Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Czym kierować się przy wyborze producenta długopisów reklamowych dla swojej firmy?

Czym kierować się przy wyborze producenta długopisów reklamowych dla swojej firmy?

Co znajdziesz w tym artykule

    Nie oszukujmy się - czasy się zmieniły, gadżetów reklamowych na rynku jest mnóstwo, a nadal jednym z najpopularniejszych są długopisy. Obok kubków i notatników to szlagiery, które znajdują się chyba w większości portfolio marketingowych gadżetów. Zarówno mniejszych, jak i większych firm. Jeśli Ty dopiero zaczynasz wybierać gadżety dla swojej marki bądź zastanawiasz się nad dodaniem ich do swojego portfolio, koniecznie przeczytaj ten tekst. Bo wszelkie informacje mogą pomóc Ci w tym wyborze. Także informacje dotyczące producenta. Czym się kierować, gdy chcesz mieć swoje długopisy reklamowe?

    Producent długopisów reklamowych z duuuużym asortymentem

    No dobra, długopisy reklamowe może i są prostymi gadżetami. Może i każdy już ma ich setki na swoim biurku. Może marki rozdają je na prawo i lewo. To nie oznacza jednak, że długopis reklamowy Twojej marki może być taki o, wybrany na chybił-trafił. I stąd pierwszy postulat - zawsze sprawdzaj tam, gdzie długopisy reklamowe wręcz wylewają się z hurtowni. Gdzie wybór jest tak duży, że trudno go właściwie ogarnąć. Gdzie długopisy są tanie, droższe i naprawdę ekskluzywne. Bo przecież nikt nie powiedział, że musisz kupować długopisy za grosze. Może chcesz podarować kilka z nich swoim najlepszym partnerom biznesowym? Asortyment to klucz do udanych zakupów. A gdy mówimy o długopisach, musi on być naprawdę pokaźny. Dlaczego?

    By zapewnić Ci spory wybór - to oczywiste

    By dać Ci opcje proste, ale też niekonwencjonalne, takie jak długopis z kartonu po mleku - tego często nie grają, prawda?

    By pozwolić Ci na zakupy różnorodne, z takiej półki cenowej, na którą możesz sobie pozwolić.

    Duży asortyment sprawia, że producent długopisów reklamowych może być traktowany poważnie. Od takich warto kupować. Ale…to przecież nie wszystko.

    Jakość. Bo długopis nie powinien rozpadać się w ręku

    Długopis reklamowy to świetny gadżet konferencyjny, sprawdzi się idealnie na targach czy nawet akcjach plenerowych. Możesz korzystać z niego robiąc ankiety w imieniu fundacji, z którą współpracujesz czy też dołączając je do zakupów. Jednak o ile zastosowanie długopisów jest szerokie, a asortyment wielu producentów imponujący, nie zawsze można to samo powiedzieć o jakości produktu. Tak, długopisy zwykle nie są drogimi gadżetami. To sprawia, że z ich niskiej ceny należy jeszcze zapewnić koszty materiałów i oczywiście marżę dla producenta sprzedającego produkt. Przy takich cenach trudno więc o najwyższą jakość. I nie, nie będziemy Ci mówić, że długopis za 50 groszy zostanie z Tobą przez długie lata. Nie powinien jednak rozpadać się w ręku! Wychodzimy z założenia, że nawet najtańszy gadżet musi prezentować jakość - odpowiednią do ceny, ale z pewnością na tyle wysoką, by zapewnić Ci satysfakcję z zakupów. Dlatego zachęcamy, spójrz jak wyglądają nasze najtańsze długopisy i samodzielnie oceń, czy warto po nie sięgnąć. Czy wyglądają jak produkt, który za chwilę będzie nadawać się tylko do wyrzucenia? Raczej nie. To dobrej jakości plastik, który spełni swoje przeznaczenie i pozostanie z użytkownikiem przez długi czas. Bo nawet tani produkt powinien prezentować wysoki poziom.

    Ekologicznie? Oryginalnie? Ekskluzywnie?

    Twój wybór nie musi być oczywisty. Być może szukasz długopisu, który będzie prezentem na dwudziestolecie pracy Twojego zasłużonego pracownika. W takiej sytuacji szukasz prezentu z możliwością znakowania, nie zaś zwykłego gadżetu. I to świetnie, bo przecież długopis jest pięknym upominkiem. Być może Twoja marka stara się być jak najbardziej EKO. Chcecie płynąć z zielonym nurtem i pokazywać innym, że biodegradowalne też jest piękne. I to świetnie, bo przecież długopis nie musi być wykonany z plastiku, a zbieranie petycji pod projektami ratującymi planetę lepiej zorganizować z długopisami papierowymi. Być może kochasz bawić się formą. Twoja marka jest znana z tego, że gadżety reklamowe - tak samo, jak inne działania marketingowe - są u Was oryginalne, zabawne, zawsze interesujące. I to świetnie, bo przecież marketing może bawić tak samo, jak zachęcać do myślenia, nie tylko do zakupu. We wszystkich tych scenariuszach to długopis jest elementem znaczącym. Ale nigdy ten sam długopis. Możliwość wyboru i różnorodność długopisów producenta jest zatem kluczowa, by każdy scenariusz dla każdej marki mógł się ziścić. Nawet jeśli jest to coś tak prozaicznego, różnorodność jest tu kluczowa. Bo firmy nie muszą chcieć tego samego. Ba! Nawet nie powinny. Im bardziej się różnimy, tym jest ciekawiej - również w zakresie gadżetów reklamowych.

    Możliwość znakowania Twojego produktu

    Masz już produkt. Czujesz zadowolenie, bo wybór padł na przedmiot nieoczywisty/tani/wyjątkowy/premium - wybierz, co tylko chcesz. I teraz czas nadać mu ostatni rys, coś, co sprawi, że doskonale wpisze się w portfolio Twoich gadżetów reklamowych. Może to być tylko logo marki, może sygnet bądź hasło reklamowe do kampanii, którą właśnie prowadzisz. Czy masz taką możliwość? Długopis musi być wykonany w sposób, który gwarantuje dobre znakowanie produktu. Na zakrętce, korpusie, czy może na klipsie? Wybór zwykle pada na korpus, gdyż to tam jest najwięcej miejsca. Możesz zatem swobodnie skorzystać z niego i umieścić krótkie hasło czy logo marki. Jaką metodę wybrać? Wiele zależy od samego materiału, jednak producent powinien zapewnić Ci kilka metod znakowania. Najpopularniejszą z nich jest tampodruk, który umożliwia znakowanie dowolnych kształtów i wielu materiałów, w tym plastiku, drewna, metalu i tworzyw sztucznych. Doskonale więc nadaje się do umieszczenia na długopisach Twojego logo. Oprócz tampodruku możesz skorzystać na przykład z grawerowania laserowego, które sprawdzi się świetnie przy długopisach-upominkach. Po raz kolejny podkreślimy - wybór jest tu ważny, a im większy, tym lepiej świadczy o producencie.

    Wiesz już, jak dokonać dobrego wyboru producenta długopisów reklamowych i samych długopisów? Świetnie! W takim razie teraz przyszedł czas na zakupy. Może i długopisy są najbardziej znanym gadżetem reklamowym świata, ale czasem warto postawić na to, co jest znane.

    Opengift.pl
    Opengift.pl

    Powiązane artykuły
    29 marzec 2024
    Każdego dnia spędzamy mnóstwo czasu w biurze – tym zlokalizowanym w placówce firmy lub domowym. Nic więc dziwnego, że stale poszukujemy przydatnych produktów, które ułatwią i umilą nam czas pracy. Świetnym pomysłem jest wykorzystanie takich akcesoriów jako gadżetów reklamowych.
    31 październik 2023
    W raporcie sprzed pięciu lat, pracowników biurowych było w Polsce aż 5,2 miliona. To 33% Polaków. Liczba ta wzrasta, a i „środowisko biurowe” zmienia swoje znaczenie. Bo przecież biura znajdują się nie tylko w biurowcach, ale i w domowym zaciszu czy nawet wynajętym domku w górach.
    28 sierpień 2023
    Chociaż po pandemii rynek pracy przechodzi transformację, a coraz więcej osób marzy o tym, by pracować zdalnie, nadal wielu z nas spędza swoje 40 godzin tygodniowo w biurach bądź też przeniosło się na hybrydowy tryb pracy. To oznacza, że biura nigdzie sobie nie pójdą, choć na początku pandemii niektórzy to właśnie wróżyli. Co to oznacza dla Ciebie? 1) Jeśli Twoi pracownicy siedzą w biurach, gadżety biurowe mogą być dla nich czymś interesującym i przede wszystkim praktycznym. 2) Twój target również może wykonywać pracę biurową. Nawet jeśli nie w szklanym budynku, to we własnym domu. I wtedy również gadżet biurowy to coś w sam raz dla Twojej marki. Na jakie przydatne rzeczy do biura postawić?
    Ostatnio dodane artykuły
    26 kwiecień 2024
    W świecie marketingu na rynku B2B, gdzie różnorodność i unikalność gadżetów reklamowych odgrywają kluczową rolę, zapalniczki Zippo wyróżniają się jako symbol trwałości i elegancji. Od ponad ośmiu dekad te ikoniczne produkty stanowią synonim jakości i niezawodności, zdobywając uznanie na całym świecie. W tym artykule przyjrzymy się, jak zapalniczki Zippo przekształciły się w jedne z najbardziej pożądanych przedmiotów promocyjnych w branży B2B i jak mogą one służyć jako efektywne narzędzie wzmocnienia wizerunku każdej marki.
    24 kwiecień 2024
    W dzisiejszym świecie marketingu B2B, gdzie każdy detal ma znaczenie, niebanalne i funkcjonalne gadżety reklamowe mogą zrobić dużą różnicę. Przedstawiamy siedem wyjątkowych produktów, które nie tylko wyróżnią Twoją markę, ale również zostaną z Twoimi klientami na dłużej, nie nadwyrężając przy tym Twojego budżetu.
    22 kwiecień 2024
    Gadżety antystresowe to narzędzia zaprojektowane do pomocy w zarządzaniu stresem i lękiem poprzez zaspokajanie potrzeb sensorycznych i fizycznych. Są to małe, często przenośne przedmioty, które można ściskać, obracać lub manipulować w inny sposób, aby zająć ręce i umysł, odciągając uwagę od stresorów.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku