Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Jak wykonuje się nadruki na kubki?

Jak wykonuje się nadruki na kubki?

Co znajdziesz w tym artykule

    Kubki to dzisiaj jedne z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Są praktyczne, niedrogie, a do tego stanowią doskonały nośnik reklamy. Sprawdzają się zarówno jako prezenty dla pracowników czy kontrahentów, a także jako gadżety reklamowe zarówno w małych, jak i dużych firmach.

    Kubki z nadrukiem to akcesoria, które z pewnością przypadną do gustu każdemu – w końcu każdy z nas przynajmniej raz dziennie sięga po ulubioną kawę czy herbatę. Nadruki na kubki pozwalają nam dodatkowo pójść o krok dalej i nawet ze zwykłego, prostego produktu zrobić niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju upominek lub gadżet reklamowy.

    Nadruki na kubki – porcelanowe, metalowe lub termiczne

    W hurtowni gadżetów reklamowych OpenGift znajdziecie wiele różnych rodzajów kubków, spośród których z pewnością wybierzecie akcesoria idealnie spełniające wasze wymagania. Kubki porcelanowe, metalowe, ceramiczne lub termiczne można całkowicie spersonalizować, nadając im oryginalnego charakteru.

    Nadruki na kubki z grafiką lub logo to doskonały pomysł na akcesoria reklamowe dopasowane do marki. Z kolei kubki ozdobione imieniem, zabawnym lub motywującym cytatem czy konkretnym zdjęciem mogą być rewelacyjnym sposobem na stworzenie personalizowanych upominków dla pracowników, współpracowników czy kontrahentów, a także upamiętnieniem wszelkich urodzin, jubileuszy lub rocznic.

    Kubki ceramiczne, które znajdziesz w OpenGift to bez wątpienia niezastąpione akcesoria w każdym biurze. Te klasyczne produkty to podstawowy element każdej firmowej kuchni, a opatrzone grafiką lub logo marki będą prezentowały się niezwykle elegancko i profesjonalnie.

    W mniejszych firmach dobrym pomysłem jest pójść o krok dalej i projektując nadruki na kubki zadbać o to, by każdy pracownik dostał swój imienny gadżet. Takie rozwiązanie z pewnością spotka się z entuzjazmem obdarowanych. Dla tych, którzy często pracują w terenie, często wyjeżdżą służbowo, albo pokonują codziennie długą drogę do pracy, doskonale sprawdzą się kubki termiczne, które pozwolą im cieszyć się ciepłym napojem w każdym miejscu i czasie.

    Nadruki na kubki – różne rodzaje

    Dzisiejsza technika daje nam wiele możliwości, dlatego nadruki na kubki nie muszą wcale oznaczać tylko prostych i monotonnych napisów. Możemy zawrzeć na nich właściwie wszystko, w zależności od tego, jakim sposobem wykonano nadruk.

    Najpopularniejsze rodzaje nanoszenia grafik lub tekstu na kubki to: transfer ceramiczny, tampodruk, sitodruk na okrągło, grawerowanie laserowe czy sublimacja. Niektóre z nich są bardziej trwałe i bez problemu znoszą np. mycie w zmywarce, inne z kolei trochę mniej. Przed zdecydowaniem się na akcesoria personalizowane warto więc przyjrzeć się bliżej temu, czym cechują się poszczególne rodzaje nadruków oraz jak się je wykonuje.

    W jaki sposób wykonuje się nadruki na kubki?

    Tampodruk jest metodą, która pozwala na naniesienie nadruku na większości różnych powierzchni, na wielu materiałach, jak np. drewno, metal, tworzywo sztuczne czy plastik. Doskonale sprawdzi się do znakowania przedmiotów o rożnych kształtach. Nadruki na kubki nanoszone metodą tampodruku tworzone są stemplem, inaczej tamponem, nasączonym gęstą farbą, który odbija wzór na powierzchni.

    Grawer laserowy najczęściej wykorzystuje się do znakowania metalu, drewna i szkła, jednak z powodzeniem sprawdzi się również na innych tworzywach sztucznych. Metoda znakowania laserem jest trwała, jednak nie daje możliwości użycia kilku kolorów w projekcie lub przejść tonalnych. Przy pomocy lasera wypala się określony wzór na przedmiocie, dzięki czemu jest on trwały i odporny na działanie czynników zewnętrznych.

    Nadruki na kubki wykonane transferem ceramicznym cechuje wyjątkowa trwałość, są także odporne na mycie w zmywarce. Ta metoda polega na naniesieniu wydruku na przedmiot, który następnie wypala się w temperaturze powyżej 700°C. To właśnie dzięki wysokiej temperaturze nadruk wnika głęboko w ceramikę i czyni go trwałym. Sitodruk najczęściej wykonuje się do znakowania plastikowych produktów.

    Nadruk nanosi się na powierzchnię za pomocą siatki z emulsją, którą wcześniej poddaje się działaniu światła UV i wtłacza się ją na przedmiot. Metoda sublimacji z kolei to proces chemiczny wywołany za pomocą ciśnienia i wysokiej temperatury. Pod wpływem tych czynników wydrukowany na specjalnym papierze projekt przenosi się na drukowaną powierzchnię. Za pomocą sublimacji najczęściej wykonuje się nadruki na kubki, jednak pozwala ona tylko na naniesienie wzoru na zewnętrzną ich część.

    Personalizowane nadruki na kubki

    Kiedy już wiemy, w jaki sposób powstają nadruki na kubki, łatwiej jest nam zdecydować się na konkretny sposób znakowania wybranych gadżetów. Należy pamiętać jednak o tym, że nie na wszystkich kubkach można nanieść grafikę czy logo określoną metodą, dlatego dobrze jest się upewnić, że wybrany przez nas model da się znakować preferowaną techniką. Oto kilka popularnych modeli.

    Kubek ceramiczny

    Jeden z najbardziej popularnych modeli kubków, który doskonale nadaje się na gadżet reklamowy. Dostępny w białym kolorze, o pojemności 300 ml. Może być dowolnie znakowany grafiką lub logo, metody nadruku to: transfer ceramiczny, tampodruk i sitodruk.

    Metalowy kubek z warstwą emalii

    Ten niezwykle lekki, wytrzymały i odporny na uderzenia kubek o pojemności 350 ml to doskonały kompan wszelkich wyjazdów. Dostępny w pięciu kolorach: czarnym, granatowym, czerwonym, białym oraz zielonym. Może być znakowany metodą tampodruku oraz transferu ceramicznego.

    Kubek z podwójną ścianką

    Ten 300 ml dwuścienny kubek ze stali nierdzewnej pozwoli dłużej cieszyć się ulubionym ciepłym napojem. Posiada korkową podstawę i przesuwaną pokrywę z otworem, dzięki czemu sprawdzi się także w trasie. Możliwość znakowania metodą laserową lub tampodruku.

     

     

    Kolorowy kubek ceramiczny

    Klasyczny kubek o prostym i eleganckim kształcie, który doskonale sprawdzi się do codziennej popołudniowej herbaty lub porannej kawy. Dostępny w pięciu kolorach: czarnym, granatowym, żółtym, zielonym i pomarańczowym. Nadruki na kubki można wykonać techniką transferu ceramicznego, sitodruku oraz tampodruku.

    Kubek ze stali nierdzewnej

    Stylowy i oryginalny kubek ze stali nierdzewnej posiada podwójne ścianki, bambusową obudowę oraz obrotowy otwór do picia. Pojemność 300 ml. Może być znakowany grafiką lub logo metodą tampodruku lub grawerowania laserowego.

     

    Powiązane artykuły
    29 kwiecień 2024
    W dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu, każda metoda wyróżnienia swojej marki na tle konkurencji jest na wagę złota. Odzież firmowa to nie tylko praktyczny element ubioru pracowników, ale przede wszystkim skuteczne narzędzie marketingowe, które buduje rozpoznawalność marki i wzmacnia jej wizerunek. Przyjrzymy się, jak różnorodne rodzaje odzieży reklamowej mogą zostać wykorzystane w strategiach marketingowych, by efektywnie promować Twoją firmę.
    22 kwiecień 2024
    Gadżety antystresowe to narzędzia zaprojektowane do pomocy w zarządzaniu stresem i lękiem poprzez zaspokajanie potrzeb sensorycznych i fizycznych. Są to małe, często przenośne przedmioty, które można ściskać, obracać lub manipulować w inny sposób, aby zająć ręce i umysł, odciągając uwagę od stresorów.
    06 marzec 2024
    Prawdopodobnie niejednokrotnie spotkałeś się z opiniami, mówiącymi o tym, że tradycyjne gadżety firmowe nie są najlepszym i najatrakcyjniejszym rozwiązaniem, jakie możesz podarować swoim klientom lub kontrahentom. Czy to prawda? Jak się okazuje, klasyka zawsze się obroni i tak też jest w przypadku akcesoriów reklamowych. Zobacz, kiedy warto zainwestować w dobrze znane długopisy, smycze czy opaski.
    Ostatnio dodane artykuły
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    30 kwiecień 2024
    W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu B2B, firmy ciągle poszukują nowych, efektywnych sposobów na promocję swojej marki. W tym kontekście, spersonalizowane butelki na wodę stają się coraz popularniejszym narzędziem reklamowym, które doskonale łączy użyteczność z promocją. Taki gadżet, noszony przez pracowników czy klientów, staje się mobilnym nośnikiem reklamy, zwiększając widoczność marki w różnych środowiskach — od biura, przez siłownię, aż po konferencje i spotkania biznesowe.
    29 kwiecień 2024
    Welcome pack dla pracownika to znakomity sposób na to, by nowi członkowie zespołu poczuli się mile widziani oraz wartościowi w firmie. Dobrze przemyślany pakiet powitalny może znacząco wpłynąć na pierwsze wrażenie, które pracownik wyrobi sobie o organizacji. Oto pięć skutecznych sposobów na stworzenie udanego prezentu powitalnego.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku