskim gardłem. Z kolei w e-commerce może być to, że grafika, którą masz przygotowaną jest taka nie do końca spełniająca wymagania produkcyjne. Ona super może wyglądać na ekranie tabletu graficznego, ona świetnie może wyglądać na ekranie monitora, natomiast nie zawsze ona będzie dobrze się prezentowała na na wybranym przez Ciebie produkcie. I tutaj, żeby uniknąć właśnie tych rozczarowań, to trzeba mieć dużą, dużą dozę pewności tego, że że naprawdę jest ta grafika świetnie przygotowana, a pewne wskazówki znajdziecie oczywiście na naszej stronie internetowej. Jak odpowiednio przygotować grafikę?
PK: No ale kwestia grafiki to chyba rozwiązuje próbka, kiedy wyklikam ją sobie na ekranie monitora i przyjdzie mi próbka, to będę wiedział, czy dobrze ten plik graficzny wyszedł, czy nie podszedł.
JS: Czy ja mówiłem coś, że możesz sobie wyklikać próbkę na ekranie monitora?
PK: Czyli nie mogę. Czyli to jest kolejny element, przez który tracę, kiedy jestem w e-commerce.
JS: Jeśli masz ochotę otrzymać próbkę kochany kliencie, to zapraszamy Ciebie do kontaktu z nami. Wówczas przygotujemy dla Ciebie taki zestaw próbek, abyś mógł jak najlepiej zrealizować zamówienie swoich marzeń.
PK: Ok, czyli to przeszliśmy płynnie do strony e-commerce'u. Jakie mamy kolejne wąskie gardła e-commerce'owe?
JS: Oprócz grafiki, o której już mówiliśmy, to.
PK: No i próbki, której nie mogę sobie zamówić.
JS: Tak, jest to na pewno. Kolejnym, kolejnym wąskim gardłem może być może być fakt braku doświadczenia w zamawianiu gadżetów. Nie wszystko co co, co dobrze wygląda albo nie wszystko co sprawdzało się jeszcze jakiś czas temu, dziś dalej będzie czymś wow, czymś atrakcyjnym, czymś co spełni swoje swoje zamierzenia i oczekiwania w różnego rodzaju kampaniach marketingowych.
PK: Podaj jakiś przykład.
JS: Jakiś przykład? Być może Twoja firma, w której jesteś osobą odpowiedzialną za zamawianie gadżetów przez wieki zamawiała na targi krówki. Mhm.
PK: Wszyscy lubią krówki.
JS: Wszyscy lubią krówki. Aczkolwiek nie chcę dzielić Polaków na tych, którzy wolą kruche od tych, którzy wolą te ciągnące. I doskonałą alternatywą wówczas, na którą pewnie niewielu z potencjalnych naszych klientów mogłoby wpaść, będą na przykład super kruche ciasteczka. Nasza firma, kiedy wystawiała się ostatnio na targach, to też chciała mieć coś, co będzie jakieś pozytywne emocje wzbudzało z odwiedzeniem naszego stanowiska. I wszyscy dookoła mieli krówki, a Open Gift miał niesamowite makowe ciasteczka, które okazały się hitem. Puentując. Konsultant, do którego zwrócisz się o pomoc w doborze odpowiednich gadżetów, otworzy przed Tobą zupełnie nowe możliwości, nowe furtki i nie będziesz musiał iść kolejny raz tą samą drogą, którą Twoja firma kroczy od wielu lat.
PK: Dobra, to ja jeszcze mam pytanie dotyczące finansów, bo powiedziałeś, że z konsultantem mogę sobie ponegocjować. To znaczy, że kiedy jestem w e-commerce, to ja nie mam swoich rabatów agencyjnych.
JS: Jeśli reprezentujesz agencję reklamową, to jak najbardziej możesz do nas napisać i taki rabat zostanie Tobie przypisany. Natomiast zdarzają się klienci, którzy mają ściśle określony budżet, żeby zmieścić się w odpowiedniej kwocie. To dużo łatwiej i dużo prościej będzie poprosić o pomoc konsultanta. Wówczas on na pewno dobierze takie gadżety, które po pierwsze a spełnią Twoje oczekiwania, a B zmieszczą się w budżecie, którym dysponujesz.
PK: Ok, czyli to nie jest tak, że kiedy zamawiam ten sam produkt przez e-commerce i u konsultanta, to mam dwie różne ceny, tylko raczej odwróconym modelem, że mówię konsultantowi, jaki mam budżet i wtedy on może dopasować gadżety w moim budżecie, a mi w e-commerce samodzielnie zajmowałoby to dużo, dużo więcej czasu.
JS: Dokładnie tak jak mówisz. Ceny w e-commerce i ceny, którymi dysponuje konsultant one są identyczne. Natomiast to, w jaki sposób zostanie przygotowana kalkulacja, może mieć znaczący wpływ na to, ile finalnie zostawisz u nas swoich środków, to wybierzmy.
PK: Jeszcze trzecią ścieżkę. Mam klienta, który chce przyjść do Twojego sklepu stacjonarnego, zapukać i powiedzieć Panie Jakubie, chciałbym zobaczyć ten produkt, porównać go, pomacać. W końcu piszecie na stronie, że macie 30 tysięcy produktów.
JS: Mówisz o 30 tysiącach produktów. Myślę, że ich jest dużo więcej. Pamiętaj o tym, że każdy produkt personalizujemy, więc mamy nieskończoną liczbę wariantów. Sklepu stacjonarnego jako takiego jeszcze nie posiadamy. Myślę, że projekt kampera, z którym byśmy jeździli po Polsce i sprzedawali nasze gadżety, to jest doskonały cel na przyszły rok. Dzisiaj zapraszamy Ciebie do naszego biura, ale najpierw zadzwoń, napisz, umów się z konsultantem, a wówczas konsultant zabierze Cię w niesamowitą przygodę, pokrojenie gadżetów i będzie Twoim przewodnikiem tak byś mógł zrealizować swoje najskrytsze gazetowe marzenia.
PK: Przewodnik gadżetowy brzmi fantastycznie, szczególnie kiedy myślę o problemach, których jest bez liku. O nich opowiadał Mikołaj, które rodzą się w obsłudze klienta. Więc jeszcze chciałbym poruszyć taki trudny temat, jakim są reklamacje. Jak wygląda kwestia reklamacji w e-commerce i jak wygląda kwestia rozwiązywania reklamacji przez konsultantów?
JS: Dział reklamacji jest ten sam. Zawsze staramy się jak najbardziej rzeczowo podejść do tematu. Badamy całą sprawę, analizujemy korespondencję, kontaktujemy się z naszym działem produkcji, żeby jak najlepsze rozwiązanie zaproponować klientowi. Tak jak mówiliśmy sobie o kosztach, gdzie nie ma różnicy między ceną dla klienta e-commerce'owego a ceną dla klienta, który korzysta z pomocy naszego doradcy. Tak samo w przypadku reklamacji. I w jednym, i w drugim przypadku one są rozpatrywane tak samo, w takim samym procesie i z taką samą Dozą empatii, współczucia i postawienia się w roli klienta.
PK: Kuba Przy mnogości kanałów komunikacyjnych, które teraz są, który kanał klienci najchętniej wybierają do kontaktu z Wami? Czy jest to Skype, WhatsApp, mail, telefon, czy może stoją pod oknem i krzyczą, że chcą gadżety?
JS: Nasi klienci wybierają wszystkie kanały, chociaż nie słyszałem nikogo jeszcze, kto by krzyczał pod oknami. Ale może i na to przyjdzie pora. Klienci do nas dzwonią, bardzo chętnie wybierają infolinię, żeby dopytać, czy ten produkt, który sobie wyobrazili, na pewno spełni ich oczekiwania. Piszą do nas na czacie, piszą do nas maile, składają do nas zamówienia e-commerce'owe, więc jakby wszystkie kanały mają równe obłożenie. Cześć Kuba, jest nowa zmiana.
PF: Sytuacja się zmieniła. Piotr zamienił się w Pawła. Mam do ciebie kolejne pytanie. Pytanie dotyczące klienta. Czy kojarzysz jakiegoś szczególnie klienta, który się wyróżnił na tle innych klientów względem jego potrzeb, względem kontaktu, który który z nimi z nim zainicjowaliście? Czy coś takiego szczególnego Ci przychodzi do głowy?
JS: Dla nas każdy klient jest wyjątkowy i każdego. Każdy klient jest unikatowy i ma swoją własną historię. Wydaje mi się, że zawsze są tacy wyraziści klienci, którzy są godni zapamiętania albo których zapamiętujemy. I pamiętam, że kiedy jeszcze pracowałem, jeszcze. Normalnie w obsłudze klienta, bo taka też była moja droga w organizacji, to bardzo trudno czasami było wytłumaczyć klientom to, że niestety nie będziemy w stanie wygrawerować na pięknym bambusowym przedmiocie zdjęcia ich ulubionego zwierzaka, że tam tylko możliwe są kontury, jakiś zarys, bo w momencie kiedy będziemy grawerowali zdjęcie jeszcze w kolorze. Co jest oczywiście niemożliwe. Więc bardzo wtedy duża doza cierpliwości, tego, by wytłumaczyć takiej osobie na czym polega dana technika. I myślę, że takich historii jest mnóstwo i każdy, każdy z nas na pewno takiego klienta ma i posiada. Ja pamiętam też jeszcze takich klientów, którzy którzy z bardzo niepozornych telefonów, zapytań o to, kiedy otrzymają odpowiedź na swoje zapytanie, przerodziły się w jednych z najważniejszych klientów, którzy przynosili nam bardzo duże, bardzo duże zyski.
PF: To może zapytam o klientów, którzy są najmocniej wyedukowani. Czy są tacy, którzy przychodzą już z pełną wiedzą? Właśnie wspomniałeś o oznakowaniu, które wydaje się, że dla niektórych może być czarną magią, bo niektórzy mogą kojarzyć, co to jest grawer laserowy czy tam podróbek. Czy są tacy klienci, którzy doskonale się odnajdują w pełnej ofercie, w pełnym możliwościach znakowania, blendowania i wiedzą totalnie wszystko?
JS: Jak najbardziej tacy klienci są i wtedy ich pytania raczej dotyczą bardzo szczegółowych parametrów, w jakich wykonujemy, w jakich maszyny pracują. Pytają wtedy o dokładny park maszynowy, jakie posiadamy. Być może mają doświadczenie już w znakowaniu, albo sami posiadają może jakieś takie urządzenia i chcą chcą wiedzieć na czym my pracujemy, że nasze nasze gadżety są tak super wykonane.
PF: Wspomniałeś w rozmowie z Piotrem, że w przypadku kontaktu z konsultantem ten czas czasem się może wydłużyć. Natomiast pytanie, co mogłoby być właśnie taką taką poradą dla wszystkich oglądających, którzy chcą skorzystać z doświadczenia przewodników gadżetowych, jakim sposobem mają przyspieszyć tą komunikację z konsultantem, żeby przedstawić maksymalnie dużo informacji potrzebnych do tego, żeby konsultant, czyli właśnie ten przewodnik gadżetowy, mógł zrealizować ich zapytanie.
JS: Żeby ułatwić przewodnikowi zadanie, żeby dotrzeć do tej krainy wymarzonego gadżetu, o którym, o którym sobie dzisiaj tutaj rozmawiamy. To po pierwsze. Sprecyzuj dokładnie po co, na jaką okazję ten gadżet jest Tobie potrzebny. Po drugie, dużą pomocą dla nas będzie określenie budżetu, jakim budżetem dysponujesz, ile chcesz przeznaczyć na jedną sztukę czy na cały pakiet gadżetów. Prześlij nam może swoją księgę znaków, plik wektorowy w krzywych. To bardzo będzie duże ułatwienie. No i przede wszystkim powiedz, na kiedy tych gadżetów potrzebujesz.
PF: To tak podsumowując dzisiejszą rozmowę. Kuba z czym chciałbyś zostawić oglądających w kontekście tego, którzy mają wybrać tą drogę samodzielną i e-commerce'ową, a którzy mają się zgłosić do przewodników gadżetowych, czyli doradców? Jakbyś mógł, to jakbyś mógł na to odpowiedzieć?
JS: Myślę, że składanie samodzielne zamówienia przez nasz sklep e-commerce jest dla tych, którzy potrzebują szybko dostać dostać gadżety, Którzy mają już przygotowane pliki i przede wszystkim wiedzą, czego chcą. Mają sprecyzowane jasne oczekiwania i mają też doświadczenie już w zamawianiu gadżetów i wiedzą. Wiedzą co z czym się z czym się je. Natomiast jeżeli kochany kliencie, nie do końca dobrze orientujesz się w tematach gadżetowych, albo nie jesteś pewny, czy przygotowany plik graficzny spełni wymagania, czy to będzie dobrze wyglądało, może potrzebujesz wizualizacji i masz trochę więcej czasu? Zapraszamy do naszych przewodników, oni na pewno z Tobą dotrą do celu.
PF: No i to podsumowanie pokazuje, którą drogą można podążać. Czy automatyczną, e-commerceową, czy korzystając z ludzkiej pomocy właśnie przewodników gadżetowych. Także napiszcie w komentarzu, którą drogą Wy wybieracie e-commerce czy konsultant i zapraszamy Was do kolejnego odcinka. A moim dzisiejszym Waszym i Piotra gościem był Jakub Sobecki.
JS: Bardzo miło. Czekamy na Was w magentowej krainie.
PF: Do zobaczenia! Cześć!
Gadżety świąteczne