TOP 1 w Polsce OpenGift.pl TOP 1 w Polsce:  15 tys. gadżetów, 19 lat doświadczenia, 2 tys ocen w Google (średnia >4,9),  100 tys klientów B2B
Zaufali nam Kariera
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00 | Kontakt
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij Cofnij
powrót
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
10 SPOSOBÓW na DOCENIENIE pracowników [Gadżetowi Eksperci]

10 SPOSOBÓW na DOCENIENIE pracowników [Gadżetowi Eksperci]

Co znajdziesz w tym artykule

     

    Paweł Frieske
    Piotr Kalewski

    Transkrypcja

    PK: A dzisiaj powiemy o 10 powodach, dla których warto obdarowywać swoich pracowników gadżetami reklamowymi. Warto obdarowywać. Myślę, że warto. Sprawdźmy. Witamy Was serdecznie w kolejnym odcinku gadżetowych ekspertów, czyli kreatywnie o gadżetach reklamowych. Przed Państwem.

    PF: Paweł Frieske i...

    PK: Piotr Kalewski. Na drzewku decyzyjnym marketingowych wyborów zwykle gadżety leżą bardzo, bardzo nisko. Ale jeżeli zostaniesz z nami do końca, to dowiesz się, dlaczego niektórzy wybierają właśnie je.

    PF: Docenienie. Czyli możemy docenić naszego współpracownika poprzez to, że jesteśmy mu wdzięczni za wytężoną pracę właśnie gadżetem reklamowym, a niekoniecznie jakąś gratyfikacją finansową, którą bardzo szybko zapomni. Dodatkowo warto zauważyć, że niektóre firmy decydują się również na pewne konkursy, w których można na przykład wygrać biżuterię z logo firmy, która jest drogocenna, która zostanie z pracownikiem. Miejmy nadzieję, że trochę dłużej. Czy na przykład walizki podróżne, które będą idealne na urlop. Takim przykładem na przykład może się poszczycić Coca-Cola. A Piotrze, następnym powodem co to może być?

    PK: Na miejscu drugim mamy reklamę w offline. To znaczy, jeżeli Twój pracownik, Twój klient, Twój partner dostanie gadżet reklamowy z Twoim logotypem, a będzie to atrakcyjny gadżet, to będzie on naturalną reklamą Twojej firmy. W jaki sposób? Czy to na parasolce, czy na torbie reklamowej, czy na bidonie, wszędzie tam, gdzie możesz użyć Twojego gadżetu i pojawi się Twoje logo, będziesz Ty.

    PF: Teraz przechodząc płynnie z offline na online. Na przykład gadżety reklamowe, obdarowując pracownika, mogą stać się również dla Ciebie korzyścią w online, na przykład poprzez reklamę w social mediach. Kiedy ktoś przychodzący do pracy czy ktoś z okazji rocznicy otrzymuje od nas pewien gift czy cały box giftów, a następnie pokazuje je na przykład w social mediach.

    PK: Numerem 4 jest lojalność. Jeżeli obdarowujemy swoich pracowników, oni czują się docenieni, to jednocześnie utożsamiają się z firmą, przez co chętniej używają tych gadżetów. Super Wyjątkowym gadżetem może być upominek w formie gadżetu experience, na przykład skok na spadochronie.

    PF: Pod warunkiem, że ten spadochron się otworzy i ten nasz współpracownik przeżyje.

    PK: Widzę, że bardzo źle życzysz naszemu współpracownikowi.

    PF: Jako dygresję powiem, że ostatnio otrzymałem lot paralotnią na swoje urodziny, ale jeszcze.

    PK: Nie zrealizowałeś, bo się boisz.

    PF: Nie, nieprawda.

    PK: Paweł Co mamy na miejscu piątym?

    PF: Na miejscu piątym mamy wizerunek poważnej firmy. Mi się osobiście kojarzy, że poważne brandy i poważne firmy inwestują w gadżety dla pracowników. To też są duże korporacje czy firmy produkcyjne, czy de facto firmy IT, które w swoich wydatkach największe budżety przeznaczają dla pracowników na właśnie takie przedmioty. Jeśli firma inwestuje większe kwoty w takie gadżety, to mogę pokazać innym znajomym, że pracuję w firmie, która docenia pracowników i to jeszcze w znacznym koszcie.

    PK: Firma IT są doskonałym przykładem, ponieważ pracują najczęściej w zespołach rozproszonych zdalnie i dzięki takim gadżetom możemy cały czas podbudowywać tożsamość pracownika z firmą, jego lojalność oraz poczucie tego, że wspólnie tworzymy coś większego. I z tym bezpośrednio łączy się punkt szósty, czyli wyróżnienie. Jeżeli pracuję w fajnej firmie, która daje fajne gadżety, którymi na przykład mogę się pochwalić, to czuję się wyróżniony i jeszcze chętniej będę takich gadżetów używał i sobą eksponował mój brand.

    PF: Czyli stajesz się niejako ambasadorem marki, A jak ambasador to wzajemność. A wzajemność to punkt siódmy, bowiem według Roberta Cialdiniego istnieje reguła wzajemności. Jeżeli ktoś obdarowuje nas czymś, to pozostaje nam krewny dłużny. I w tym momencie współpracownik czuje, że ma większe powinowactwo co do wykonywanych zajęć.

    PK: Najdroższe podobno są długi wdzięczności.

    PF: No dobrze, na.

    PK: Pozycji ósmej indywidualne podejście, czyli urodziny, jubileusze, święta, rocznice. Podchodzimy bardzo indywidualnie. Czyli rozumiesz imiona Grawery wszelkiego rodzaju podkreślenie tego, że jesteś wyjątkowym członkiem naszego zespołu.

    PF: Byłeś grzeczny?

    PK: Bardzo.

    PF: Dostaniesz coś, proszę. Jaki ładny kubeczek z twoim imieniem.

    PK: O jak miło. A z.

    PF: Drugiej strony dopisek.

    PK: Cieszymy się, że jesteś z nami. No i właśnie to był punkt ósmy, tylko pusty. No a punkt ósmy kubek pusty.

    PF: Dobra, dobra Piotrze. Dobra, dobra.

    PF: No to mamy przedostatni punkt. Są to niezapomniane przeżycia i emocje, ponieważ gadżety reklamowe, tak jak już wspomniałeś w punkcie z lojalnością, nie zawsze musi być fizycznym. Może to być duże przeżycie. Wspomniałeś o tym skoku ze spadochronem, natomiast mi przychodzi do głowy pomysł z torem wyścigowym i samochodami bardzo szybkimi na tym torze. To również wzbudza wielką adrenalinę nie tylko dla mężczyzn, ale i dla kobiet.

    PK: Dark Restaurant, nurkowanie czy nawet wycieczka mogą być fantastycznym upominkiem, ale nie będą gadżetem reklamowym, ale gadżetem reklamowym. Z poziomu rzeczy bardzo wyjątkowych będą rzeczy prestiżowe i luksusowe, jak na przykład biżuteria, galanteria skórzana czy coś, na co standardowego dnia nie wychodzisz do sklepu i sobie nie kupujesz.

    PF: Zgadza się, bo gadżetem reklamowym można uzupełnić pewne braki w na przykład garderobie czy przedmiotach codziennego użytku naszego współpracownika.

    PK: Punktem dziesiątym jest, że nigdy nie zapomni, gdzie pracuje ani on, ani jego rodzina, ani jego znajomi. Wszyscy będą wiedzieć.

    PF: Dokładnie tak. I to oto 10 powodów, dla których warto obdarowywać współpracowników gadżetami reklamowymi. Więc nie zapominajcie o tym i jeżeli macie swoje dodatkowe powody, również umieśćcie je w komentarzu.

    PK: Mam nadzieję, że te 10 powodów pomogą Wam kolejnym razem, kiedy będziecie mieli to drzewko decyzyjne. Podjąć właściwą decyzję i wiedzieć, dlaczego lepiej postawić na gadżety reklamowe.

    PF: Piotrze, a Ty co byś chciał otrzymać od swojego pracodawcy?

    PK: Kryształowe szachy.

    PF: I to o tym kryształowym akcentem. Żegnamy Was. Do zobaczenia w następnym odcinku. Cześć!

    Opengift.pl
    Opengift.pl

    Powiązane artykuły
    18 luty 2025
    Gadżety konferencyjne to doskonały sposób na budowanie wizerunku firmy i pozostawienie trwałego wrażenia na uczestnikach. Obejrzyj ten odcinek, aby poznać najlepsze pomysły na efektowne upominki konferencyjne!
    03 luty 2025
    Zestawy powitalne z praktycznymi gadżetami to świetny sposób na wsparcie nowych pracowników. W tym filmie pokażemy, jakie produkty warto wybrać, aby ułatwić proces onboardingu i zrobić dobre pierwsze wrażenie.
    06 grudzień 2024
    W tym odcinku omawiamy najlepsze gadżety na targi branżowe, które pomogą Twojej marce wyróżnić się na tle konkurencji! Dowiesz się, jakie akcesoria przyciągają uwagę odwiedzających, budują rozpoznawalność i wzmacniają relacje z klientami.
    Ostatnio dodane artykuły
    30 listopad 2025
    Wyobraź sobie: dopinasz prezentację życia, na sali czeka kilkudziesięciu klientów, a Twój telefon pokazuje 3% baterii. Jeśli w takim momencie ktoś wyciągnie z torby powerbank z Twoim logo – to nie jest już gadżet. To wybawienie, które buduje skojarzenie z marką na lata.
    30 listopad 2025
    Personalizowane gadżety reklamowe to dziś coś więcej niż długopis z nadrukiem. Dobrze zaprojektowany upominek potrafi przypominać o Twojej marce każdego dnia, budować pozytywne emocje i realnie wspierać sprzedaż. Warunek jest jeden: musi być mądrze zaplanowany – od wyboru gadżetu, przez projekt graficzny, aż po metodę znakowania.
    28 listopad 2025
    Kolor gadżetu reklamowego nie jest ozdobą. To szybki, intuicyjny komunikat o marce - coś, co odbiorca „czyta” zanim zauważy logo czy hasło. Zwłaszcza gdy mówimy o gadżetach masowych zamawianych w sklepach takich jak OpenGift.pl, kolor potrafi zadecydować, czy upominek będzie pracował na rozpoznawalność brandu, czy zniknie w szumie innych przedmiotów.
    OpenGift.pl w liczbach
    102924 Klientów
    250356 Zamówień
    129 Pracowników
    19 Lat na rynku