TOP 1 w Polsce OpenGift.pl TOP 1 w Polsce:  15 tys. gadżetów, 19 lat doświadczenia, 2 tys ocen w Google (średnia >4,9),  100 tys klientów B2B
Zaufali nam Kariera
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00 | Kontakt
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij Cofnij
powrót
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Smycze reklamowe nie tylko na targi i konferencje

Smycze reklamowe nie tylko na targi i konferencje

Co znajdziesz w tym artykule

    Smycze reklamowe najczęściej wykorzystywane są podczas targów, konferencji czy koncertów. To bardzo popularny i lubiany produkt. Jednak przez to, że spotykamy się z nim aż tak często podczas tych wydarzeń możemy obawiać się, że nie spełni on naszych oczekiwań w życiu codziennym. Zadajmy sobie pytanie, czy smycze reklamowe przyniosą sukces Twojej marce?

    Smycze, czyli dobra reklama

    Smycze reklamowe to doskonały upominek na każdą okazję. Głównie wykorzystywane są podczas organizowania festiwali równie dobrze sprawdzą się w Twojej firmie i możesz je zakupić dla swoich pracowników. Dokonując zakupu na smycze firmowe, nie ma konieczności wykonywania na nich nadruku, możesz także zdecydować się na zamówienie bez logo, jednak wtedy niestety nie spełnią swojej roli reklamy.

    Smycze reklamowe z nadrukiem to chyba jeden z najskuteczniejszych gadżetów, jeśli chodzi o promocję firmy lub utrwalanie jej wizerunku. Atrakcyjny wygląd oraz praktyczność użytkowania sprawiają, że smycze z nadrukiem mogą pomóc w zwiększaniu świadomości marki, ponieważ jest to produkt, który ma kilka różnych zastosowań i może być używany każdego dnia.

    Pozwalają one na zwiększenie rozpoznawalności, budują pozytywny wizerunek a także relacje z klientami, pozwalają również pracownikom na utożsamianie się z wizerunkiem marki. Należy pamiętać także o głównych zaletach smyczy, do których możemy zaliczyć ich użyteczność, praktyczność, wytrzymałość oraz wysoką jakość wykonania, dzięki możliwości odwzorowania nawet drobnych elementów.

    Najlepszy model

    W ofercie posiadamy dużo rodzajów smyczy reklamowych. Począwszy od standardowych kolorowych smyczy z karabińczykiem, kończąc na sublimacyjnych smyczach wykonywanych pod Państwa projekt. Jako producent smyczy reklamowych polecamy takie modele:

    Smycz dwustronna 15 mm WE-GS15-01 - obustronnie zadrukowana smycz full color to nasza atrakcyjna cenowo i wizualnie propozycja dla wymagających Klientów. Zakończona dowolnie karabińczykiem bądź zaczepem do smartfona stanowi nowoczesne akcesorium reklamowe o wysokich walorach użytkowych. Wykonanie z wysokiej jakości poliestru przekłada się na jej trwałość. Należy pamiętać, że minimalna wielkość takiego zamówienia to 100 szt. Taki model smyczy posiadamy także w szerokości 10 mm (WE-GS10-01) i 20 mm (WE-GS20-01).

    Smycz 25mm MO9661-03 - smycz z metalowym zaczepem, odpinaną klamrą i złączką bezpieczeństwa. Szerokość 25mm.

    Smycz RPET 20 mm MO6100-03 - smycz z RPET z metalowym karabińczykiem i złączka bezpieczeństwa. Szerokość 20 mm.

    Jak oznakować smycze?

    W zależności od wybranego modelu smyczy będziemy mogli dobrać odpowiednią metodę znakowania. Dla smyczy dwustronnych personalizowanych wybierzemy metodę sublimacji, natomiast dla zabarwionej już smyczy z zaczepem sitodruk. Przy każdym produkcie mamy możliwość sprawdzenia jakie metody są dostępne oraz na jakiej powierzchni wykonamy nadruk.

    W razie wątpliwości w sprawie wyboru modelu czy znakowania, polecamy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl
    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl

    Na co dzień tworzy usprawnienia i koordynuje procesy strategiczne. Guru marketingu i optymalizacji - mówią, że digital jest częścią jego DNA. Po godzinach chętnie zaprosi Cię na partyjkę squasha. Szybkie decyzje, precyzyjne zagrania i przewidywanie ruchów rywala - działa tak samo na korcie, jak i w biznesie.

    Powiązane artykuły
    24 wrzesień 2025
    Uczestnictwo w targach pracy i innych branżowych wydarzeniach to doskonała okazja, by zaprezentować swoją firmę wobec szerszego grona. To także szansa na pozyskanie kontaktów i budowanie rozpoznawalności. Samo „bycie” na targach jednak nie wystarczy. Jak wystawić się na targach, aby odwiedzający mogli zapamiętać Twoją firmę?
    31 marzec 2025
    Organizacja konferencji to nie tylko merytoryczne prelekcje i networking, ale także umiejętne budowanie wizerunku firmy. Jednym ze sposobów na zapadnięcie w pamięć uczestnikom jest oryginalny giftbox, który stanie się wyrazem dbałości o każdy detal wydarzenia. Prezentacja zestawu upominków to nie tylko forma podziękowania, ale także doskonała okazja do wyróżnienia marki oraz zbudowania trwałych relacji z partnerami biznesowymi. Jak zatem zaprojektować giftbox, który będzie nie tylko estetyczny, ale również funkcjonalny i spersonalizowany?
    16 styczeń 2025
    Organizacja stoiska na targach branżowych to doskonała okazja, aby zaprezentować swoją ofertę, nawiązać wartościowe kontakty i zbudować wizerunek eksperta. Jednak w morzu konkurencji trzeba się wyróżnić, by zwrócić uwagę odwiedzających. Jak to zrobić? Przedstawiamy 6 sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci przyciągnąć klientów i sprawić, że Twoje stoisko będzie tętnić życiem.
    Ostatnio dodane artykuły
    30 listopad 2025
    Wyobraź sobie: dopinasz prezentację życia, na sali czeka kilkudziesięciu klientów, a Twój telefon pokazuje 3% baterii. Jeśli w takim momencie ktoś wyciągnie z torby powerbank z Twoim logo – to nie jest już gadżet. To wybawienie, które buduje skojarzenie z marką na lata.
    30 listopad 2025
    Personalizowane gadżety reklamowe to dziś coś więcej niż długopis z nadrukiem. Dobrze zaprojektowany upominek potrafi przypominać o Twojej marce każdego dnia, budować pozytywne emocje i realnie wspierać sprzedaż. Warunek jest jeden: musi być mądrze zaplanowany – od wyboru gadżetu, przez projekt graficzny, aż po metodę znakowania.
    28 listopad 2025
    Kolor gadżetu reklamowego nie jest ozdobą. To szybki, intuicyjny komunikat o marce - coś, co odbiorca „czyta” zanim zauważy logo czy hasło. Zwłaszcza gdy mówimy o gadżetach masowych zamawianych w sklepach takich jak OpenGift.pl, kolor potrafi zadecydować, czy upominek będzie pracował na rozpoznawalność brandu, czy zniknie w szumie innych przedmiotów.
    OpenGift.pl w liczbach
    102924 Klientów
    250356 Zamówień
    129 Pracowników
    19 Lat na rynku