+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Gadżety Gadżety
Tematy Tematy
Zestawy Zestawy
PREMIUM PREMIUM
Cofnij Cofnij
powrót
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Kreatywne gadżety na konferencję - nieodzowny element targów branżowych

Kreatywne gadżety na konferencję - nieodzowny element targów branżowych

Co znajdziesz w tym artykule

    Nawet jeśli w Twoim portfolio znajduje się mnóstwo gadżetów reklamowych, prawdopodobnie przed najbliższą konferencją i tak stwierdzisz, że nie masz co włożyć do paczki z upominkami dla gości. To jak z wybieraniem kreacji na ważne wydarzenie – nigdy nie wiadomo, w co się ubrać. Na szczęście my przygotowaliśmy do tej pory mnóstwo gadżetów, które świetnie prezentują się na konferencjach. W tym tekście znajdziesz kilka przykładów, które warto wykorzystać niezależnie od branży, w jakiej działasz.

    Zacznij od przywitania gości. Zrób to z klasą!

    Kreatywne gadżety na konferencję to nie tylko produkty, dzięki którym Twoja marka zostanie zapamiętana. To również idealny sposób na to, by przywitać wszystkich gości z prawdziwą klasą. Zacznij od tego, by przygotować dla nich teczki reklamowe z logo firmy oraz grafiką wydarzenia – na konferencji każdy z gości będzie przecież potrzebować informacji chociażby na temat programu.

    Nie rezygnuj więc z przekazania go w sposób elegancki i łatwy do zapamiętania. Goście będą również posiadać swoje identyfikatory. To procedura obecna na wszystkich targach czy konferencjach. Więc zamiast polegać na smyczach miejsca, w którym konferencja jest realizowana, lepiej przygotuj swoje własne. Oczywiście z logo marki.

    Takie gadżety konferencyjne mają na celu nie tylko zwrócenie uwagi na Twoją firmę, ale również sprawienie, że wizerunek całego wydarzenia jest spójny. Jeśli to Ty organizujesz konferencję, koniecznie musisz zadbać o widoczność marki. Takie drobne kreatywne gadżety konferencyjne z pewnością Ci w tym pomogą.

    Konferencyjne ABC…

    Co zawsze musi znaleźć się na konferencji? Oprócz ciekawych spotkań musisz zadbać także o wizerunek. Tym bardziej, jeśli to Ty odpowiadasz za organizację tego wydarzenia. Identyfikatory i teczki to tylko jeden z elementów.

    Kolejnymi są notatniki czy długopisy, które podczas konferencji zawsze są obecne. Nawet w dzisiejszych czasach. Nie chodzi tylko o ułatwienie Twoim gościom robienia notatek, ale przede wszystkim o prezencję. To wydarzenie, niezależnie od jego wielkości, ma być pozycjonowane wśród gości jako eleganckie, profesjonalne.

    A nic nie mówi głośniej o profesjonalizmie, niż zadbanie o wygodę gości. Podczas niewielkiej konferencji możesz nawet pozwolić sobie na umieszczenie w części jadalnianej kubków z logo marki bądź też dedykowanych kubków z grafiką przygotowaną specjalnie na tę konferencję. Pamiętaj, że liczy się prezencja i komfort.

    Kreatywne gadżety konferencyjne dla gości

    Aby konferencja okazała się prawdziwym sukcesem, musisz zadbać nie tylko o oprawę, ale również o prezenty, dzięki którym wydarzenie zostanie jeszcze lepiej zapamiętane. Torba z upominkami wcale nie musi być obszerna – wystarczy, by była dobrze zaplanowana.

    Oczywiście najlepszym sposobem na wybranie gadżetów konferencyjnych jest dobranie ich do konkretnej branży, w której działasz. Dzięki temu produkty będą naturalnie powiązane z wydarzeniem, a także praktyczne – a to naprawdę istotne.

    Gadżety reklamowe, które nie przydają się w pracy ani w trakcie dnia na niewiele się zdadzą. Zdecyduj się zatem na co najmniej jeden gadżet, który powiązany jest z Twoją branżą. W OpenGift znajdziesz produkty, które przypisane są do różnych kategorii, by znacznie ułatwić Ci wybór. Co to może być?

    • Branża technologiczna z pewnością chętnie skorzysta z blockera kamery/danych/dźwięku. To prosty gadżet, który jednak idealnie sprawdza się na co dzień.
    • Dla branży kosmetycznej najlepszym wyborem będą podręczne kosmetyczki, wypełnione drobnymi gadżetami, takimi jak myjka do ciała, balsam do ust czy żel do mycia rąk.
    • Z czego może skorzystać branża medyczna? Warto przygotować dla niej…apteczkę. Proste, a jednak efektowne.

    To oczywiście tylko kilka przykładów, które świetnie sprawdzą się jako kreatywne gadżety konferencyjne. Coś, co wyróżni Cię na tle pozostałych wystawców lub też innych organizatorów.

    Nie zapomnij o wyglądzie

    Będziemy podkreślać to w kółko – wygląd, podczas takich wydarzeń, jak konferencje, to połowa sukcesu. Jeśli zaprezentujesz się nienagannie, negatywne opinie nie powinny być Ci straszne. Mowa tu oczywiście nie tylko o wyglądzie samej konferencji, ale też Twoich upominków.

    Masz wybrane idealne gadżety reklamowe, które będą prezentami dla gości? Świetnie! A w co je zapakujesz? Oto jest pytanie. Najlepszym i najbezpieczniejszym sposobem jest wybranie torby papierowej z logo marki oraz grafiką konferencyjną.

    Dzięki temu nie produkujesz plastikowych odpadów (co dla niektórych gości może być bardzo istotne), a jednocześnie wybierasz rozwiązanie bardziej eleganckie, niż jednorazowa torba. Nawet tak niewielkie gesty mają znaczenie. Oczywiście torby papierowe również znajdziesz w naszej ofercie.

    Gadżety nie są w stanie sprawić, że Twoja konferencja okaże się sukcesem. Jednak z całą pewnością mogą pomóc Ci w osiągnięciu tego celu. Jeśli chcesz zadbać o to, by Twoi goście czuli się zaopiekowani, a całe wydarzenie wyglądało profesjonalnie, kreatywne gadżety na konferencję z pewnością Ci się przydadzą. 

    Powiązane artykuły
    31 marzec 2025
    Organizacja konferencji to nie tylko merytoryczne prelekcje i networking, ale także umiejętne budowanie wizerunku firmy. Jednym ze sposobów na zapadnięcie w pamięć uczestnikom jest oryginalny giftbox, który stanie się wyrazem dbałości o każdy detal wydarzenia. Prezentacja zestawu upominków to nie tylko forma podziękowania, ale także doskonała okazja do wyróżnienia marki oraz zbudowania trwałych relacji z partnerami biznesowymi. Jak zatem zaprojektować giftbox, który będzie nie tylko estetyczny, ale również funkcjonalny i spersonalizowany?
    16 styczeń 2025
    Organizacja stoiska na targach branżowych to doskonała okazja, aby zaprezentować swoją ofertę, nawiązać wartościowe kontakty i zbudować wizerunek eksperta. Jednak w morzu konkurencji trzeba się wyróżnić, by zwrócić uwagę odwiedzających. Jak to zrobić? Przedstawiamy 6 sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci przyciągnąć klientów i sprawić, że Twoje stoisko będzie tętnić życiem.
    15 styczeń 2025
    Rozpocznij nowy rok od solidnej dawki inspiracji i spotkaj się z nami podczas dwóch największych wydarzeń w branży gadżetów reklamowych! Jako lider w dostarczaniu kreatywnych rozwiązań upominkowych dla biznesu, zapraszamy Cię na nasze stoiska podczas targów PROMO SHOW 2025 oraz RemaDays 2025. Odkryj, jak gadżety reklamowe mogą stać się skutecznym narzędziem budowania wizerunku Twojej marki oraz porozmawiaj z naszymi przewodnikami po gadżetowym świecie!
    Ostatnio dodane artykuły
    12 czerwiec 2025
    Eventy firmowe, konferencje, targi czy spotkania branżowe to nie tylko okazja do zaprezentowania oferty i budowania relacji. To także doskonały moment, aby zostawić po sobie coś namacalnego – dobrze zaprojektowany gadżet z logo firmy.
    09 czerwiec 2025
    Letnie miesiące to idealny czas na organizację eventów sportowych – zarówno firmowych, jak plenerowych wydarzeń dla szerokiego grona odbiorców. Coraz więcej marek wykorzystuje ten moment, by w atrakcyjny sposób promować swoją ofertę, budować relacje z klientami czy wzmacniać zaangażowanie wśród pracowników.
    06 czerwiec 2025
    Sezon wakacyjny zbliża się wielkimi krokami. Coraz więcej osób planuje urlop nad wodą – nad morzem, jeziorem czy przy basenie. Na liście gadżetowych bestsellerów na wakacje od lat króluje materac dmuchany na plażę.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    19 Lat na rynku