+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Czy szkoły powinny inwestować w gadżety reklamowe?

Czy szkoły powinny inwestować w gadżety reklamowe?

Co znajdziesz w tym artykule

    Pewnie sam pamiętasz, jak wszystko zaczęło się od podstawówki. Rodzice wybierali tą, która jest najbliżej miejsca zamieszkania. Następnie przyszły czasy liceum, kiedy zaczęło robić się bardziej „pod górkę”. Wybór zależał od reputacji oraz oferty szkoły. A szkołę wyższą wybierało się stricte po kierunkach, jakie oferuje. Te czasy jednak dawno minęły, a szkoły muszą walczyć o nowych uczniów, ponieważ konkurencja jest całkiem inna, styl nauczania jest inny i przede wszystkim konkurencja jest inna. Jak zatem przyciągnąć do siebie osoby, które stoją przed nie lada wyborem?

    zakreślacze reklamowe

    Reklamuj się

    Teraz nie wystarczy zorganizować drzwi otwartych lub liczyć na to, że młodsze rodzeństwo pójdzie droga swoich starszych braci czy sióstr. Wybór szkoły; przede wszystkim liceum, technikum i uczelni wyższych to nie lada wyzwanie. W tych czasach liczy się to czy szkoła jest aktywna w Internecie, dodaje regularne informacje na Facebooka lub organizuje konkursy online. Dodatkowo reklamuje się w radiu, a bilbordy możemy zobaczyć na przystankach i w tramwajach. Ostatnim, co może przykuć uwagę ucznia do oferty edukacyjnej szkoły są gadżety reklamowe. Kiedy i gdzie je wręczać?

    kalkulatory reklamowe

    Jak prowadzić promocję szkoły?

    Najważniejszy jest bezpośredni kontakt z uczniami, którzy mogą być zainteresowani ofertą szkoły lub uczelni. Gdzie ich więc szukać? Licea i technika znajdą przyszłych uczniów w podstawówce i gimnazjum. Warto organizować spotkania promocyjne i w ich trakcie podarować upominek reklamowy. Szkoły Wyższe natomiast znajdą swoją grupę docelową w liceach oraz technikach. Warto również zastosować promocję za pomocą ulotek, a do każdej z nich dokładać upominek reklamowy. Taka strategia przyniesie rezultaty, tego możesz być pewny!

    gadżety reklamowe dla szkół

    Jakie gadżety reklamowe wybrać w trakcie promocji szkoły?

    Postaw przede wszystkim na gadżety, które przydadzą się uczniom. Należą do nich wszelkiego rodzaju artykuły biurowe i piśmiennicze. Zainwestuj w zakreślacze z logo, długopisy reklamowe oraz kalkulatory i notesy. Sprawdza się również elektroniczne gadżety reklamowej, jak Powerbank, odtwarzać MP3 oraz pamięć USB. Dostosuj budżet, wybierz gadżety, oznakuj je jedną z dostępnych na rynku technik i gotowe.

    USB z logo

     

    Powiązane artykuły
    29 kwiecień 2024
    W dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu, każda metoda wyróżnienia swojej marki na tle konkurencji jest na wagę złota. Odzież firmowa to nie tylko praktyczny element ubioru pracowników, ale przede wszystkim skuteczne narzędzie marketingowe, które buduje rozpoznawalność marki i wzmacnia jej wizerunek. Przyjrzymy się, jak różnorodne rodzaje odzieży reklamowej mogą zostać wykorzystane w strategiach marketingowych, by efektywnie promować Twoją firmę.
    22 kwiecień 2024
    Gadżety antystresowe to narzędzia zaprojektowane do pomocy w zarządzaniu stresem i lękiem poprzez zaspokajanie potrzeb sensorycznych i fizycznych. Są to małe, często przenośne przedmioty, które można ściskać, obracać lub manipulować w inny sposób, aby zająć ręce i umysł, odciągając uwagę od stresorów.
    06 marzec 2024
    Prawdopodobnie niejednokrotnie spotkałeś się z opiniami, mówiącymi o tym, że tradycyjne gadżety firmowe nie są najlepszym i najatrakcyjniejszym rozwiązaniem, jakie możesz podarować swoim klientom lub kontrahentom. Czy to prawda? Jak się okazuje, klasyka zawsze się obroni i tak też jest w przypadku akcesoriów reklamowych. Zobacz, kiedy warto zainwestować w dobrze znane długopisy, smycze czy opaski.
    Ostatnio dodane artykuły
    14 maj 2024
    Gdy zrównoważony rozwój zyskał na znaczeniu, torby bawełniane stały się praktycznym i etycznym wyborem dla firm z różnych sektorów. Niezależnie od tego, czy operujesz w handlu detalicznym, edukacji, sektorze zdrowia, czy technologii, starannie dobrane i zaprojektowane torby bawełniane mogą znacząco zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki, jednocześnie promując wartości ekologiczne. Ten przewodnik wyjaśnia kluczowe aspekty wyboru idealnych toreb bawełnianych, które spełnią specyficzne wymagania Twojej branży – od materiałów, przez style, po personalizację.
    13 maj 2024
    W obecnych czasach, kiedy świadomość ekologiczna staje się coraz bardziej powszechna, przedsiębiorstwa poszukują innowacyjnych sposobów na wyróżnienie się na rynku. Ekologiczne gadżety dla dzieci to jeden z najbardziej efektywnych narzędzi w tej dziedzinie. Takie produkty przyciągają nie tylko uwagę najmłodszych, ale także edukują i promują proekologiczne postawy, co stanowi dodatkową wartość dla rodziców. Dzięki nim firma może zbudować wizerunek odpowiedzialnego przedsiębiorstwa, które dba o przyszłe pokolenia. Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć, jak skutecznie dobierać ekologiczne gadżety dla dzieci, które wspierają Twoją markę nie tylko przez promocję, ale także przez wpływanie na zmianę świadomości ekologicznej.
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku