Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Wszystko na temat najpopularniejszej metody znakowania gadżetów – tampodruk od A do Z!

Wszystko na temat najpopularniejszej metody znakowania gadżetów – tampodruk od A do Z!

Co znajdziesz w tym artykule

    Metod znakowania gadżetów reklamowych jest sporo. Należą do nich – tłoczenie w skórze, druk cyfrowy UV, sublimacja, grawer laserowy, naklejka epoksydowa, transfer ceramiczny, sitodruk, transfer cyfrowy, termotransfer, etykieta cyfrowa, haft komputerowy oraz bohater dzisiejszego artykułu – termotransfer. Dowiedz się, jakie gadżety reklamowe możesz oznakować tą metodą oraz jakie są jej cechy, a także jak wygląda proces znakowania gadżetów tampodrukiem.

    Jak przebiega proces znakowania?

    Znakowanie gadżetów reklamowych techniką tampodruku odbywa się przy pomocy nasączonego gęstą farbą stempla, który nazywamy inaczej tamponem. Odbija on nadruk na określonej i wybranej powierzchni. Jest to jedna z najbardziej uniwersalnych metod znakowania gadżetów reklamowych. Dzieje się tak, dlatego zapewnia on druk na wielu różnorodnych powierzchniach, formach oraz kształtach, a ponadto to nadruk tampodrukiem może być wykonany w wielu kolorach.

    skrobaczka reklamowa z logo

    Jakie gadżety oznakujemy tampodrukiem?

    Tampodruk cechuje się tym, że można go nanieść na większość powierzchni. Dzięki tej technice znakowania gadżetów reklamowych z powodzeniem możemy uszlachetnić przedmioty o dowolnych kształtach oraz rozmiarach. Jeśli więc szukasz idealnej metody do oznakowania gadżetów reklamowych z logo Twojej firmy, to ta metoda sprawdzi się perfekcyjnie. Jest ona najpopularniejszym rozwiązaniem, jeśli chcemy oznakować długopisy reklamowe, ale sprawdza się również przy znakowaniu pamięci USB, termosów z nadrukiem, toreb i wielu innych gadżetów reklamowych!

    kubek termiczny z logo

    Główne cechy tampodruku

    Technika znakowania, jaką jest tampodruk cechuje się przede wszystkim swoją uniwersalnością, czyli możliwością druku na wielu różnorodnych materiałach – tworzywach sztucznych, metalu, drewnie oraz plastiku oraz faktem, że jest idealna do znakowania na przedmiotach o dowolnych rozmiarach i kształtach. Tampodruk ponadto nadaje się do druku zwanego fullprintem. Dlaczego jeszcze warto wybrać właśnie tę metodę? Otóż jest ona opłacalna dla wysokich, ale również niskich nakładów, a czas realizacji zamówienia jest krótki. Należy jednak mieć na uwadze, że jeśli chcemy wykonać znakowanie na gadżetach z logo metoda tampodruku, to musimy wysłać do zleceniobiorcy projekt w pliku wektorowym.

    długopisy z logo

    Powiązane artykuły
    16 kwiecień 2024
    Personalizacja gadżetów reklamowych jest kluczowym elementem w budowaniu marki i zwiększaniu jej rozpoznawalności. Sitodruk, jako jedna z najpopularniejszych metod nadruku, oferuje nie tylko wysoką jakość wykonania, ale także szerokie możliwości adaptacji do indywidualnych potrzeb klienta..
    Magdalena Ławniczak 21 lipiec 2020
    W firmie OpenGift oferujemy, aż 12 metod znakowania. Przy takim wyborze, ciężko zdecydować się na tą odpowiednią - szczególnie dla osób, które po raz pierwszy rozpoczynają przygodę ze znakowaniem. W dzisiejszym artykule poznamy wszystkie metody oraz dowiemy się na jakich gadżetach można je wykorzystać i jakie są ograniczenia.
    Maria Dziublewska 06 wrzesień 2016

    We wcześniejszym artykule staraliśmy się rozjaśnić mroczne tajemnice znakowania. Każdy z naszych czytelników doskonale powinien już wiedzieć, że np. sublimacja to doskonały pomysł do znakowania np. kubków, a tłoczenie sprawdzi się na skórzanych brelokach. Ty razem dokładnie przyjrzymy się dwóm technologią znakowania. Sprawdzimy, co to jest druk cyfrowy UV i jakie powierzchnie powinny być znakowane tampodrukiem. Te nazwy wcale nie są takie straszne, na jakie wyglądają!

    Ostatnio dodane artykuły
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    30 kwiecień 2024
    W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu B2B, firmy ciągle poszukują nowych, efektywnych sposobów na promocję swojej marki. W tym kontekście, spersonalizowane butelki na wodę stają się coraz popularniejszym narzędziem reklamowym, które doskonale łączy użyteczność z promocją. Taki gadżet, noszony przez pracowników czy klientów, staje się mobilnym nośnikiem reklamy, zwiększając widoczność marki w różnych środowiskach — od biura, przez siłownię, aż po konferencje i spotkania biznesowe.
    29 kwiecień 2024
    Welcome pack dla pracownika to znakomity sposób na to, by nowi członkowie zespołu poczuli się mile widziani oraz wartościowi w firmie. Dobrze przemyślany pakiet powitalny może znacząco wpłynąć na pierwsze wrażenie, które pracownik wyrobi sobie o organizacji. Oto pięć skutecznych sposobów na stworzenie udanego prezentu powitalnego.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku