+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Czapki reklamowe z nadrukiem - jakie znakowanie wybrać?

Czapki reklamowe z nadrukiem - jakie znakowanie wybrać?

Co znajdziesz w tym artykule

    Gadżety reklamowe cieszą się coraz większą popularnością i obecnie zdecydowana większość firm korzysta z takiej formy promocji. Upominki firmowe są nie tylko miłym gestem, ale także skuteczną formą reklamy. Przydatne i praktyczne akcesoria z logo często towarzyszą nam każdego dnia, dzięki czemu mogą być zauważone przez wiele osób. Pomagają także wzbudzić w podświadomości pozytywny obraz danej marki. Jednym z najbardziej popularnych produktów promocyjnych są czapki z nadrukiem. 

    Wybierając produkty reklamowe często stajemy przed ważnym wyborem: jaki nadruk na nich umieścić? Czy postawić na grafikę, czy samo logo firmy? A może kreatywny nadruk? Drugą ważną kwestią jest również sam sposób wykonania nadruku.

    O ile przy zapalniczkach, pendrive'ach, kubkach czy długopisach reklamowych wybór jest łatwy, tak jeśli chodzi o czapki reklamowe, decyzja może być trudniejsza. By wybrać rodzaj znakowania odpowiedni do naszych potrzeb, należy przede wszystkim zorientować się, jakie możliwości są dostępne oraz czym cechuje się każda z nich.

    Czapki z nadrukiem – doskonały pomysł na promocję

    Klasyczne czapki reklamowe to doskonały pomysł na gadżety promocyjne. Ten produkt łatwo można dostosować również do pory roku, wybierając odpowiednio czapki zimowe, kapelusze czy czapki z daszkiem z logo.

    Takie akcesoria świetnie sprawdzą się zarówno jako podarki dla nowych i potencjalnych klientów, a także jako część ubioru dla pracowników. Można na nich umieścić dowolne logo i grafikę, dzięki czemu mogą być nie tylko wizytówką firmy, ale również ciekawym i stylowym dodatkiem, który z pewnością rzuci się w oczy.

    W OpenGift znajdziecie wiele różnych wzorów, fasonów i rodzajów czapek, wśród których dostępne są produkty dostosowane do każdej pory roku.

    Czapki reklamowe to element garderoby, który zawsze się przyda: zimą ochroni przed zimnem, a latem czapki z daszkiem z logo pomogą skutecznie chronić się przed słońcem. W ofercie OpenGift dostępne są różne kolory oraz fasony czapek, by jeszcze lepiej trafić w gusta klientów.

    Czapki reklamowe – jaką metodę znakowania wybrać? 

    Jeśli chodzi o czapki reklamowe, najpopularniejszym sposobem znakowania jest termotransfer. Polega on na drukowaniu wybranego wzoru na specjalnym papierze, a następnie przeniesieniu go na znakowany przedmiot.

    Czapki z daszkiem z logo można również znakować metodami: transfer, transfer cyfrowy, sitodruk, haft, haft komputerowy czy termotransfer cyfrowy. By wybrać najlepszy sposób znakowania dla własnych potrzeb, dobrze jest krótko zapoznać się z każdym z nich.

    Sitodruk to metoda znakowania plastikowych powierzchni. Jest bardzo trwała i odporna na działanie czynników zewnętrznych. Za jej pomocą można tworzyć nadruki zarówno jednokolorowe, jak i wielokolorowe. Najlepiej wybierać ten rodzaj druku, gdy mamy zamiar zamówić więcej niż 20 sztuk danego produktu. Transfer cyfrowy stosuje się głównie do tekstyliów.

    Jest opłacalną metodą nawet przy niskim nakładzie i daje możliwość druku full color zapewniając bardzo wysoką jakość. Termotransfer doskonale nadaje się do nierównych powierzchni, jest bardzo trwały, zapewnia wysoką jakość nadruku oraz druku full color. Odporny na działanie czynników atmosferycznych. Haft komputerowy jest najtrwalszą i jednocześnie najbardziej elegancką i efektowną metodą znakowania odzieży.

    Czapki z daszkiem z logo i czapki reklamowe – popularne modele

    Czapki reklamowe zimowe oraz czapki z daszkiem z logo to doskonały pomysł zarówno na firmowe gadżety reklamowe rozdawane w celu promocji marki, a także jako element garderoby pracowników. Można na nich umieścić grafikę i logo firmy, jak również imiona pracowników. Bogaty wybór wzorów i kolorów sprawia, że spośród dostępnych produktów każdy znajdzie ten odpowiedni dla siebie. Oto kilka najpopularniejszych modeli.

    1. Czapka baseballowa

    Klasyczna czapka baseballowa z bawełny czesanej i regulowanym paskiem z metalową klamerką. Posiada dziurki wentylacyjne. Dostępna w kilku różnych kolorach. Możliwość znakowania metodami: transfer, haft, sitodruk, transfer cyfrowy.

    2. Czapka odblaskowa Dallas

    Czapki z daszkiem z logo z odblaskami są nie tylko dobrym pomysłem na stylowy gadżet reklamowy, ale również pomogą zadbać o bezpieczeństwo zwiększając widoczność nocą. Wykonana z grubej bawełny, dostępna w kilku różnych kolorach. Możliwość znakowania metodami: termotransfer cyfrowy, haft komputerowy, termotransfer.

    3. Czapka zimowa z bawełny organicznej

    Ciepła czapka za chłodniejsze dni wykonana ze 100% bawełny organicznej. Dostępna w kolorach: czarnym, szarym, zielonym i granatowym. Możliwość znakowania metodą: termotransfer.

    4. Czapka bejsbolówka

    Modna czapka w stylu trucker. Przód wykonany z poliestru oraz pianki, pozostałe panele z kolorowej siatki. Posiada regulowane zapięcie z plastikowym zatrzaskiem i dostępna jest w kilku kolorach. Możliwości znakowania: sitodruk, transfer, transfer sublimacyjny, haft.

    Powiązane artykuły
    29 kwiecień 2024
    W dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu, każda metoda wyróżnienia swojej marki na tle konkurencji jest na wagę złota. Odzież firmowa to nie tylko praktyczny element ubioru pracowników, ale przede wszystkim skuteczne narzędzie marketingowe, które buduje rozpoznawalność marki i wzmacnia jej wizerunek. Przyjrzymy się, jak różnorodne rodzaje odzieży reklamowej mogą zostać wykorzystane w strategiach marketingowych, by efektywnie promować Twoją firmę.
    22 kwiecień 2024
    Gadżety antystresowe to narzędzia zaprojektowane do pomocy w zarządzaniu stresem i lękiem poprzez zaspokajanie potrzeb sensorycznych i fizycznych. Są to małe, często przenośne przedmioty, które można ściskać, obracać lub manipulować w inny sposób, aby zająć ręce i umysł, odciągając uwagę od stresorów.
    06 marzec 2024
    Prawdopodobnie niejednokrotnie spotkałeś się z opiniami, mówiącymi o tym, że tradycyjne gadżety firmowe nie są najlepszym i najatrakcyjniejszym rozwiązaniem, jakie możesz podarować swoim klientom lub kontrahentom. Czy to prawda? Jak się okazuje, klasyka zawsze się obroni i tak też jest w przypadku akcesoriów reklamowych. Zobacz, kiedy warto zainwestować w dobrze znane długopisy, smycze czy opaski.
    Ostatnio dodane artykuły
    14 maj 2024
    Gdy zrównoważony rozwój zyskał na znaczeniu, torby bawełniane stały się praktycznym i etycznym wyborem dla firm z różnych sektorów. Niezależnie od tego, czy operujesz w handlu detalicznym, edukacji, sektorze zdrowia, czy technologii, starannie dobrane i zaprojektowane torby bawełniane mogą znacząco zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki, jednocześnie promując wartości ekologiczne. Ten przewodnik wyjaśnia kluczowe aspekty wyboru idealnych toreb bawełnianych, które spełnią specyficzne wymagania Twojej branży – od materiałów, przez style, po personalizację.
    13 maj 2024
    W obecnych czasach, kiedy świadomość ekologiczna staje się coraz bardziej powszechna, przedsiębiorstwa poszukują innowacyjnych sposobów na wyróżnienie się na rynku. Ekologiczne gadżety dla dzieci to jeden z najbardziej efektywnych narzędzi w tej dziedzinie. Takie produkty przyciągają nie tylko uwagę najmłodszych, ale także edukują i promują proekologiczne postawy, co stanowi dodatkową wartość dla rodziców. Dzięki nim firma może zbudować wizerunek odpowiedzialnego przedsiębiorstwa, które dba o przyszłe pokolenia. Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć, jak skutecznie dobierać ekologiczne gadżety dla dzieci, które wspierają Twoją markę nie tylko przez promocję, ale także przez wpływanie na zmianę świadomości ekologicznej.
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku