Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Jak zrobić kosz prezentowy - poradnik

Jak zrobić kosz prezentowy - poradnik

Co znajdziesz w tym artykule

    Kosze prezentowe to idealne upominki dla każdego. Dosłownie dla każdego – możesz podarować je bliskim, dalszej rodzinie, przyjaciołom, ale też pracownikom czy wspólnikom. Są idealne dlatego, że komponujesz je samodzielnie i to właśnie Ty masz wpływ na to, co się w nich znajduje i jaką ma wartość. Co powinno znaleźć się w koszu prezentowym? Jak przygotować taki upominek, by wyglądał naprawdę bogato? Koniecznie sprawdź nasz poradnik, jak zrobić kosz prezentowy. 

    Kosz prezentowy niejedno ma imię 

    Kosze prezentowe to upominki, które charakteryzują się różnorodnością. Wszystko dzięki temu, że tworzysz je samodzielnie. Oczywiście możesz zamówić gotowy kosz prezentowy – to dobra opcja zwłaszcza wtedy, gdy nie masz pomysłu i czasu. Jeśli jednak na brak czasu nie narzekasz, a prezenty dla pracowników czy klientów chcesz spersonalizować, zrób własny kosz upominkowy.

    Możesz umieścić w nim wszystkie gadżety reklamowe, które masz w swoim portfolio. Pamiętaj jednak, by dodać do nich coś nowego, wyjątkowego, a najlepiej spersonalizowanego. Kosz prezentowy jest upominkiem zróżnicowanym – przynajmniej w swoim założeniu. Ze względu na to, że składa się z wielu elementów, powinien zawierać upominki ogólne i szczególne, mile widziane w branży, ale też ważne dla konkretnej osoby.

    Dla przykładu: tworząc kosz upominkowy dla swojego klienta, zamieść w nim nie tylko kubek, smycz i pendrive z logo Twojej marki, ale też multinarzędzie, w sam raz dla majsterkowicza. Oczywiście wiemy, że nie zawsze tak dobrze znasz swoich klientów czy pracowników. W dużych firmach jest to prawie niemożliwe. Wtedy zatem liczy się gest.

    Kosz upominkowy powinien zawierać prezenty drobne, niejako naokoło, a także jeden większy – w samym centrum. Ale to tylko teoria, prawda? Teraz przejdźmy do praktyki. Jak zrobić kosz prezentowy, który spodoba się każdemu? To zadanie trudne, niemal niemożliwe, ale przecież z nami nie ma rzeczy niemożliwych.

    Kosz prezentowy…no tak, ale czy to musi być kosz?

    Kosz upominkowy, z samej nazwy przecież zawiera w sobie kosz. Jeśli jednak chcesz już w tym miejscu trochę zmniejszyć koszty tworzenia takiego prezentu, możesz skorzystać z innych opcji. Najlepszą jest oczywiście podkładka ze sztywnego materiału – to może być karton czy styropian, na którym położyć można wszystkie upominki, a następnie zawinąć je w celofan.

    Ta opcja nie sprawdzi się, jeśli kosz prezentowy jest naprawdę duży, na przykład z okazji świąt czy emerytury jednego z pracowników. Wtedy nie rezygnuj z rzeczywistego wiklinowego czy bambusowego koszyka, który pomieści wiele, a także po prostu pięknie wygląda. Na szczęście jest ich na tyle dużo, że spokojnie znajdziesz taki, który idealnie sprawdzi się przy tworzeniu Twoich upominków.

    Po świetne rozwiązanie może sięgnąć branża gastronomiczna i hotelarska. Zamiast podkładki czy kosza, możesz zastosować…deskę. Tak, drewniana deska już sama w sobie stanowi upominek. Jednocześnie jest elementem utrzymującym inne prezenty. Sprytne, prawda? Gdy chodzi o kosze prezentowe, kreatywność naprawdę popłaca.

    Kosz prezentowy – co wziąć pod uwagę podczas „projektowania”?

    To, co powinno znaleźć się w koszu prezentowym, jest zależne tylko od Ciebie. Musisz jednak wziąć pod uwagę kilka czynników, które sprawią, że upominek będzie dobrze przyjęty:

    • Branża – najbezpieczniejszym sposobem na zrobienie kosza upominkowego, jest oczywiście wybieranie produktów związanych z branżą. Wejdź w nasz katalog tematyczny i poszukaj gadżetów, które są związane z działalnością, jaką prowadzi Twoja firma.
      Pamiętaj jednak, by sięgać po gadżety reklamowe, które w taki czy inny sposób się wyróżniają. Na przykład nie są spotykane w portfolio Twojej konkurencji. Dzięki temu Twój kosz upominkowy będzie inny, a zatem pozostanie w pamięci klientów.

    • Zainteresowania – to trochę trudniejszy sposób na uzupełnienie kosza prezentowego. Prawdopodobnie nie skorzystasz z tej drogi, gdy robisz ogólne prezenty dla wszystkich pracowników czy klientów na święta. Wtedy liczy się gest, ładny wygląd, ale również równe traktowanie. Wyjątkiem są wyróżniające się osoby.
      Jeśli jednak tworzysz kosz prezentowy dla pracownika, który w danym roku był najlepszy bądź dla wyjątkowego kontrahenta, postaraj się wybierać prezenty, które mają dla nich znaczenie, na przykład sentymentalne. Dodatkowo – wtedy warto sięgnąć po gadżety z wyższej półki.

    • Różnorodność – nawet jeśli tworzysz kosz upominkowy dla kogoś, kto pracuje w branży motoryzacyjnej i tylko tym się interesuje, postaw na różnorodność gadżetów, które umieszczasz w koszu. Dlaczego? Bo istnieje ryzyko, że wszyscy przygotowują właśnie takie kosze. Prawdą jest, że w wybieraniu prezentów dla partnerów, klientów czy pracowników często idziemy na łatwiznę.
      Ty tego nie rób – postaw na różnorodność. Wybieraj rzeczy praktyczne, które mogą cieszyć się zainteresowaniem niezależnie od branży. Pamiętaj przy tym, by były one zgodne z filozofią i wartościami marki. Jeśli prowadzicie działania ekologiczne, postaraj się, by to zostało odzwierciedlone właśnie w przygotowanym przez Ciebie koszu.

    No dobrze, to jak zrobić kosz prezentowy? Teraz masz już chyba wszystkie niezbędne informacje, by zabrać się do pracy. Podpowiadamy, jak stworzyć idealny kosz upominkowy.

    Kosz upominkowy, którego nie da się przegapić

    Przejdźmy zatem do działania. Jak zrobić kosz prezentowy? Oczywiście zacznij od zaplanowania go – jak będzie duży, co się w nim znajdzie, jaki będzie temat przewodni? Jeśli Twoja marka jest właśnie w trakcie kampanii, koniecznie muszą znaleźć się w nim gadżety reklamowe związane z tymi działaniami.

    Planowania jest sporo, jednak spokojnie – jeden idealny kosz można powielić, zamieniając jedynie niewielkie elementy bądź nie zamieniając zupełnie nic, jeśli nie ma ku temu potrzeby. Gdy masz już wszystkie informacje na temat tego, jak duży będzie kosz prezentowy, możesz zdecydować się, czy użyjesz rzeczywistego koszyka, czy raczej podstawki podtrzymującej wszystkie upominki.

    Co dalej? Czas na układanie. Nie bój się – nie potrzeba do tego aż tak wielu umiejętności manualnych, jak może Ci się wydawać. Kosz upominkowy to forma prezentu, którego nie trzeba pięknie stylizować, by wyglądał imponująco. W środku umieść najważniejszy prezent. To może być coś dużego, jak plecak premium czy torebka, ale też coś niewielkiego, jak pióro z grawerem.

    Chodzi o sam fakt, że ten właśnie prezent jest najważniejszy z całego koszyka. To do niego osoba obdarowana musi dostać się na końcu. Na niego musi zwrócić uwagę. Gdy już umieścisz główny upominek na samym środku, możesz wokół niego układać pozostałe drobiazgi.

    Pamiętaj, by skupić się na różnorodności upominków. Mogą tam być na przykład akcesoria biurowe, takie jak długopisy, notesy czy słuchawki, kosmetyki, słodycze, ale też rzeczy przydatne w życiu codziennym – torby bawełniane, pendrive, ładowarka, termos lub kubek termiczny. Opcji jest naprawdę wiele. Mieszaj dowolnie upominki i układaj je tak, by każdy z nich był widoczny.

    Jeśli korzystasz z kosza, pamiętaj też o włożeniu do niego sianka, by prezenty się nie zapadły. Całość zawiń celofanem, a następnie górę zawiąż za pomocą wstążki. Nie przesadzaj z ozdobami – kosz prezentowy powinien wyglądać schludnie.

    Przykładowy kosz upominkowy

    Nasz poradnik nie może obyć się bez przykładowego kosza upominkowego. Oczywiście w naszej hurtowni znajdziesz kosze już gotowe, które składają się ze słodyczy i kawy lub herbaty. Jeśli jednak chcesz zrobić własny kosz, możesz skorzystać z naszego przykładu. Co warto umieścić w koszu dla osoby pracującej w biurze?

    Masz już naprawdę bogato wyglądający kosz prezentowy dla pracownika, który w tym roku wyróżnił się najlepszymi wynikami i wyjątkowym zaangażowaniem.

    Zrobienie kosza prezentowego to nic trudnego, jeśli wiesz, czego szukać. Jeśli nie wiesz – zawsze możemy Ci w tym pomóc. 

    Powiązane artykuły
    Zespół OpenGift.pl 01 grudzień 2022
    Czas Bożego Narodzenia przede wszystkim kojarzy nam się z obdarowywaniem naszych bliskich prezentami. Każdy, nawet najmniejszy drobiazg podarowany drugiej osobie potrafi wywołać szczery uśmiech i miłe wspomnienia. Dlatego właściciele firm nie powinni w tym czasie zapominać również o swoich pracownikach. Prezenty świąteczne dla pracowników to nie tylko dodatkowy benefit, ale także, a może przede wszystkim, doskonały sposób na wyrażenie wdzięczności, okazanie sympatii i docenienie wkładu, jaki zatrudnione w firmie osoby mają każdego dnia w jej funkcjonowanie.
    Zespół OpenGift.pl 01 grudzień 2022
    Dla niektórych z nas okres świąt Bożego Narodzenia to jeden z najpiękniejszych momentów w roku. Dla innych zaś oznacza on rozpoczęcie gonitwy za prezentami i ciągłego rozmyślania, jaki prezent podarować bliskiej osobie, pracownikowi, szefowi czy ważnym klientom. Wybór odpowiedniego podarku staje się szczególnie trudny wówczas, kiedy niezbyt dobrze znamy osobę, dla której chcemy zrobić upominek, ciężko trafić w jej gust lub w naszym mniemaniu obdarowywany ma już wszystko i nie bardzo mamy pomysł, z czego mógłby się ucieszyć.
    Zespół OpenGift.pl 30 listopad 2022
    Święta to jeden z najważniejszych okresów w roku dla firm, ale też dla każdego z nas indywidualnie. Uwielbiamy prezenty, pyszne jedzenie, czas spędzony z rodziną, dekorowanie mieszkań bądź chociaż jedną z tych rzeczy – przecież nie każdy musi być fanem uroczystego świętowania. Nie zmienia to jednak faktu, że w naszej kulturze święta Bożego Narodzenia to moment odpoczynku i radości. Co najbardziej kojarzy Ci się ze świętami? Nam z całą pewnością choinka – ozdobiona pięknymi, różnokolorowymi bombkami. To właśnie one, wraz z drzewkiem, nadają naszym mieszkaniom charakteru. A przecież i w biurze nie powinno ich zabraknąć! Tak, wiele marek decyduje się na przygotowanie świątecznych bombek z logo. Bo właściwie czemu nie?
    Ostatnio dodane artykuły
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    30 kwiecień 2024
    W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu B2B, firmy ciągle poszukują nowych, efektywnych sposobów na promocję swojej marki. W tym kontekście, spersonalizowane butelki na wodę stają się coraz popularniejszym narzędziem reklamowym, które doskonale łączy użyteczność z promocją. Taki gadżet, noszony przez pracowników czy klientów, staje się mobilnym nośnikiem reklamy, zwiększając widoczność marki w różnych środowiskach — od biura, przez siłownię, aż po konferencje i spotkania biznesowe.
    29 kwiecień 2024
    Welcome pack dla pracownika to znakomity sposób na to, by nowi członkowie zespołu poczuli się mile widziani oraz wartościowi w firmie. Dobrze przemyślany pakiet powitalny może znacząco wpłynąć na pierwsze wrażenie, które pracownik wyrobi sobie o organizacji. Oto pięć skutecznych sposobów na stworzenie udanego prezentu powitalnego.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku