TOP 1 w Polsce OpenGift.pl TOP 1 w Polsce:  15 tys. gadżetów, 19 lat doświadczenia, 2 tys ocen w Google (średnia >4,9),  100 tys klientów B2B
Zaufali nam Kariera
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00 | Kontakt
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij Cofnij
powrót
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Targi Rema Days 2020

Targi Rema Days 2020

Co znajdziesz w tym artykule

    Rema Days to cykl targów odbywających się każdego roku w Warszawie. Targi organizowane są od 2005 r. i stale się rozwijają, dzięki czemu z roku na rok możemy spotkać tam coraz więcej wystawców i odwiedzających. Rema Days to targi druku i reklamy, gdzie przez trzy dni na powierzchni ponad 35 000 m2 spotykają się przedstawiciele branży z różnych zakątków całego świata.

    W tym roku po raz kolejny nasza firma odwiedziła targi jako jeden z wystawców. Nasze stanowisko zajmowało powierzchnię ok. 36 m2 i ku naszej radości przyciągnęło wielu chętnych, potencjalnych Klientów nie tylko z Polski, ale i z całego świata.

    Targi to doskonała okazja do zaprezentowania swoich produktów i usług, oczywiście na takiej powierzchni nie byliśmy w stanie zaprezentować naszego całego asortymentu, który liczy kilka tysięcy produktów, dlatego postawiliśmy głównie na nowości, które weszły w roku 2020 oraz gadżety ekologiczne, które z miesiąca na miesiąc cieszą się coraz większą popularnością.

    Eko gadżety zostały zdominowane przez produkty wykonane z drewna i bambusa, ze słomy pszennej, a także co wzbudzało spore zainteresowanie, produkty z łusek kawowych.

    Jeżeli chodzi o nowości, które pojawiły się w naszej ofercie, największą ciekawość wzbudzały produkty takie jak gadżety VIP, gadżety reklamowe z drewna, niewielkich rozmiarów kieszonkowe środki do czyszczenia ekranów, torby na lunch oraz worki i torby wykonane z materiału RPET, czyli po prostu z przetworzonych plastikowych butelek.

    Klienci najczęściej zadawali pytania o gadżety ekologiczne, które mieliśmy okazję im zaprezentować. Pojawiały się także pytania o możliwości znakowania konkretnych produktów oraz ich dostępność, a także co w wielu przypadkach jest kwestią kluczową- o terminy realizacji.

    Osoby odwiedzające nasze stanowisko, miały również okazję zobaczyć jak wygląda nasza praca na co dzień, dzięki filmowi prezentowanemu na ogromnym ekranie, gdzie można było zobaczyć jak wykonuje się gadżety reklamowe z logo.

    Największą atrakcją na naszym stanowisku okazało się koło fortuny, gdzie każdy z odwiedzających mógł spróbować swojego szczęścia. Wśród nagród znalazły się:
    - kody rabatowe na 5, 10, 15 i 20% do wykorzystania w naszym sklepie internetowym,
    - bony o wartości 50,100 i 200 zł do wykorzystania na zakupy w naszym sklepie,
    - zestawy podręcznych narzędzi,
    - torby,
    - koszulki z własnym nadrukiem,
    - darmowe projekty graficzne.

    W naszym konkursie wzięło udział blisko 3000 osób, za co serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się na zakręcenie kołem!

    Nasza firma wzięła także udział w konkursie „Catalogue of the Year”, gdzie udało nam się zdobyć brązowy medal. Katalogi były prezentowane na specjalnym stoisku, które odwiedzane było przez tysiące osób. Każda z odwiedzających osób, mogła oddać swój głos na wybrany katalog.

    Dziękujemy za oddane głosy i zapraszamy do odwiedzania naszego stoiska w przyszłości!

     









    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl
    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl

    Na co dzień tworzy usprawnienia i koordynuje procesy strategiczne. Guru marketingu i optymalizacji - mówią, że digital jest częścią jego DNA. Po godzinach chętnie zaprosi Cię na partyjkę squasha. Szybkie decyzje, precyzyjne zagrania i przewidywanie ruchów rywala - działa tak samo na korcie, jak i w biznesie.

    Powiązane artykuły
    24 wrzesień 2025
    Uczestnictwo w targach pracy i innych branżowych wydarzeniach to doskonała okazja, by zaprezentować swoją firmę wobec szerszego grona. To także szansa na pozyskanie kontaktów i budowanie rozpoznawalności. Samo „bycie” na targach jednak nie wystarczy. Jak wystawić się na targach, aby odwiedzający mogli zapamiętać Twoją firmę?
    31 marzec 2025
    Organizacja konferencji to nie tylko merytoryczne prelekcje i networking, ale także umiejętne budowanie wizerunku firmy. Jednym ze sposobów na zapadnięcie w pamięć uczestnikom jest oryginalny giftbox, który stanie się wyrazem dbałości o każdy detal wydarzenia. Prezentacja zestawu upominków to nie tylko forma podziękowania, ale także doskonała okazja do wyróżnienia marki oraz zbudowania trwałych relacji z partnerami biznesowymi. Jak zatem zaprojektować giftbox, który będzie nie tylko estetyczny, ale również funkcjonalny i spersonalizowany?
    16 styczeń 2025
    Organizacja stoiska na targach branżowych to doskonała okazja, aby zaprezentować swoją ofertę, nawiązać wartościowe kontakty i zbudować wizerunek eksperta. Jednak w morzu konkurencji trzeba się wyróżnić, by zwrócić uwagę odwiedzających. Jak to zrobić? Przedstawiamy 6 sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci przyciągnąć klientów i sprawić, że Twoje stoisko będzie tętnić życiem.
    Ostatnio dodane artykuły
    30 listopad 2025
    Wyobraź sobie: dopinasz prezentację życia, na sali czeka kilkudziesięciu klientów, a Twój telefon pokazuje 3% baterii. Jeśli w takim momencie ktoś wyciągnie z torby powerbank z Twoim logo – to nie jest już gadżet. To wybawienie, które buduje skojarzenie z marką na lata.
    30 listopad 2025
    Personalizowane gadżety reklamowe to dziś coś więcej niż długopis z nadrukiem. Dobrze zaprojektowany upominek potrafi przypominać o Twojej marce każdego dnia, budować pozytywne emocje i realnie wspierać sprzedaż. Warunek jest jeden: musi być mądrze zaplanowany – od wyboru gadżetu, przez projekt graficzny, aż po metodę znakowania.
    28 listopad 2025
    Kolor gadżetu reklamowego nie jest ozdobą. To szybki, intuicyjny komunikat o marce - coś, co odbiorca „czyta” zanim zauważy logo czy hasło. Zwłaszcza gdy mówimy o gadżetach masowych zamawianych w sklepach takich jak OpenGift.pl, kolor potrafi zadecydować, czy upominek będzie pracował na rozpoznawalność brandu, czy zniknie w szumie innych przedmiotów.
    OpenGift.pl w liczbach
    102924 Klientów
    250356 Zamówień
    129 Pracowników
    19 Lat na rynku