TOP 1 w Polsce OpenGift.pl TOP 1 w Polsce:  15 tys. gadżetów, 19 lat doświadczenia, 2 tys ocen w Google (średnia >4,9),  100 tys klientów B2B
Zaufali nam Kariera
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00 | Kontakt
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij Cofnij
powrót
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Niech klient pamięta o Twojej firmie nawet w ulewę! Parasole reklamowe z logo!

Niech klient pamięta o Twojej firmie nawet w ulewę! Parasole reklamowe z logo!

Co znajdziesz w tym artykule

    Dlaczego parasole?

    Parasole z logo to doskonały sposób na podarowanie praktycznego gadżetu reklamowego, który zostanie chętnie przyjęty i często wykorzystywany podczas deszczowej pogody, szczególnie w okresie jesienno- zimowym kiedy pogoda nie jest korzystna. Oprócz tego, że parasol pozwoli schronić się przed deszczem, posiada on również stosunkowo dużą powierzchnię, którą można wykorzystać pod nadruk. Dzięki temu parasole firmowe to świetne medium na zamieszczenie swojej reklamy, która będzie czytelna.

    Chociaż wydawać by się mogło, że parasole reklamowe z nadrukiem to produkt sezonowy, ponieważ najczęściej używany jest w okresie jesienno- zimowym, należy pamiętać, że w Polsce deszcz pada nie tylko jesienią, również latem i wiosną mamy do czynienia z opadami, dlatego parasole z logo firmy to bardzo dobry sposób na promocję przez okrągły rok.

    Suchy klient to zadowolony klient!

    Nikt z nas nie przepada za deszczową pogodą, szczególnie jesienią i zimą, kiedy temperatury są znacznie niższe, deszcze i niskie temperatury sprzyjają przeziębieniom, dlatego aby uniknąć takich sytuacji, warto podarować swojemu Klientowi parasol z logo. Z całą pewnością podczas nagłego oberwania chmury, będzie mógł schować się pod parasolem, a Ty zyskasz nie tylko dodatkową reklamę, ale także wdzięczność Twojego Klienta. Możliwość użycia otrzymanego parasola podczas nagłych opadów deszczu, gwarantuje pozytywne skojarzenia z Twoją firmą, a co za tym idzie, chęć skorzystania ponownie z jej usług. Zawsze jest miło usłyszeć od Klienta, że wykorzystuje otrzymany gadżet. Wybieranie gadżetów dla Klientów może stanowić nie lada wyzwanie, szczególnie jeśli mamy kilka grup o różnych cechach, dlatego parasole reklamowe są na tyle neutralnym podarunkiem, że bez względu na płeć, czy wiek jest to rzecz, którą używa każdy z nas.

    Jak już wspomnieliśmy wcześniej, parasolki reklamowe to świetne medium komunikacyjne, a ich potencjał marketingowy jest naprawdę ogromny. Głównym powodem jest ilość osób korzystających z parasoli na co dzień. Im więcej osób będzie używało Twojego parasola, tym więcej odbiorców Twojej reklamy. Parasole z logo firmy będą również przypominać Twojemu Klientowi, że używa go dzięki Twojemu miłemu gestowi. W przypadku parasoli reklamowych w zależności od wyglądu grafiki możemy wykorzystać trzy metody znakowania: sitodruk (do dwóch kolorów), transfer (do ośmiu kolorów) oraz transfer cyfrowy umożliwiający wykonanie grafiki full color.
    Parasole firmowe to doskonały gadżet promujący Twoją markę. Jest praktyczny i użyteczny, bardzo dobrze sprawdzi się w klimacie panującym w Polsce. Pamiętajmy, że parasol pozwala nie tylko na ochronę przed deszczem, ale także przed silnym słońcem lub wiatrem.
    W zależności od potrzeb, w naszym asortymencie możesz znaleźć kilkanaście modeli parasoli różniących się wielkością, kolorystyką, sposobem rozkładania, a nawet kształtem. Zachęcamy do postawienia na klasyczne, sprawdzone rozwiązania, które bez względu na na cele reklamowe, będą stanowiły świetny prezent dla Twojego Klienta.

    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl
    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl

    Na co dzień tworzy usprawnienia i koordynuje procesy strategiczne. Guru marketingu i optymalizacji - mówią, że digital jest częścią jego DNA. Po godzinach chętnie zaprosi Cię na partyjkę squasha. Szybkie decyzje, precyzyjne zagrania i przewidywanie ruchów rywala - działa tak samo na korcie, jak i w biznesie.

    Powiązane artykuły
    22 sierpień 2025
    Rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a klienci – coraz bardziej świadomi. W tej rzeczywistości kluczowe staje się pytanie, jak wyróżnić się na tle konkurencji. Choć jakość usług czy produktów wciąż ma ogromne znaczenie, często o pierwszym wrażeniu decyduje coś zupełnie innego – spójna identyfikacja wizualna.
    21 sierpień 2025
    W świecie współczesnego marketingu marki nie mogą polegać wyłącznie na dobrej ofercie czy atrakcyjnej cenie. Coraz ważniejsze staje się budowanie lojalności klientów, a to wymaga zaangażowania, autentyczności i konsekwencji.
    18 sierpień 2025
    W obecnym świecie coraz częściej możemy spotkać pracowników na stanowisku brand master. Co to jest za osoba i jaką pełni funkcję? Tam, gdzie klienci mają kontakt z marką w wielu miejscach, potrzebny jest ktoś, kto scala wszystkie elementy komunikacji.
    Ostatnio dodane artykuły
    30 listopad 2025
    Wyobraź sobie: dopinasz prezentację życia, na sali czeka kilkudziesięciu klientów, a Twój telefon pokazuje 3% baterii. Jeśli w takim momencie ktoś wyciągnie z torby powerbank z Twoim logo – to nie jest już gadżet. To wybawienie, które buduje skojarzenie z marką na lata.
    30 listopad 2025
    Personalizowane gadżety reklamowe to dziś coś więcej niż długopis z nadrukiem. Dobrze zaprojektowany upominek potrafi przypominać o Twojej marce każdego dnia, budować pozytywne emocje i realnie wspierać sprzedaż. Warunek jest jeden: musi być mądrze zaplanowany – od wyboru gadżetu, przez projekt graficzny, aż po metodę znakowania.
    28 listopad 2025
    Kolor gadżetu reklamowego nie jest ozdobą. To szybki, intuicyjny komunikat o marce - coś, co odbiorca „czyta” zanim zauważy logo czy hasło. Zwłaszcza gdy mówimy o gadżetach masowych zamawianych w sklepach takich jak OpenGift.pl, kolor potrafi zadecydować, czy upominek będzie pracował na rozpoznawalność brandu, czy zniknie w szumie innych przedmiotów.
    OpenGift.pl w liczbach
    102924 Klientów
    250356 Zamówień
    129 Pracowników
    19 Lat na rynku