Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Dlaczego gadżety świąteczne to dobry pomysł na reklamę?

Dlaczego gadżety świąteczne to dobry pomysł na reklamę?

Co znajdziesz w tym artykule

    Gadżety świąteczne prezentowane swoim wspólnikom, klientom czy też pracownikom, spotyka się już właściwie w większości firm. W czasie świąt trudno sobie przecież wyobrazić, że bliskie naszemu biznesowi osoby nie otrzymałyby chociażby niewielkiego upominku.

    To czas obdarowywania, dbania o drugiego człowieka, ale także doskonały czas na reklamowanie się. Te dwie rzeczy wcale się nie wykluczają – wręcz przeciwnie. Gadżety świąteczne to idealny pomysł na reklamę.

    Gadżety świąteczne dla klientów – sposób na skrócenie dystansu

    Święta są dla wielu z nas czasem, w którym w naturalny sposób odrobinę się rozluźniamy. Za chwilę zamkniemy rok, nie musimy już spinać się i myśleć o efektach naszej pracy – wiemy, jakie są, znamy wszystkie statystyki.

    Pod koniec roku, podczas świąt, przychodzi więc czas na to, by wreszcie trochę odsapnąć i pomyśleć o swojej pracy „na luzie”. Tak pewnie myślisz nie tylko Ty, ale również Twoi klienci, którzy najprawdopodobniej zaczynają już świętowanie związane z udanym, prawie zamkniętym rokiem. Gdzie jest tu miejsce na gadżety firmowe?

    Gadżety świąteczne dla klientów zawsze są elementem, który w pewien sposób skraca dystans pomiędzy Tobą i firmą, z którą współpracujesz. W czasie świąt, a właściwie chwilę przed nimi, gdy atmosfera jest jeszcze luźniejsza, ten dystans jest krótszy niż kiedykolwiek.

    Dlatego właśnie wręczony upominek z logo Twojej firmy może stanowić świetny wstęp do rozmowy – luźniejszej niż zwykle, a jednak nadal bardzo istotnej dla Ciebie i klienta. Święta, wbrew pozorom, to naprawdę dobry moment na to, by zająć się interesami, wymienić się wizytówkami i umówić na kolejne spotkanie, już w nowym roku. Zaczęcie takiej rozmowy od czegoś tak przyjemnego, jak gadżety świąteczne, to mądre posunięcie.

    Świąteczne gadżety reklamowe na Boże Narodzenie – niech Twój klient poczuje się ważny

    Dobre samopoczucie Twojego klienta to coś, co powinno mocno Cię interesować – nie tylko wtedy, gdy z nim rozmawiasz. Jego stosunek do Ciebie i Twoich produktów, ale także nastawienie do Waszych relacji jest czymś, co buduje się latami, jednak stracić można w kilka chwil.

    Dlatego warto wykorzystać czas świąteczny, by pokazać swojemu klientowi, jak bardzo jest dla Ciebie ważny. Zbuduj przekonanie o jego wyjątkowości za pomocą gadżetów, które rzeczywiście przydadzą mu się w pracy (oznacza to, że znasz się na jego obowiązkach), spodobają mu się osobiście (pokażesz, że świetnie znasz go także jako człowieka) bądź dodadzą mu prestiżu (ekskluzywne gadżety to zawsze dobry pomysł).

    Świąteczne gadżety reklamowe najlepiej wręczać osobiście, jeśli jednak nie możesz tego zrobić, zadbaj o naprawdę piękne opakowanie prezentów. Spraw, by wyglądały profesjonalnie i jednocześnie zachwycały już przy pierwszym rzucie okiem.

    Nie myśl, że reklamowanie się to działanie tylko względem osób, które jeszcze nie znają Twojej firmy. Podtrzymywanie dobrych stosunków z klientami to także forma reklamy. I jest ona niezwykle ważna.

    Budowanie wizerunku firmy poprzez gadżety świąteczne

    Jak Cię widzą, tak Cię piszą – chociaż to powiedzenie jest dość okrutne, tak właśnie działa świat. Człowiekowi wystarczy tylko kilka sekund, by Cię ocenić. Podobnie jest z Twoją firmą. Jedna negatywna opinia może położyć się cieniem na Twoim wizerunku i spowodować, że marka dwa razy zastanowi się, zanim zacznie robić z Tobą jakieś interesy.

    Co do tego mają gadżety świąteczne? One mówią o Twojej firmie dużo więcej, niż Ci się wydaje. Możesz za ich pomocą zbudować pozytywny wizerunek marki bądź też wyjść na…cóż, powiedzmy, że na bardzo oszczędną osobę.

    Pamiętaj, że gadżety świąteczne naprawdę dobrej jakości, takie jak nasze gadżety VIP, pokazują nie tylko, że cenisz swoich klientów i jesteś w stanie raz w roku ich docenić. Wskazują one także, że nie lubisz półśrodków, zawsze sięgasz po to, co umieszczone zostało na najwyższej półce i nie lubisz rozwiązań, które są tanie, a co za tym idzie prawdopodobnie niezbyt wytrzymałe.

    To sygnał dla innych osób z branży, że jakość ma dla Ciebie niebagatelne znaczenie. Wybór gadżetów reklamowych na święta jest zatem czymś więcej, niż znalezieniem ładnego długopisu dla klienta. Zwłaszcza dla firm, które dopiero wchodzą na rynek i chcą pokazać się z jak najlepszej strony.

    Nie zapominaj o jeszcze jednym aspekcie gadżetów świątecznych. Wybierając oznakowane gadżety reklamowe i wręczając je swoim klientom, tworzysz reklamę widoczną nie tylko dla osoby obdarowanej, ale również dla osób trzecich.

    Mogą to być klienci Twojego klienta, ale także inne osoby z branży czy też nawet ludzie zupełnie postronni, którzy zwrócą uwagę na produkt, później zaś na logo. Obdarowując klientów i pracowników produktami z logo marki, tworzysz ambasadorów, a zatem chodzące reklamy. To kolejny, bardzo znaczący plus świąt, o którym musisz pamiętać, wybierając tegoroczne prezenty.

    Podsumowanie

    Gadżety świąteczne dla klientów to nie przelewki – zwróć na nie sporą uwagę, gdyż mogą okazać się dla Ciebie niezwykle przydatne. To nie tylko ukłon w stronę współpracowników, ale także sprytnie opracowana forma reklamy.

    Powiązane artykuły
    Zespół OpenGift.pl 01 grudzień 2022
    Czas Bożego Narodzenia przede wszystkim kojarzy nam się z obdarowywaniem naszych bliskich prezentami. Każdy, nawet najmniejszy drobiazg podarowany drugiej osobie potrafi wywołać szczery uśmiech i miłe wspomnienia. Dlatego właściciele firm nie powinni w tym czasie zapominać również o swoich pracownikach. Prezenty świąteczne dla pracowników to nie tylko dodatkowy benefit, ale także, a może przede wszystkim, doskonały sposób na wyrażenie wdzięczności, okazanie sympatii i docenienie wkładu, jaki zatrudnione w firmie osoby mają każdego dnia w jej funkcjonowanie.
    Zespół OpenGift.pl 01 grudzień 2022
    Dla niektórych z nas okres świąt Bożego Narodzenia to jeden z najpiękniejszych momentów w roku. Dla innych zaś oznacza on rozpoczęcie gonitwy za prezentami i ciągłego rozmyślania, jaki prezent podarować bliskiej osobie, pracownikowi, szefowi czy ważnym klientom. Wybór odpowiedniego podarku staje się szczególnie trudny wówczas, kiedy niezbyt dobrze znamy osobę, dla której chcemy zrobić upominek, ciężko trafić w jej gust lub w naszym mniemaniu obdarowywany ma już wszystko i nie bardzo mamy pomysł, z czego mógłby się ucieszyć.
    Zespół OpenGift.pl 30 listopad 2022
    Święta to jeden z najważniejszych okresów w roku dla firm, ale też dla każdego z nas indywidualnie. Uwielbiamy prezenty, pyszne jedzenie, czas spędzony z rodziną, dekorowanie mieszkań bądź chociaż jedną z tych rzeczy – przecież nie każdy musi być fanem uroczystego świętowania. Nie zmienia to jednak faktu, że w naszej kulturze święta Bożego Narodzenia to moment odpoczynku i radości. Co najbardziej kojarzy Ci się ze świętami? Nam z całą pewnością choinka – ozdobiona pięknymi, różnokolorowymi bombkami. To właśnie one, wraz z drzewkiem, nadają naszym mieszkaniom charakteru. A przecież i w biurze nie powinno ich zabraknąć! Tak, wiele marek decyduje się na przygotowanie świątecznych bombek z logo. Bo właściwie czemu nie?
    Ostatnio dodane artykuły
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    30 kwiecień 2024
    W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu B2B, firmy ciągle poszukują nowych, efektywnych sposobów na promocję swojej marki. W tym kontekście, spersonalizowane butelki na wodę stają się coraz popularniejszym narzędziem reklamowym, które doskonale łączy użyteczność z promocją. Taki gadżet, noszony przez pracowników czy klientów, staje się mobilnym nośnikiem reklamy, zwiększając widoczność marki w różnych środowiskach — od biura, przez siłownię, aż po konferencje i spotkania biznesowe.
    29 kwiecień 2024
    Welcome pack dla pracownika to znakomity sposób na to, by nowi członkowie zespołu poczuli się mile widziani oraz wartościowi w firmie. Dobrze przemyślany pakiet powitalny może znacząco wpłynąć na pierwsze wrażenie, które pracownik wyrobi sobie o organizacji. Oto pięć skutecznych sposobów na stworzenie udanego prezentu powitalnego.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku