TOP 1 w Polsce OpenGift.pl TOP 1 w Polsce:  15 tys. gadżetów, 19 lat doświadczenia, 2 tys ocen w Google (średnia >4,9),  100 tys klientów B2B
Zaufali nam Kariera
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00 | Kontakt
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij Cofnij
powrót
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
5 pomysłów na upominki dla klientów salonu kosmetycznego

5 pomysłów na upominki dla klientów salonu kosmetycznego

Co znajdziesz w tym artykule

    Branża kosmetyczna, pomimo pandemii, ma się naprawdę doskonale. W momencie, w którym wiele osób wróciło do biur, dbanie o paznokcie, cerę czy swoje ciało stało się jeszcze ważniejsze, niż wcześniej. Jednak doskonały rozwój branży ma nie tylko zalety.

    Wiele gabinetów to także walka o klienta. Jak zachęcić swoje klientki do tego, by powracały do Twojego salonu? Upominki dla klientów salonu kosmetycznego to zawsze dobry pomysł. Mamy dla Ciebie kilka gadżetów, które z pewnością świetnie sprawdzą się w portfolio produktów reklamowych Twojej firmy.

    Prezent na otwarcie salonu – to musi być coś wyjątkowego

    Jeśli otwarcie salonu jest jeszcze przed Tobą, nie zapominaj o tym, by potraktować swoje potencjalne stałe klientki jak prawdziwe królowe. Wyjątkowa obsługa, rabaty na pierwszą wizytę i oczywiście prezent na otwarcie salonu. To nie musi być wielki upominek – te zostaw na inną okazję. Co powiesz jednak na balsam do ust, który będzie oznakowany Twoim logo?

    To świetny pomysł nie tylko dlatego, że dzięki niewielkiemu upominkowi możesz obdarować wszystkie klientki swojego salonu. Koszt jest niewielki, a każda z nich otrzyma coś, z czego i tak codziennie korzysta. I to właśnie druga zaleta tak prostego gadżetu. Schowany w torebce balsam będzie w użyciu każdego dnia, a za każdym razem, gdy Twoja klientka będzie chciała zadbać o swoje usta, zobaczy logo Twojej firmy.

    Być może to skłoni ją, by umówić się na kolejną wizytę właśnie u Ciebie. Jeden prezent na otwarcie salonu naprawdę może wiązać się z długofalowym efektem, który pozwoli Ci rozkręcić swój biznes. Gadżety kosmetyczne to zawsze dobry pomysł – jednak na starcie ich moc jest jeszcze większa. 

    Upominki dla klientów salonu kosmetycznego – czy musisz je mieć?

    Nic nie musisz, wszystko możesz – również to, by wybrać idealny dla swojego salonu gadżet kosmetyczny. Dlaczego? Z kilku powodów. Chociaż gadżety reklamowe są bardzo popularne w wielu branżach, kosmetyczna nadal nie korzysta z nich tak, jak by mogła.

    Wybierając kosmetyczki czy nawet lusterka ze swoim logo, wyróżniasz się automatycznie na tle pozostałych salonów, które nie decydują się na tego typu rozwiązania. Nawet jeśli otwarcie salonu kosmetycznego masz już dawno za sobą, nic nie stoi na przeszkodzie, by zdecydować się na prezenty dla klientek salonu kosmetycznego właśnie teraz.

    Drobnostka, taka jak składana szczotka/lusterko w jednym, nie będzie kosztować wiele, a stanie się praktycznym gadżetem, z którego osoby odwiedzające Twój salon będą korzystać. Obecność logo to druga ważna zaleta gadżetów.

    Nawet jeśli Twoi klienci zdecydowali się na pozostanie z Tobą i odwiedzają salon często, logo znajdujące się na gadżecie będzie pokazywane znajomym i przechodniom, na przykład w trakcie korzystania z prezentu. To mówi o Tobie dwie rzeczy – że Twój salon jest sprawdzony, a także że dbasz o klientów i nie boisz się inwestowania w ich komfort. Taki przekaz idzie w świat tylko za pomocą jednego drobiazgu. Pomyśl o tym.

    Upominki dla klientów salonu kosmetycznego – wersja VIP

    W jaki sposób możesz podziękować swoim klientom za to, że odwiedzają Cię często i korzystają z różnorodnych usług, napędzając w ten sposób działanie Twojej firmy? Niektóre salony decydują się na świąteczne nagradzanie najlepszych klientów – w tej chwili nietrudno jest prowadzić tego typu rankingi, chociażby za pomocą aplikacji.

    Nagrodą czy też podziękowaniem jest najczęściej rabat na usługę. Czy to jednak pokazuje klientkom lub klientom to, że mają dla Ciebie znaczenie? Niekoniecznie. Rabat to rzecz, którą daje się bez konieczności personalizowania upominku – to tylko liczby, które niewiele wnoszą w życie Twojego klienta. Inaczej jest z gadżetami reklamowymi. Zwłaszcza tymi przeznaczonymi dla prawdziwych VIP-ów.

    Takim produktem jest chociażby neseser Victorie Taupe, wyglądający szykownie między innymi dzięki złotym dodatkom. Taki gadżet jest prezentem, którego nie powstydzilibyśmy się podarować bliskiej osobie. Dlatego właśnie klient, który otrzymuje coś tak pięknego, może poczuć się doceniony jako jednostka.

    Kiedy zadbać o upominki dla klientów salonu kosmetycznego?

    Wspominaliśmy już o tym, że możesz zadbać o prezenty dla klientek salonu kosmetycznego w sytuacji, w której dopiero otwierasz swój biznes. To jednak nie jedyna okazja. Gadżety, takie jak przezroczysta kosmetyczka, będą idealnym prezentem na święta dla klientek, które umówią się do Ciebie w tym gorącym okresie.

    Do środka możesz włożyć jeszcze drobne podarunki – na przykład okrągłe podwójne lusterko czy naturalny balsam do ust. Po takim prezencie wszystkie klientki poczują się docenione. Z pewnością wrócą jeszcze przed końcem roku. A co z nowymi klientkami? Dla nich również możesz mieć swojego rodzaju „wyprawkę”, która pokaże im, już na starcie, że dbasz o klientów nie tylko podczas zabiegów.

    Salony kosmetyczne mają przed sobą wiele możliwości, by gadżety reklamowe przekuć w nowe klientki i klientów. Aż szkoda nie wykorzystać okazji. Zwłaszcza, że ten niewielki koszt włożony w swoją firmę, szybko się zwróci – i to z nawiązką. 

    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl
    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl

    Na co dzień tworzy usprawnienia i koordynuje procesy strategiczne. Guru marketingu i optymalizacji - mówią, że digital jest częścią jego DNA. Po godzinach chętnie zaprosi Cię na partyjkę squasha. Szybkie decyzje, precyzyjne zagrania i przewidywanie ruchów rywala - działa tak samo na korcie, jak i w biznesie.

    Powiązane artykuły
    22 sierpień 2025
    Rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a klienci – coraz bardziej świadomi. W tej rzeczywistości kluczowe staje się pytanie, jak wyróżnić się na tle konkurencji. Choć jakość usług czy produktów wciąż ma ogromne znaczenie, często o pierwszym wrażeniu decyduje coś zupełnie innego – spójna identyfikacja wizualna.
    21 sierpień 2025
    W świecie współczesnego marketingu marki nie mogą polegać wyłącznie na dobrej ofercie czy atrakcyjnej cenie. Coraz ważniejsze staje się budowanie lojalności klientów, a to wymaga zaangażowania, autentyczności i konsekwencji.
    18 sierpień 2025
    W obecnym świecie coraz częściej możemy spotkać pracowników na stanowisku brand master. Co to jest za osoba i jaką pełni funkcję? Tam, gdzie klienci mają kontakt z marką w wielu miejscach, potrzebny jest ktoś, kto scala wszystkie elementy komunikacji.
    Ostatnio dodane artykuły
    30 listopad 2025
    Wyobraź sobie: dopinasz prezentację życia, na sali czeka kilkudziesięciu klientów, a Twój telefon pokazuje 3% baterii. Jeśli w takim momencie ktoś wyciągnie z torby powerbank z Twoim logo – to nie jest już gadżet. To wybawienie, które buduje skojarzenie z marką na lata.
    30 listopad 2025
    Personalizowane gadżety reklamowe to dziś coś więcej niż długopis z nadrukiem. Dobrze zaprojektowany upominek potrafi przypominać o Twojej marce każdego dnia, budować pozytywne emocje i realnie wspierać sprzedaż. Warunek jest jeden: musi być mądrze zaplanowany – od wyboru gadżetu, przez projekt graficzny, aż po metodę znakowania.
    28 listopad 2025
    Kolor gadżetu reklamowego nie jest ozdobą. To szybki, intuicyjny komunikat o marce - coś, co odbiorca „czyta” zanim zauważy logo czy hasło. Zwłaszcza gdy mówimy o gadżetach masowych zamawianych w sklepach takich jak OpenGift.pl, kolor potrafi zadecydować, czy upominek będzie pracował na rozpoznawalność brandu, czy zniknie w szumie innych przedmiotów.
    OpenGift.pl w liczbach
    102924 Klientów
    250356 Zamówień
    129 Pracowników
    19 Lat na rynku