Czym kierować się przy wyborze producenta długopisów reklamowych dla swojej firmy?

Czym kierować się przy wyborze producenta długopisów reklamowych dla swojej firmy?

Co znajdziesz w tym artykule

    Nie oszukujmy się - czasy się zmieniły, gadżetów reklamowych na rynku jest mnóstwo, a nadal jednym z najpopularniejszych są długopisy. Obok kubków i notatników to szlagiery, które znajdują się chyba w większości portfolio marketingowych gadżetów. Zarówno mniejszych, jak i większych firm. Jeśli Ty dopiero zaczynasz wybierać gadżety dla swojej marki bądź zastanawiasz się nad dodaniem ich do swojego portfolio, koniecznie przeczytaj ten tekst. Bo wszelkie informacje mogą pomóc Ci w tym wyborze. Także informacje dotyczące producenta. Czym się kierować, gdy chcesz mieć swoje długopisy reklamowe?

    Producent długopisów reklamowych z duuuużym asortymentem

    No dobra, długopisy reklamowe może i są prostymi gadżetami. Może i każdy już ma ich setki na swoim biurku. Może marki rozdają je na prawo i lewo. To nie oznacza jednak, że długopis reklamowy Twojej marki może być taki o, wybrany na chybił-trafił. I stąd pierwszy postulat - zawsze sprawdzaj tam, gdzie długopisy reklamowe wręcz wylewają się z hurtowni. Gdzie wybór jest tak duży, że trudno go właściwie ogarnąć. Gdzie długopisy są tanie, droższe i naprawdę ekskluzywne. Bo przecież nikt nie powiedział, że musisz kupować długopisy za grosze. Może chcesz podarować kilka z nich swoim najlepszym partnerom biznesowym? Asortyment to klucz do udanych zakupów. A gdy mówimy o długopisach, musi on być naprawdę pokaźny. Dlaczego?

    By zapewnić Ci spory wybór - to oczywiste

    By dać Ci opcje proste, ale też niekonwencjonalne, takie jak długopis z kartonu po mleku - tego często nie grają, prawda?

    By pozwolić Ci na zakupy różnorodne, z takiej półki cenowej, na którą możesz sobie pozwolić.

    Duży asortyment sprawia, że producent długopisów reklamowych może być traktowany poważnie. Od takich warto kupować. Ale…to przecież nie wszystko.

    Jakość. Bo długopis nie powinien rozpadać się w ręku

    Długopis reklamowy to świetny gadżet konferencyjny, sprawdzi się idealnie na targach czy nawet akcjach plenerowych. Możesz korzystać z niego robiąc ankiety w imieniu fundacji, z którą współpracujesz czy też dołączając je do zakupów. Jednak o ile zastosowanie długopisów jest szerokie, a asortyment wielu producentów imponujący, nie zawsze można to samo powiedzieć o jakości produktu. Tak, długopisy zwykle nie są drogimi gadżetami. To sprawia, że z ich niskiej ceny należy jeszcze zapewnić koszty materiałów i oczywiście marżę dla producenta sprzedającego produkt. Przy takich cenach trudno więc o najwyższą jakość. I nie, nie będziemy Ci mówić, że długopis za 50 groszy zostanie z Tobą przez długie lata. Nie powinien jednak rozpadać się w ręku! Wychodzimy z założenia, że nawet najtańszy gadżet musi prezentować jakość - odpowiednią do ceny, ale z pewnością na tyle wysoką, by zapewnić Ci satysfakcję z zakupów. Dlatego zachęcamy, spójrz jak wyglądają nasze najtańsze długopisy i samodzielnie oceń, czy warto po nie sięgnąć. Czy wyglądają jak produkt, który za chwilę będzie nadawać się tylko do wyrzucenia? Raczej nie. To dobrej jakości plastik, który spełni swoje przeznaczenie i pozostanie z użytkownikiem przez długi czas. Bo nawet tani produkt powinien prezentować wysoki poziom.

    Ekologicznie? Oryginalnie? Ekskluzywnie?

    Twój wybór nie musi być oczywisty. Być może szukasz długopisu, który będzie prezentem na dwudziestolecie pracy Twojego zasłużonego pracownika. W takiej sytuacji szukasz prezentu z możliwością znakowania, nie zaś zwykłego gadżetu. I to świetnie, bo przecież długopis jest pięknym upominkiem. Być może Twoja marka stara się być jak najbardziej EKO. Chcecie płynąć z zielonym nurtem i pokazywać innym, że biodegradowalne też jest piękne. I to świetnie, bo przecież długopis nie musi być wykonany z plastiku, a zbieranie petycji pod projektami ratującymi planetę lepiej zorganizować z długopisami papierowymi. Być może kochasz bawić się formą. Twoja marka jest znana z tego, że gadżety reklamowe - tak samo, jak inne działania marketingowe - są u Was oryginalne, zabawne, zawsze interesujące. I to świetnie, bo przecież marketing może bawić tak samo, jak zachęcać do myślenia, nie tylko do zakupu. We wszystkich tych scenariuszach to długopis jest elementem znaczącym. Ale nigdy ten sam długopis. Możliwość wyboru i różnorodność długopisów producenta jest zatem kluczowa, by każdy scenariusz dla każdej marki mógł się ziścić. Nawet jeśli jest to coś tak prozaicznego, różnorodność jest tu kluczowa. Bo firmy nie muszą chcieć tego samego. Ba! Nawet nie powinny. Im bardziej się różnimy, tym jest ciekawiej - również w zakresie gadżetów reklamowych.

    Możliwość znakowania Twojego produktu

    Masz już produkt. Czujesz zadowolenie, bo wybór padł na przedmiot nieoczywisty/tani/wyjątkowy/premium - wybierz, co tylko chcesz. I teraz czas nadać mu ostatni rys, coś, co sprawi, że doskonale wpisze się w portfolio Twoich gadżetów reklamowych. Może to być tylko logo marki, może sygnet bądź hasło reklamowe do kampanii, którą właśnie prowadzisz. Czy masz taką możliwość? Długopis musi być wykonany w sposób, który gwarantuje dobre znakowanie produktu. Na zakrętce, korpusie, czy może na klipsie? Wybór zwykle pada na korpus, gdyż to tam jest najwięcej miejsca. Możesz zatem swobodnie skorzystać z niego i umieścić krótkie hasło czy logo marki. Jaką metodę wybrać? Wiele zależy od samego materiału, jednak producent powinien zapewnić Ci kilka metod znakowania. Najpopularniejszą z nich jest tampodruk, który umożliwia znakowanie dowolnych kształtów i wielu materiałów, w tym plastiku, drewna, metalu i tworzyw sztucznych. Doskonale więc nadaje się do umieszczenia na długopisach Twojego logo. Oprócz tampodruku możesz skorzystać na przykład z grawerowania laserowego, które sprawdzi się świetnie przy długopisach-upominkach. Po raz kolejny podkreślimy - wybór jest tu ważny, a im większy, tym lepiej świadczy o producencie.

    Wiesz już, jak dokonać dobrego wyboru producenta długopisów reklamowych i samych długopisów? Świetnie! W takim razie teraz przyszedł czas na zakupy. Może i długopisy są najbardziej znanym gadżetem reklamowym świata, ale czasem warto postawić na to, co jest znane.

    Opengift.pl
    Opengift.pl

    Powiązane artykuły
    31 październik 2023
    W raporcie sprzed pięciu lat, pracowników biurowych było w Polsce aż 5,2 miliona. To 33% Polaków. Liczba ta wzrasta, a i „środowisko biurowe” zmienia swoje znaczenie. Bo przecież biura znajdują się nie tylko w biurowcach, ale i w domowym zaciszu czy nawet wynajętym domku w górach.
    28 sierpień 2023
    Chociaż po pandemii rynek pracy przechodzi transformację, a coraz więcej osób marzy o tym, by pracować zdalnie, nadal wielu z nas spędza swoje 40 godzin tygodniowo w biurach bądź też przeniosło się na hybrydowy tryb pracy. To oznacza, że biura nigdzie sobie nie pójdą, choć na początku pandemii niektórzy to właśnie wróżyli. Co to oznacza dla Ciebie? 1) Jeśli Twoi pracownicy siedzą w biurach, gadżety biurowe mogą być dla nich czymś interesującym i przede wszystkim praktycznym. 2) Twój target również może wykonywać pracę biurową. Nawet jeśli nie w szklanym budynku, to we własnym domu. I wtedy również gadżet biurowy to coś w sam raz dla Twojej marki. Na jakie przydatne rzeczy do biura postawić?
    Zespół OpenGift.pl 01 lipiec 2022
    Większość z nas każdego dnia sporo czasu spędza w biurze. Czasami jest to biuro w pracy, jednak coraz częściej spotykamy się z całkowitym korzystaniem z tzw. home office w zaciszu własnego domu lub mieszkania. Choć najważniejszymi elementami takiej pracy, bez których nie możemy się obejść są komputer, biurko oraz wygodne krzesło, to na rynku mamy do dyspozycji wiele przeróżnych gadżetów, które pomagają nam usprawnić pracę biurową, pomogą zadbać o lepszą organizację, a także będą stanowiły elegancką i stylową ozdobę każdego biura – nawet tego domowego.
    Ostatnio dodane artykuły
    28 listopad 2023
    Reklama jest nieodłączną częścią biznesu. Pozwala na dotarcie do wielu odbiorców, poinformowanie ich o naszych produktach lub usługach, a także na nawiązanie bliższej więzi z potencjalnym klientem. W tej ostatniej kwestii szczególnie pomocne może być wręczanie różnych upominków firmowych lub gadżetów z nadrukiem. W dzisiejszych czasach reklama nie kojarzy nam się już tylko z hasłami na billboardach czy papierowymi ulotkami. Coraz częściej marki stawiają na tworzenie własnych akcesoriów reklamowych, na których znajduje się logo ich firmy, grafika, a nawet różne hasła.
    24 listopad 2023
    Gadżety reklamowe nie muszą kosztować kroci, by rzeczywiście spełniły swoją funkcję. Powinny być jednak użyteczne, estetyczne i oczywiście obrandowane logo Twojej marki. Czy dasz radę uzyskać to wszystko za 20 złotych. Jak najbardziej! Mamy dla Ciebie gadżety do 20 zł, które przypadną do gustu i Tobie, i Twoim klientom.
    23 listopad 2023
    Kubki reklamowe są passe? Ależ skąd! To nadal jeden z najpopularniejszych gadżetów promocyjnych. Nasi klienci potwierdzają to swoimi zakupami. I tak, Twoi odbiorcy pewnie mają już swój ulubiony kubek reklamowy. Warto jednak zmienić ich preferencje i wkraść się w rytuał parzenia porannej kawy czy wypijania popołudniowej herbaty. Czas na kubek Twojej marki. Tylko jak zaprojektować na nim nadruk? Podpowiadamy!
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    17 Lat na rynku