Stoisko, które przyciąga uwagę - jak wystawić się na targach branżowych?
Uczestnictwo w targach pracy i innych branżowych wydarzeniach to doskonała okazja, by zaprezentować swoją firmę wobec szerszego grona. To także szansa na pozyskanie kontaktów i budowanie rozpoznawalności. Samo „bycie” na targach jednak nie wystarczy. Jak wystawić się na targach, aby odwiedzający mogli zapamiętać Twoją firmę? Zapoznaj się z naszymi poradami i produktami – personalizowane materiały promocyjne z OpenGift.pl pozwolą Ci skutecznie budować relacje z uczestnikami, nie tylko w dniu samego wydarzenia.
Jak wystawić się na targach pracy – od czego zacząć?
Jeszcze przed zaprojektowaniem ścianki reklamowej i zaplanowaniem eventu warto zastanowić się zwłaszcza nad celem obecności firmy na wydarzeniu. Chcesz pozyskać klientów, zbudować rozpoznawalność, a może zadbać o employer branding na targach pracy? W każdym z tych przypadków sposób działania będzie nieco inny. Przykładowo, jeśli zależy Ci na pozyskiwaniu kontaktów, kluczowe będzie stoisko przyciągające uwagę i ciekawe gadżety na targi branżowe. Jeśli z kolei stawiasz na wizerunek, warto postawić na przemyślaną komunikację i spójność graficzną – najłatwiej osiągnąć ten cel przez personalizację poszczególnych produktów z użyciem logo firmy. Gdy natomiast stoisko na targach pracy ma przyciągać kandydatów, warto zadbać o podarunki, dzięki którym będą mogli oni dobrze zapamiętać firmę.
Stoisko na targach pracy – pierwsze wrażenie robi różnicę
Odpowiednio przygotowane stoisko na targach to wizytówka firmy. Warto zatem zadbać o profesjonalny, a zarazem przyjazny wygląd. Styl powinien być dopasowany do identyfikacji wizualnej marki. Podstawą będzie widoczne logo, dobrze dobrana kolorystyka i odpowiednie oświetlenie. To jednak dopiero początek. Oprócz tego warto zadbać o przestrzeń do rozmowy (np. wysoki stolik z dwoma krzesłami), przejrzystość (stoisko nie może być przeładowane i „zagracone”) i interaktywność (np. w formie angażujących aktywności, ekranów czy przedstawicieli firmy gotowych do rozmowy). Należy też pamiętać o odpowiednio ubranych reprezentantach firmy. Najlepiej postawić na jednolite ubrania z identyfikatorami, które pozwolą już z daleka rozpoznać przedstawicieli przedsiębiorstwa.
Gadżety na targi branżowe, czyli jak skutecznie przyciągnąć zainteresowane osoby
Mało rzeczy zachęca do podejścia do stoiska tak skutecznie, jak ciekawy gadżet. W ofercie OpenGift.pl możesz liczyć na dziesiątki propozycji, które można spersonalizować własnymi logotypami i dopasować do swojej branży. Zapraszamy do zapoznania się z naszym asortymentem – oto kilka propozycji, które sprawdzą się dla różnych firm.
Poręczny notes z recyklingu
Notes przyda się każdemu – może być także dobrym miejscem, by zapisać najważniejsze informacje o firmie w kontekście potencjalnej współpracy. Jakie produkty sprawdzą się najlepiej? W sklepie OpenGift.pl można znaleźć m.in. notatnik A5 MO2118-03 z miękką okładką z PU z recyklingu. Notes ma 160 stron i jest wyposażony w elastyczną opaskę wraz z zakładką tasiemki, a jego okładka idealnie nadaje się do personalizacji poprzez nadruk logo.
Długopis ekologiczny Bristol
Oprócz notesu warto zaoferować odwiedzającym też przyrządy do pisania. W tym celu świetnie sprawdzi się np. ekologiczny długopis Bristol, wykonany z papieru i z plastiku z recyklingu. To praktyczny, niedrogi, a zarazem przydatny gadżet, który będzie na bieżąco podkreślać zaangażowanie firmy w ochronę środowiska.
Torba bawełniana na zakupy 140 g
Aby goście mogli zmieścić wszystkie gadżety otrzymane podczas wizyty przy stoisku, warto zaoferować im także wygodną torbę. Jakie produkty sprawdzą się najlepiej? Ponownie polecamy ekologiczne rozwiązania – w naszej ofercie dostępne są propozycje takie jak naturalna, bawełniana torba TB3842-N o gramaturze 140 g/m2. Solidne szycie sprawia, że torba bez problemu wytrzyma obciążenie nawet do 25 kg. Ważną zaletą jest też duża przestrzeń do nadrukowania logo, które będzie też na bieżąco widoczne przy różnych codziennych czynnościach wykonywanych przez klientów.
Kubek termiczny
Gorąca kawa czy herbata to dla wielu osób nieodzowny element dnia. Warto też zapewnić im możliwość zabrania swojego ulubionego napoju ze sobą. W tym zadaniu perfekcyjnie sprawdzi się kubek termiczny. W sklepie OpenGift.pl dostępne są liczne opcje tego typu – w tym stylowy, czarny kubek P432.761 300 ml ze stali nierdzewnej. Produkt wykorzystuje podwójne ścianki z próżnią między nimi, co pozwala utrzymać temperaturę ciepłych napojów nawet do 5 godzin, a zimnych – do 15.
Bambusowy powerbank z nadrukiem – styl, ekologia i funkcjonalność w jednym
Wszyscy wiemy, jak przydatna jest możliwość naładowania telefonu w dowolnym miejscu. To sprawia, że powerbanki należą do najchętniej wybieranych gadżetów firmowych. Warto jednak postawić na bardziej wyjątkowe propozycje z tej kategorii – np. bambusowy powerbank P322.259 o pojemności 5 000 mAh. Stylowy design, naturalny wygląd i poręczny kształt sprawiają, że jest to bardzo przydatne, wygodne i estetyczne akcesorium na co dzień.
Employer branding na targach pracy – o co jeszcze warto zadbać?
Warto przede wszystkim mieć na uwadze, że zalety uczestnictwa w targach pracy nie kończą się z ostatnim odwiedzającym. Kluczem do sukcesu jest odpowiedni follow-up – np. wysłanie maila z podziękowaniami, propozycją spotkania czy nawet ofertą współpracy. To najlepszy sposób, by uczestnik zapamiętał firmę. Targi to jednak nie tylko sama sprzedaż, lecz także rekrutacja i budowanie wizerunku pracodawcy. W wielu przypadkach stoisko na targach będzie też pierwszym punktem kontaktu potencjalnego pracownika z firmą. Dlatego warto przygotować materiały nawiązujące do kultury organizacyjnej, zaprezentować zespół i zadbać o odpowiednich ludzi na stoisku. Jak wystawić się na targach pracy? Ogromne znaczenie mają też dobrze dobrane gadżety – w sklepie OpenGift.pl znajdziesz liczne propozycje dostosowane do potrzeb różnych branż. Dzięki temu możesz skutecznie budować relacje z przyszłymi pracownikami już od pierwszego momentu, dbając tym samym o wizerunek firmy.
Marketing & PR Project Manager w OpenGift.pl. Człowiek od komunikacji marketingowej i projektów z 10-letnim stażem. Uważa, że skuteczny gadżet nie sprowadza się wyłącznie do umieszczenia logo na produkcie, lecz może stanowić narzędzie do budowania emocji i długotrwałych relacji z odbiorcami. Prywatnie pasjonuje się trendami i podróżami. Zawsze i wszędzie szuka inspiracji, bo wierzy, że najlepsze pomysły rodzą się na styku doświadczeń, emocji i otwartości na nowe.
Gadżety świąteczne