+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Jakie gadżety reklamowe najlepiej sprawdzają się w branży spożywczej?

Jakie gadżety reklamowe najlepiej sprawdzają się w branży spożywczej?

Co znajdziesz w tym artykule

    W branży spożywczej i gastronomicznej pomysłowy marketing to podstawa. Musisz mieć w końcu pewność, że spośród wielu podobnych produktów i lokali klient wybierze właśnie Twój! Dlatego dobrze jest postawić na ciekawe i przydatne gadżety z logotypem. Nie ograniczaj się do zamawianych przez większość firm długopisów czy smyczy, ale postaw na przedmioty bardziej powiązane z branżą – kubki, sztućce czy przybory do gotowania.

    Jakie gadżety do kuchni wybrać? Przejrzyj ciekawą ofertę

    Każda firma potrzebuje skutecznego marketingu. Jego nierozłącznym elementem są gadżety reklamowe. Istnieją ich różne rodzaje, najczęściej wybierane są długopisy, notesy, teczki czy smycze opatrzone firmowym logo. To oczywiście dobre i ciekawe opcje, które na pewno będą praktycznym podarunkiem dla klientów czy kontrahentów. Nie oddają one jednak pełnej specyfiki konkretnej branży. Na co się zdecydować, jeżeli prowadzisz restaurację, piekarnię lub firmę produkującą żywność? Czy wtedy typowe gadżety reklamowe wystarczą? Często nie, dlatego warto zainwestować w takie, które lepiej oddadzą specyfikę tej branży.

    Chociażby gadżety do kuchni idealnie podkreślą charakter Twoich produktów czy dań. Jaki masz wybór? Polecamy odwiedzenie sklepu OpenGift i wybranie czegoś dla siebie z bogatej oferty. Na wszystkie produkty obecne w asortymencie możemy nadrukować różnymi metodami Twoje logo. W ten sposób zwykłe przybory kuchenne staną się wspaniałymi gadżetami reklamowymi. Świetnym przykładem są różnego rodzaju zestawy sztućców, wykonane z bambusa czy stali nierdzewnej, z logotypem umieszczonym na etui. Podobny proces można przeprowadzić ze szklankami, kubkami czy lunchboxami.

    Najlepsze reklamowe gadżety związane z branżą spożywczą

    Sztućce, szklanki i talerze to zdecydowanie najprostsza opcja marketingu dla Twojego lokalu i pierwsza, po którą powinieneś sięgnąć. Klient, jedząc z talerza i pijąc ze szklanki z Twoim logo, od razu wytworzy powiązanie z konkretną marką. Dotyczy to rzecz jasna również firm produkujących jedzenie czy picie różnego rodzaju. Można jednak pójść jeszcze dalej i zainwestować w bardziej zaawansowane gadżety dla branży gastronomicznej.

    Dobrym przykładem jest forma do burgerów wykonana z aluminium, z dołączonym pędzelkiem, aby móc równomiernie rozprowadzać tłuszcz. Co najważniejsze, na opakowaniu można umieścić… Twoje logo. Logotyp można również nanieść na deskę do krojenia czy serwowania dań, a także termosy, pudełka na herbatę, torby papierowe, obieraczki, filiżanki czy minutniki kuchenne. Każdy z tych przedmiotów z możliwością własnego nadruku znajdziesz w ofercie sklepu internetowego OpenGift.

    Sztućce, przybory, naczynia – wybierz gastronomiczne gadżety reklamowe z logotypem Twojej firmy

    Własnym logotypem warto też opatrzyć ubiór kucharzy i kelnerów w restauracji. Najłatwiejszy do spersonalizowania jest fartuch. Dzięki temu rozwiązaniu nie tylko będzie on chronił ubrania pracowników przed zabrudzeniem, ale też dobrze prezentował logotyp lokalu gastronomicznego. W podobny sposób można ozdobić koszule kelnerskie, strój kucharza czy czapkę kucharską, a nawet rękawice służące do łapania gorących garnków czy blach.

    Logotypy można też umieścić na bardziej nietypowych przedmiotach, takich jak krajalnica do jabłka, otwieracz do butelek, pojemnik na wino, przenośne wielorazowe kubki z przykrywką albo wkłady termiczne służące do utrzymania zimna w lodówkach turystycznych. Wybór gadżetu powinien być uzależniony od specyfiki konkretnej branży. Krajalnica do jabłek może być świetnym gadżetem dla właściciela warzywniaka, a wkład termiczny idealnym wyborem do lodziarni. Warto puścić wodze fantazji i zamiast polegać na typowych gadżetach, takich jak długopisy czy smycze, wybrać coś, co bardziej wpisuje się w charakter danego biznesu. Wybór należy do Ciebie! Podjęcie decyzji może być bardzo łatwe, jeśli zobaczysz asortyment sklepu internetowego OpenGift. Znajdują się tam wszystkie wymienione wyżej przedmioty.

    Gdzie znaleźć gadżety reklamowe dla branży spożywczej?

    Oczywiście sztućce, naczynia, ubrania i przybory kuchenne to nie wszystko. Czasami trzeba po prostu coś zjeść i wypić. Co ciekawe, produkty spożywcze również mogą pełnić funkcję gadżetów reklamowych. Dość popularne na wszelkiego rodzaju konferencjach czy imprezach branżowych są krówki w opakowaniu z logotypem. To jednak nie wszystko. Do zamówienia można dołączyć również napoje, takie jak napój gazowany o smaku pomarańczowym czy typu cola. Można również wykorzystać wodę lub napoje energetyczne. Oczywiście wszystko w butelkach i puszkach ozdobionych logo Twojej firmy.

    Pomysłowy i dopasowany do marki marketing jest bardzo ważny. Osoby działające branży gastronomicznej lub spożywczej mają możliwość używania gadżetów reklamowych związanych z tym sektorem, aby odnieść dodatkowe sukcesy. Sztućce, naczynia czy przybory kuchenne z logotypem Twojej restauracji z pewnością zwrócą uwagę bardziej niż kojarzone powszechnie z promocyjnymi gadżetami długopisy lub smycze. Szeroki wybór z opcją nadruku znajdziesz w sklepie internetowym OpenGift.

    Opengift.pl
    Opengift.pl

    Powiązane artykuły
    16 wrzesień 2024
    Czy woda mineralna z własnym nadrukiem jest dobrym nośnikiem reklamy? Jak się okazuje, to znakomity sposób na rozreklamowanie swojej marki na wydarzeniach zorganizowanych, takich jak targi, festiwale czy pikniki. W świecie przesyconym reklamami i natłokiem informacji, zwykła woda z logo firmy może okazać się o wiele skuteczniejsza niż głośna i droga kampania marketingowa
    31 sierpień 2024
    Praca zdalna stała się nową normą dla wielu firm na całym świecie. Zarówno pracownicy, jak i pracodawcy starają się znaleźć najlepsze sposoby na zapewnienie efektywności i komfortu pracy poza tradycyjnym biurem. W tym kontekście gadżety reklamowe mogą odgrywać kluczową rolę nie tylko w promowaniu marki, ale także w wspieraniu pracowników w ich codziennych zadaniach.
    30 sierpień 2024
    Eventy sportowe to doskonała okazja do promocji marki w sposób, który łączy ją z pozytywnymi wartościami, takimi jak aktywność fizyczna i zdrowy styl życia. Firmy coraz częściej dostrzegają potencjał tego rodzaju wydarzeń, gdzie mogą nie tylko zwiększyć świadomość marki, ale również zbudować jej wizerunek jako wspierającej zdrowe nawyki. Kluczowym elementem skutecznej promocji na eventach sportowych jest wybór odpowiednich gadżetów reklamowych.
    Ostatnio dodane artykuły
    09 październik 2024
    Świąteczne gadżety na prezent – wyjątkowe rozwiązania dla Twojej firmy
    07 październik 2024
    Strategia + gadżety reklamowe - czy takie zestawienie słów ma sens? Strategie biznesowe, marketingowe to frazy dosyć wyświechtane i niekoniecznie kojarzące się z gadżetami reklamowymi. Umówmy się, bardziej pasującym słowem do gadżetów będzie…yolo, bo właśnie w ten sposób większość firm podchodzi do swoich działań w tym obszarze. Na strategię stricte gadżetową decydują się tylko największe brandy, które uczestniczą w wielu eventach i tam też wykorzystują gadżety. Natomiast czy Twoja firma jest gotowa, żeby robić tak samo? Sprawdzisz to w tym odcinku, bowiem zabierzemy Cię w nim na wędrówkę i razem, krok po kroku, przejdziemy przez całą strategię dla gadżetów reklamowych. To tylko 6 kroków, zrób je z nami, bo dzięki temu dowiesz się, dlaczego strategia oraz gadżety reklamowe to mikstura, dająca sukces.
    30 wrzesień 2024
    Konferencje online stały się nieodłącznym elementem współczesnego świata biznesu. Wraz z rozwojem pracy zdalnej i cyfrowej transformacji, firmy coraz częściej organizują wydarzenia wirtualne, które pozwalają na komunikację z uczestnikami niezależnie od miejsca ich przebywania. Mimo że brak fizycznego kontaktu może być wyzwaniem, odpowiednio dobrane gadżety reklamowe mogą pomóc w budowaniu więzi z uczestnikami, wzmocnieniu wizerunku marki oraz stworzeniu bardziej angażującej atmosfery.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku