Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Jak zaprojektować nadruk na torby reklamowe?

Jak zaprojektować nadruk na torby reklamowe?

Co znajdziesz w tym artykule

    Materiałowe torby kilka lat temu pojawiły się na rynku gadżetów reklamowych i od tego czasu stają się coraz bardziej popularne. Może Ci się wydawać, że właściwie każda marka ma już torbę ze swoim logo i prawdopodobnie jest to prawda. Czy Ty masz już swoją? Jeśli nie, koniecznie dowiedz się, jak zaprojektować nadruk na torbę reklamową, by wyróżnić swoją firmę.

    Dlaczego torby reklamowe?

    Zanim przejdziemy do konkretów, jeszcze przez chwilę będziemy przekonywać Cię, że warto wybrać akurat ten produkt. Zrobimy to w kilku krótkich punktach – żeby zbytnio nie przeciągać:

    • Torby są eko, a eko jest w modzie! Z torbami na zakupy chodzą nie tylko rowerzyści i wegetarianie, ale także osoby, które ograniczają zużycie plastiku. A jest ich coraz więcej.
    • Duże zainteresowanie = duża przestrzeń na reklamę. Wyobraź sobie, że chociaż część Twoich pracowników użyje w sklepie torby z logo marki. To wielu ambasadorów za naprawdę niewielką cenę.
    • Dużo miejsca = widoczne logo. Torby reklamowe to właściwie płótno gotowe do zamalowania. Oczywiście Twoim logo.
    • Niska cena. Jeśli trzy powyższe powody Cię nie przekonały, weź pod uwagę ten. Za niewielką cenę możesz zamówić dużą ilość świetnie wykonanych toreb z Twoim logo.

    Projektowanie nadruku na torby reklamowe

    Torby reklamowe to świetny nośnik dla wszystkich treści, które chcesz przekazać. Na notatniku czy nawet kubku, przestrzeń nie jest aż tak duża, a zatem zmusza do pewnych ograniczeń. Dlatego to właśnie na torbach najczęściej drukuje się nie tylko logo, ale także hasła reklamowe.

    Torby reklamowe mogą więc być nie tylko głównym gadżetem dla Twojej marki, ale także elementem konkretnej kampanii reklamowej. Być może bierzesz pod uwagę kampanię, która jest silnie związana z nurtem ekologicznym? Torby bawełniane staną się nośnikiem idealnym na tę okazję.

    A to tylko jedna z propozycji! Projektując nadruk na torbę reklamową, czy też jakikolwiek inny gadżet, pamiętaj o kilku kwestiach.

    • Profesjonalizm zawsze popłaca. Dlatego najlepiej zlecić przygotowanie znakowania grafikowi, który zna się na swojej pracy. Jeśli Twoja firma korzysta z usług takiej osoby tylko czasami, teraz z pewnością warto zaangażować ją w projekt. Dzięki temu logo lub też hasło reklamowe będzie wyglądać świetnie. A to przecież najbardziej liczy się w reklamie.
    • Pamiętaj, że projekt musi być przygotowany w plikach wektorowych. To gwarantuje wysoką jakość grafiki, która następnie może być naniesiona na torby reklamowe.
    • Istnieje wiele metod znakowania produktów reklamowych. Dlatego, zanim zdecydujesz się na któryś z nich, dowiedz się, czym się charakteryzują. O tym napiszemy za chwilę.
    • Pamiętaj, że często koszt znakowania uzależniony jest nie tylko od wielkości grafiki, ale również od użytych kolorów. Dlatego zastanów się nad tym, jakich barw użyć, by projekt wyglądał estetycznie. Tu powrót do punktu pierwszego – dobry grafik z pewnością Ci doradzi, co warto zrobić.

    Metody przygotowywania nadruków na torby reklamowe

    Istnieje kilka metod przygotowywania nadruków na produkty materiałowe. Warto wiedzieć, jakie mają plusy i minusy. Jedną z najpopularniejszych metod jest transfer cyfrowy. Dlaczego? Ponieważ jest on opłacalny nawet przy niewielkich nakładach.

    To doskonała opcja dla firm, które chcą przygotować tylko kilka gadżetów, na przykład dla swoich pracowników. Dodatkowo transfer cyfrowy umożliwia stworzenie druku „full color” w bardzo wysokiej jakości, przy zachowaniu głębi barw oraz niewielkich elementów projektu.

    Pamiętaj jednak, że cena nadruku będzie uzależniona od wielkości transferu. Kolejną świetną metodą znakowania toreb reklamowych jest termotransfer. Umożliwia ona stworzenie wysokiej jakości nadruku, który jest nie tylko precyzyjny, ale również oddający pełne nasycenie kolorów. To także metoda, która charakteryzuje się dużą trwałością.

    Korzysta się z niej podczas przygotowywania gadżetów reklamowych narażonych na działanie czynników atmosferycznych, na przykład parasoli. Jednak torby reklamowe także są z nami w każdą pogodę – niezależnie, czy świeci słońce, czy pada deszcz. Dlatego warto przemyśleć właśnie termotransfer jako metodę przygotowania nadruku na te gadżety reklamowe.

    Inną, stosunkowo tanią metodą znakowania, jest sitodruk. To relatywnie często wykorzystywany sposób nanoszenia nadruku na powierzchnię. Zwykle robi się to na plastikach, dlatego sitodruk poleca się na przykład w sytuacji, w której zamówione torby reklamowe pakuje się do niewielkich etui, zrobionych właśnie z plastiku. Sitodruk umożliwia nadruk jedno- lub wielokolorowy i gwarantuje wysoką odporność na czynniki atmosferyczne. Jest opłacalny już od 20 sztuk.

    To, na jaką metodę się zdecydujesz, będzie rzutowało nie tylko na wygląd produktu, ale również na opłacalność tych działań marketingowych. Dlatego jeśli masz wątpliwości, który sposób znakowania wybrać, zgłoś się do nas. Chętnie podpowiemy, co będzie najlepsze w Twoim przypadku.

    Niezależnie od tego, jaką metodę wybierzesz, warto postawić właśnie na torby reklamowe. To naprawdę świetny gadżet, który nie wychodzi z mody.  

    Powiązane artykuły
    29 kwiecień 2024
    W dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu, każda metoda wyróżnienia swojej marki na tle konkurencji jest na wagę złota. Odzież firmowa to nie tylko praktyczny element ubioru pracowników, ale przede wszystkim skuteczne narzędzie marketingowe, które buduje rozpoznawalność marki i wzmacnia jej wizerunek. Przyjrzymy się, jak różnorodne rodzaje odzieży reklamowej mogą zostać wykorzystane w strategiach marketingowych, by efektywnie promować Twoją firmę.
    22 kwiecień 2024
    Gadżety antystresowe to narzędzia zaprojektowane do pomocy w zarządzaniu stresem i lękiem poprzez zaspokajanie potrzeb sensorycznych i fizycznych. Są to małe, często przenośne przedmioty, które można ściskać, obracać lub manipulować w inny sposób, aby zająć ręce i umysł, odciągając uwagę od stresorów.
    06 marzec 2024
    Prawdopodobnie niejednokrotnie spotkałeś się z opiniami, mówiącymi o tym, że tradycyjne gadżety firmowe nie są najlepszym i najatrakcyjniejszym rozwiązaniem, jakie możesz podarować swoim klientom lub kontrahentom. Czy to prawda? Jak się okazuje, klasyka zawsze się obroni i tak też jest w przypadku akcesoriów reklamowych. Zobacz, kiedy warto zainwestować w dobrze znane długopisy, smycze czy opaski.
    Ostatnio dodane artykuły
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    30 kwiecień 2024
    W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu B2B, firmy ciągle poszukują nowych, efektywnych sposobów na promocję swojej marki. W tym kontekście, spersonalizowane butelki na wodę stają się coraz popularniejszym narzędziem reklamowym, które doskonale łączy użyteczność z promocją. Taki gadżet, noszony przez pracowników czy klientów, staje się mobilnym nośnikiem reklamy, zwiększając widoczność marki w różnych środowiskach — od biura, przez siłownię, aż po konferencje i spotkania biznesowe.
    29 kwiecień 2024
    Welcome pack dla pracownika to znakomity sposób na to, by nowi członkowie zespołu poczuli się mile widziani oraz wartościowi w firmie. Dobrze przemyślany pakiet powitalny może znacząco wpłynąć na pierwsze wrażenie, które pracownik wyrobi sobie o organizacji. Oto pięć skutecznych sposobów na stworzenie udanego prezentu powitalnego.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku