Nadruki na odzieży
Drukarnia Internetowa
Odzież reklamowa
Loading...
Ceramika reklamowa – wady, zalety i metodyka nadruku

Ceramika reklamowa – wady, zalety i metodyka nadruku

 

Warto przyjrzeć się zaletom gadżetów promocyjnych, aby mieć oczy szeroko otwarte, na to czy te, o których aktualnie myślimy w ramach zastosowania w swojej strategii reklamowej to faktycznie najlepszy pomysł. Dzisiaj „na tapecie” ceramika reklamowa, której reprezentantem są przede wszystkim kubki reklamowe.

Pamiętaj, że te gratisy mogą być bezpłatne dla odbiorców, ale Ty musisz za nie zapłacić.

 

Ceramika reklamowa – zalety


Produkty promocyjne takie jak kubki reklamowe, czy chociażby kubek cappuccino są jednym z najlepszych sposobów promowania produktu, marki i firmy, często za niewielką opłatą, bowiem są to zamówienia bardzo ekonomiczne.

 

Liczne badania wykazały, że produkty promocyjne tego typu :

 

  • mocno podnoszą świadomość marki

  • zwiększają wskaźniki odpowiedzi

  • wzmacniają lojalność klientów

  • tworzą pozytywne wrażenia na temat Twojej firmy

 

Wszystko to w efekcie wskazuje na wyższą wydajność sprzedaży. W tym wysoce konkurencyjnym świecie sprzedaż ma znaczenie. Przede wszystkim jednak ceramika promocyjna ociepla wizerunek marki – mocna kawa rano czy popołudniowe kakao w logo opatrzonym logo marki sprawi, że firma też będzie kojarzyć się z czymś miłym, przyjemnym, relaksującym.

 

Ceramika reklamowa – wady

 

Jeśli są jakiekolwiek – to ich powszechność i ewentualna awaryjność. Jeśli chodzi o punkt numer jeden – są tacy, których zdaniem kubków czy filiżanek nigdy nie ma za dużo, więc nie jest to też wielki problem. Jeśli chodzi o drugi aspekt – najprostszym sposobem na to, by uniknąć rozczarowania towarzyszącego szybkiemu rozbiciu się kubka bądź zmywaniu pieczołowicie dobranej na ceramikę grafiki jest po prostu znalezienie producenta znanego z wysokiej jakości wykonywanych produktów.

 

Metoda nadruku ceramiki reklamowej

Przez wiele tysięcy lat ludzie malowali ceramikę farbami nieorganicznymi. Pierwszym znaczącym postępem w technologii druku ceramicznego było wprowadzenie sitodruku – dziś ta metoda nadal pozostaje standardem branżowym, jeśli komuś zależy na wydrukach w setkach lub tysiącach egzemplarzy.

 

Dwie najbardziej znaczące wady drukowania w ten sposób to:

 

  • koszt wykonania

  • ograniczenia rozdzielczości obrazu w przypadku wielokolorowych nadruków

 

Te ograniczenia zniknęły wraz z wprowadzeniem drukarek atramentowych i różnych innych technik druku cyfrowego, które dzisiaj umożliwiają niedrogie drukowanie pojedynczego elementu na raz i zrewolucjonizowało to przemysł drukarski i fotograficzny.

Ostatnio dodane artykuły
Bartosz Biżmak 15 marzec 2019
Wszyscy kochamy gratisy. Może to być uogólnienie, ale jeśli chodzi o produkty promocyjne, to z całą pewnością jest to prawda. W końcu, kto przy zdrowych zmysłach może odrzucić darmowe rzeczy, które służą użytecznej, niezapomnianej i wartościowej służbie w naszym codziennym życiu?
Bartosz Biżmak 07 marzec 2019
Wszyscy kochamy gratisy. Może to być uogólnienie, ale jeśli chodzi o produkty promocyjne, to z całą pewnością jest to prawda. W końcu, kto przy zdrowych zmysłach może odrzucić darmowe rzeczy, które służą użytecznej, niezapomnianej i wartościowej służbie w naszym codziennym życiu?
Olgierd Orzechowski 01 marzec 2019
Wszyscy kochamy gratisy. Może to być uogólnienie, ale jeśli chodzi o produkty promocyjne, to z całą pewnością jest to prawda. W końcu, kto przy zdrowych zmysłach może odrzucić darmowe rzeczy, które służą użytecznej, niezapomnianej i wartościowej służbie w naszym codziennym życiu?
Najpopularniejsze gadżety reklamowe - marzec 2019
Promocja -47%
Super  OFERTA!
od 30,43 zł od 16,10 zł
Promocja -22%
od 19,07 zł od 14,90 zł
Promocja -20%
od 3,22 zł od 2,57 zł
Promocja -36%
od 3,27 zł od 2,10 zł
Promocja -12%
od 4,81 zł od 4,25 zł
Promocja -43%
od 0,84 zł od 0,48 zł
Promocja -38%
od 7,39 zł od 4,61 zł
Promocja -49%
od 14,90 zł od 7,61 zł
Promocja -34%
od 7,34 zł od 4,83 zł
Promocja -54%
od 0,89 zł od 0,41 zł
Promocja -46%
od 3,01 zł od 1,62 zł
Nie znalazłeś produktu?
OpenGift.pl w liczbach
36762 Klientów
76119 Zamówień
85 Pracowników
12 Lat na rynku