Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Bidony reklamowe - dlaczego ich popularność stale wzrasta?

Bidony reklamowe - dlaczego ich popularność stale wzrasta?

Co znajdziesz w tym artykule

    Popularność bidonów reklamowych w ostatnim czasie stale rośnie. W dużej mierze spowodowane jest to wzrostem zainteresowania zdrowym stylem życia, odżywianiem oraz sportem, ale nie tylko. Producenci bidonów reklamowych, otwierając się na rynek, proponują coraz ciekawsze rozwiązania, oferując między innymi różne pojemności bidonów, kształty, a także dodatki, które są do nich dołączane.

    Bidon reklamowy - dla kogo?

    Bidony reklamowe mają bardzo szerokie grono odbiorców, ponieważ każdy z nas jest jego potencjalnym użytkownikiem, szczególnie w okresie letnim, kiedy temperatury są wysokie i zalecane jest częstsze nawadnianie organizmu.
    Bidony reklamowe to także świetna propozycja gadżetu na różnego rodzaju eventy, nie muszą to być eventy sportowe, równie dobrze mogą to być na przykład koncerty zarówno plenerowe, jak i w pomieszczeniach zamkniętych. Bidon reklamowy to również trafiony prezent dla Twojego Klienta, a naniesienie na niego logo sprawi, że Twoja firma na dłużej zostanie w jego pamięci.


    Jaki bidon reklamowy wybrać?

    W zależności od tego, kto będzie użytkownikiem bidonu, należy zwrócić uwagę przede wszystkim na jego kształt i pojemność. Jeżeli bidon ma być przeznaczony dla Pań, zalecamy wybór mniejszej pojemności, tak by zmieścił się do torebki, na przykład może to być Bidon 400ml z wkładem do chłodzenia, który występuje w kilku wersjach kolorystycznych.
    Na upalne dni polecamy bidon, który zawiera specjalny pojemnik wewnątrz, umożliwiający dodanie owoców lub na przykład mięty. Pojemnik jest wyciągany, więc jeżeli nie chcesz wkładać do środka owoców, możesz bez problemu go wyjąć uzyskując klasyczny bidon reklamowy. Ten model bidonu posiada także automatyczne zamknięcie oraz blokadę, żeby napój się nie wylewał. Po przekręceniu blokady, nie ma możliwości otwarcia bidonu.
    Dla sportowców, którzy muszą spożywać więcej napojów, aby odpowiednio się nawodnić, doskonałym rozwiązaniem będzie bidon reklamowy- butelka z tritanu 750 ml. Ten model bidonu występuje w kilku wersjach kolorystycznych, a także posiada dodatkowy system ochrony przed przeciekaniem, więc nawet jeżeli butelka będzie leżała w torbie treningowej, nie obawy o to, że zaleje strój na siłownię. Alternatywą dla osób ćwiczących może być również Bidon 550 ml z podwójnymi ściankami, który w przeciwieństwie do poprzedniej propozycji posiada składany ustnik, a także miarkę.
    Dla osób, które chciałyby zaskoczyć swoich Klientów, ciekawą opcją może być Butelka z głośnikiem, która pozwoli nie tylko na ugaszenie pragnienia, ale także na posłuchanie muzyki. Dodatkowo w w skład zestawu wchodzi również ręcznik poliestrowy o wymiarach 30x80 cm.


    Czy bidony reklamowe można oznakować?

    Jak najbardziej, bidony reklamowe również można znakować, co zdecydowanie poprawi rozpoznawalność Twojej marki i jej logo. Używanie ich na co dzień przez osoby obdarowane, spowoduje, że Twoja firma zyska dodatkową reklamę, co w efekcie może przenieść się na nowych Klientów, szczególnie jeśli bidon ma ciekawy kształt lub kolor, wówczas bardziej będzie on przyciągał uwagę innych osób. Większość bidonów możemy oznakować tylko jednym kolorem metodą sitodruku, bądź tampodruku. Niektóre modele pozwalają także na znakowanie etykietą cyfrową i uzyskanie full coloru. Więcej o wymienionych metodach znakowania, możesz znaleźć tutaj.

    Powiązane artykuły
    29 kwiecień 2024
    W dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu, każda metoda wyróżnienia swojej marki na tle konkurencji jest na wagę złota. Odzież firmowa to nie tylko praktyczny element ubioru pracowników, ale przede wszystkim skuteczne narzędzie marketingowe, które buduje rozpoznawalność marki i wzmacnia jej wizerunek. Przyjrzymy się, jak różnorodne rodzaje odzieży reklamowej mogą zostać wykorzystane w strategiach marketingowych, by efektywnie promować Twoją firmę.
    22 kwiecień 2024
    Gadżety antystresowe to narzędzia zaprojektowane do pomocy w zarządzaniu stresem i lękiem poprzez zaspokajanie potrzeb sensorycznych i fizycznych. Są to małe, często przenośne przedmioty, które można ściskać, obracać lub manipulować w inny sposób, aby zająć ręce i umysł, odciągając uwagę od stresorów.
    06 marzec 2024
    Prawdopodobnie niejednokrotnie spotkałeś się z opiniami, mówiącymi o tym, że tradycyjne gadżety firmowe nie są najlepszym i najatrakcyjniejszym rozwiązaniem, jakie możesz podarować swoim klientom lub kontrahentom. Czy to prawda? Jak się okazuje, klasyka zawsze się obroni i tak też jest w przypadku akcesoriów reklamowych. Zobacz, kiedy warto zainwestować w dobrze znane długopisy, smycze czy opaski.
    Ostatnio dodane artykuły
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    30 kwiecień 2024
    W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu B2B, firmy ciągle poszukują nowych, efektywnych sposobów na promocję swojej marki. W tym kontekście, spersonalizowane butelki na wodę stają się coraz popularniejszym narzędziem reklamowym, które doskonale łączy użyteczność z promocją. Taki gadżet, noszony przez pracowników czy klientów, staje się mobilnym nośnikiem reklamy, zwiększając widoczność marki w różnych środowiskach — od biura, przez siłownię, aż po konferencje i spotkania biznesowe.
    29 kwiecień 2024
    Welcome pack dla pracownika to znakomity sposób na to, by nowi członkowie zespołu poczuli się mile widziani oraz wartościowi w firmie. Dobrze przemyślany pakiet powitalny może znacząco wpłynąć na pierwsze wrażenie, które pracownik wyrobi sobie o organizacji. Oto pięć skutecznych sposobów na stworzenie udanego prezentu powitalnego.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku