+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?

Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?

Co znajdziesz w tym artykule

    Gadżety reklamowe przedstawiające logo firmy to bardzo chętnie wykorzystywany gadżet, który pomaga w promocji firmy. Coraz częściej słyszy się jednak głosy, że nie warto jest inwestować w gadżety oraz promocję tego typu. Dlaczego? Ponieważ lepiej inwestować w marketing internetowy. Reklama w Internecie jest ważna, jednak firma nie powinna swojej strategii promocji opierać wyłącznie na działaniach w sieci. Nie warto się ograniczać. Ważny jest również segment klientów, do których kierujemy swoje produkty lub usługi.

    Co zrobić, by gadżety reklamowe były dobrą inwestycją?

    Przede wszystkim należy dobrać odpowiedni produkt, taki który będzie pasował do profilu prowadzonej działalności. Prawidłowo dobrany, oryginalny oraz praktyczny gadżet będzie zwiększał świadomość marki, a także wpierał budowanie lojalności wśród klientów, może również spowodować podjęcie spontanicznej decyzji zakupowej. Nie zapominajmy również o wysokiej, jakości wybieranych produktów. Ważne jest, żeby długopis reklamowy nie przestał pisać po dziesięciu minutach, a nadruk nie starł się po dwóch dniach. Gadżety promocyjne są wizytówką firmy, kreują jej wizerunek, dlatego zwracajmy uwagę również na jakość, nie tylko na ilość.

    Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?

    Internet jest ważny, jednak nie najważniejszy

    W dobie błyskawicznie rozwijającej się technologii obecność firm w sieci jest normalna. Jednak pamiętajmy o tym, że nie może być to jedyny kanał komunikacji marketingowej z klientem. Część naszego społeczeństwa nie korzysta regularnie z sieci. Post na Facebooku zdobywa spore zasięgi, jednak niereklamowany widoczny na tablicy odbiorcy jest zaledwie przez kilka godzin. Jednostkowa cena gadżetu reklamowego przy zamówieniu kilkuset sztuk nie jest wysoka, a może stanowić dla firmy nawet kilku tygodniową, a nawet miesięczną reklamę. Jeśli gadżet się sprawdza, a klient z niego korzysta, to najlepsza inwestycja dla firmy. Zapraszamy do poszukania tego idealnego gadżet reklamowego w naszej hurtowni internetowej OpenGift.pl.

     

    Powiązane artykuły
    30 marzec 2024
    Dzisiejszy świat jest przesycony treściami marketingowymi. Na ulicy, w radio, w sieci, w gazetach – z każdej strony wołają do nas kolorowe i chwytliwe reklamy. Współczesny konsument wykazuje selektywną uwagę – zwraca się wyłącznie ku tym przekazom, które trafiają w jego przekonania i potrzeby. Podobnie jest z gadżetami reklamowymi. Aby zadowolić klienta i zatrzymać go na dłużej, najlepiej sięgnąć po indywidualizowane upominki.
    27 marzec 2024
    Gadżety reklamowe najczęściej kojarzą Ci się pewnie z promocją marki na konferencjach czy targach, może z prezentami świątecznymi czy też upominkami z innych okazji dla klientów. A co z pracownikami? O tak, także tutaj wiele możesz ugrać za pomocą prostych gadżetów, które z pewnością sprawdzą się też w innych dziedzinach życia firmy. Zaraz zresztą powiemy Ci, jak łatwo zadbać o atmosferę w firmie za pomocą produktów reklamowych.
    20 marzec 2024
    Samochód to zdecydowanie najpopularniejszy środek transportu w Polsce. To także prawdopodobnie ulubiony sposób na przemieszczanie się dla wielu spośród Twoich partnerów biznesowych i klientów. Aby wesprzeć marketing firmy, warto zatem postawić na gadżety do samochodu – sprawdź, jakie propozycje sprawdzą się najlepiej i dlaczego warto na nie postawić.
    Ostatnio dodane artykuły
    29 maj 2024
    Wyjazdy firmowe i szkolenia outdoorowe to doskonała okazja do budowania zespołu, wzmacniania relacji między pracownikami oraz promocji marki. Wybór odpowiednich gadżetów kempingowych z nadrukiem może znacząco wpłynąć na pozytywne postrzeganie firmy oraz jej profesjonalny wizerunek. Oto sześć najlepszych gadżetów kempingowych z oferty sklepu OpenGift, które idealnie sprawdzą się na firmowych eventach.
    29 maj 2024
    Promowanie marki podczas eventów korporacyjnych może być wyzwaniem, zwłaszcza w tłumie innych firm starających się zwrócić uwagę uczestników. Jednym z efektywnych sposobów na wyróżnienie się jest wykorzystanie gadżetów rowerowych z nadrukiem. Te praktyczne i popularne przedmioty nie tylko przyciągają uwagę, ale również są użyteczne dla odbiorców. Oto pięć najlepszych gadżetów rowerowych z oferty sklepu OpenGift, które świetnie sprawdzą się na eventach korporacyjnych.
    28 maj 2024
    Kampania wyborcza to czas intensywnej rywalizacji o uwagę wyborców. Aby wyróżnić się w tłumie i skutecznie przyciągnąć uwagę, kandydaci muszą korzystać z różnorodnych narzędzi marketingowych. Jednym z najbardziej efektywnych sposobów na zwiększenie rozpoznawalności i zapadnięcie w pamięć wyborców są personalizowane gadżety wyborcze. W tym artykule omówimy, dlaczego warto inwestować w personalizację gadżetów wyborczych, jakie rodzaje gadżetów są najbardziej skuteczne oraz jakie strategie dystrybucji można zastosować, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku