+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Gadżety reklamowe – gdzie najlepiej obdarować klienta?

Gadżety reklamowe – gdzie najlepiej obdarować klienta?

Co znajdziesz w tym artykule

    W każdej branży istnieje duża konkurencja, która powoduje, że trudniej jest trafić do klienta docelowego. Rozdawanie gadżetów reklamowe ma sens, jednak musi odbywać się w odpowiednim czasie i odpowiednim miejscu, żeby było skuteczne. Prezenty promocyjne mogą przynieść firmie spore korzyści reklamowe, pamiętajmy jednak, że sam gadżet oraz forma obdarowania musi być bardzo dokładnie przemyślana.

    Określ cel działania

    Rozdawanie giftów na prawo i lewo jest bez sensu, dodatkowo to mało skuteczny zabieg. Najprościej jest odpowiedzieć sobie na pytanie – co chcemy osiągnąć i w jakim miejscu się znajdujemy. Zleży nam na tym, żeby podziękować klientowi za udaną transakcję, przypomnieć o istnieniu firmy? Może próbujemy poznać się z klientem na targach branżowych lub konferencji? Każdy gadżet reklamowy niesie za sobą inny przekaz, im więcej serca włożymy w to, żeby klient go zauważył, będzie to bardziej skuteczne.

    Na targi branżowe obowiązkowo gadżety reklamowe

    Poza wielkimi korporacjami, które tworzą dookoła siebie ogromne stanowiska i poza mniejszymi przedsiębiorstwami na targi wybierają się również osoby z branży, korzystający z oferowanych usług. Chcą poznać nowe produkty, nowinki technologiczne i zapoznać się z nowymi firmami. To doskonały moment, żeby przy okazji rozmowy o ofercie obdarować swojego przyszłego potencjalnego klienta pakietem gadżetów reklamowych, zapakowanych w elegancką torbę firmową.

     

    Gadżety reklamowe na targi branżowe

    W siedzibie firmy i w przyjemnej atmosferze                          

    Jest to najbardziej oczywista lokalizacja, siedziba firmy! Nasi stali klienci z pewnością ucieszą się z praktycznego gadżetu, pomoże to budować zaufanie do marki, wyrazić wdzięczność klientowi i sprawi, że klient poczuje się ważny dla firmy. Nowi klienci, którzy wcześniej nie mieli styczności z naszą marką będą bardzo miło zaskoczeni, pomoże to z większą przychylnością zapoznawać się z oferowanymi warunkami.

    Podziękowania na odległość

    Twój kontakt z klientem opiera się wyłącznie na przekazywanych wiadomościach mailowych oraz rozmowach telefonicznych? Towar wysyłany jest na drugi koniec polski, a szanse na spotkanie są naprawdę niewielkie? W takim razie podziękuj klientowi za złożenie zamówienia i do przesyłki załącz gadżety reklamowe. Szeroką gamę produktów znajdziesz na stronie naszej hurtowi z gadżetami reklamowymi OpenGift.pl

    Powiązane artykuły
    30 marzec 2024
    Dzisiejszy świat jest przesycony treściami marketingowymi. Na ulicy, w radio, w sieci, w gazetach – z każdej strony wołają do nas kolorowe i chwytliwe reklamy. Współczesny konsument wykazuje selektywną uwagę – zwraca się wyłącznie ku tym przekazom, które trafiają w jego przekonania i potrzeby. Podobnie jest z gadżetami reklamowymi. Aby zadowolić klienta i zatrzymać go na dłużej, najlepiej sięgnąć po indywidualizowane upominki.
    27 marzec 2024
    Gadżety reklamowe najczęściej kojarzą Ci się pewnie z promocją marki na konferencjach czy targach, może z prezentami świątecznymi czy też upominkami z innych okazji dla klientów. A co z pracownikami? O tak, także tutaj wiele możesz ugrać za pomocą prostych gadżetów, które z pewnością sprawdzą się też w innych dziedzinach życia firmy. Zaraz zresztą powiemy Ci, jak łatwo zadbać o atmosferę w firmie za pomocą produktów reklamowych.
    20 marzec 2024
    Samochód to zdecydowanie najpopularniejszy środek transportu w Polsce. To także prawdopodobnie ulubiony sposób na przemieszczanie się dla wielu spośród Twoich partnerów biznesowych i klientów. Aby wesprzeć marketing firmy, warto zatem postawić na gadżety do samochodu – sprawdź, jakie propozycje sprawdzą się najlepiej i dlaczego warto na nie postawić.
    Ostatnio dodane artykuły
    31 maj 2024
    Słodycze reklamowe w strategii marketingowej - jak wykorzystać ich potencjał
    31 maj 2024
    W dobie rosnącej świadomości ekologicznej i zmian klimatycznych, zrównoważony rozwój stał się kluczowym elementem strategii wielu firm. Wybór ekologicznych gadżetów reklamowych to nie tylko sposób na wzmocnienie wizerunku marki, ale również konkretny krok w kierunku odpowiedzialności społecznej. W niniejszym artykule omówimy, dlaczego warto inwestować w ekologiczne gadżety reklamowe oraz przedstawimy przykłady takich produktów, które mogą przynieść korzyści zarówno firmie, jak i środowisku.
    29 maj 2024
    Wyjazdy firmowe i szkolenia outdoorowe to doskonała okazja do budowania zespołu, wzmacniania relacji między pracownikami oraz promocji marki. Wybór odpowiednich gadżetów kempingowych z nadrukiem może znacząco wpłynąć na pozytywne postrzeganie firmy oraz jej profesjonalny wizerunek. Oto sześć najlepszych gadżetów kempingowych z oferty sklepu OpenGift, które idealnie sprawdzą się na firmowych eventach.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku