TOP 1 w Polsce OpenGift.pl TOP 1 w Polsce:  15 tys. gadżetów, 19 lat doświadczenia, 2 tys ocen w Google (średnia >4,9),  100 tys klientów B2B
Zaufali nam Kariera
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00 | Kontakt
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij Cofnij
powrót
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Zestawy upominkowe reklamowe - pomysł na prezent dla kontrahentów

Zestawy upominkowe reklamowe - pomysł na prezent dla kontrahentów

Co znajdziesz w tym artykule

    Ile dni, tyle okazji, by obdarować swojego klienta, partnera biznesowego czy też pracownika, który wyróżnia się zapałem. Jednak firmy nierzadko nie mają pomysłów na prezenty – wybierają produkty nieprzydatne lub sięgają po rozwiązanie najbezpieczniejsze, czyli czekoladki.

    My mamy jednak kilka pomysłów na prezent dla kontrahenta. To oczywiście zestaw upominkowy. Zawsze na czasie, zawsze elegancki. Jaki zestaw podarunkowy wybrać?

    Jaki zestaw upominkowy wybrać dla kontrahenta?

    Zestawy upominkowe to idealny pomysł na prezent. Są elegancko zapakowane, więc nie musisz robić tego na własną rękę. Znajdują się w nim co najmniej dwa przedmioty, a zatem pokazują partnerowi biznesowemu, że wasza współpraca jest na tyle istotna, by wybrać coś stylowego, przydatnego i mającego swoją wartość.

    Poza tym zestaw prezentowy zawsze jest dobrym sposobem, by umocnić więzi między Tobą a kontrahentem, pokazać, jak bardzo cenisz tę współpracę. Na zestawie upominkowym możesz także umieścić swoje logo i nazwę firmy, by subtelnie podkreślić, od kogo jest to prezent. Jaki zestaw upominkowy wybrać?

    Zestaw piśmienny – długopis i pióro kulkowe 

    Prostota i elegancja – wiele osób te dwie cechy ceni najbardziej. Ten zestaw upominkowy doskonale pokazuje, że dla Ciebie także są one ważne. Bez blichtru, bez przesady, zawsze z klasą. Dlatego właśnie zestawy piśmienne nadal są najczęściej wybieranymi prezentami dla partnerów biznesowych czy pracowników.

    Chociaż coraz mniej korzystamy z długopisów, nie wyobrażamy sobie, by zabrakło ich na biurku czy też w torbie lub teczce. Mogą przecież przydać się w każdej chwili. Przede wszystkim jednak pokazują, że osoba, która posiada elegancki zestaw z długopisem i piórem, jest zwolennikiem dobrego smaku.

    Tylko tyle i aż tyle. Warto wybrać ten zestaw na prezent, choć jest on prosty. Sprawdzi się doskonale dla osób, z którymi nie jesteś blisko, a jednak cenisz ich pracę.

     

    „Zestaw

     

     

     

    Zestaw Lord Nelson Marmorinen

    Mniej oczywisty wybór, a jednak niezwykle stylowy i gustowny – nie powstydziłby się go żaden gość, który wybiera się na parapetówkę. Ty również możesz podarować go osobie, z którą współpracujesz. Tym bardziej, jeśli znasz jej upodobania do gustownych przedmiotów i dobrego jedzenia.

    Zestaw umożliwia serwowanie serów i przekąsek w niebanalny sposób – w sam raz dla kogoś, kto często przyjmuje gości i wie, jak się nimi zająć.

     

    „Zestaw

     

     

     

    9 kamiennych kostek lodu

    Ten zestaw to doskonały prezent dla kontrahenta, który uwielbia dobre whisky i potrafi się nim delektować. Zestaw podarunkowy możesz połączyć oczywiście z dobrze dobranym trunkiem. Kamienne kostki to rozwiązanie, które umożliwia picie zimnej whisky bez konieczności rozrzedzania jej wodą z kostek lodu.

    To gadżet, który musi znaleźć się w domu każdego wielbiciela whisky. W zestawie znajdziesz dziewięć kamiennych kostek, a także bawełniany woreczek, wszystko zapakowane w bambusowe pudełko. Nie zapomnij, że na pudełku w łatwy sposób możemy umieścić nazwę Twojej firmy i logo.

     

    „9

     

     

     

    Kosz prezentowy

    Kawa i czekoladki to połączenie idealne. Nie tylko w wyjątkowe dni, ale i na co dzień. Zwłaszcza jeśli są to wyselekcjonowane czekoladki i kawa Lavazza. Takim pysznościom nikt nie będzie w stanie się oprzeć. Kosz prezentowy to doby zestaw dla kontrahenta, którego jeszcze nie znasz, a jednak chcesz pokazać mu, że cenisz z współpracę z nim.

    Nie jest spersonalizowany, zawiera produkty, które lubiane są przez większość osób. Dlatego nie ryzykujesz, że popełnisz błąd bądź wybierzesz coś, co dana osoba już posiada bądź czego nie lubi. To mądry wybór, zwłaszcza w okresie świątecznym, gdy czekoladki i kawę można podać wszystkim pracownikom.

     

    „Kosz

     

     

     

    Zestaw podarunkowy to dobry pomysł na święta

    A skoro mówimy już o świętach…zestawy podarunkowe doskonale sprawdzą się w okresie świątecznym, jako prezent dla kontrahenta, klienta czy pracownika. Dlaczego?

    • Bo święta to czas obdarowywania innych – nie da się ukryć, że w okresie świątecznym kupowanie prezentów jest czynnością, którą praktykują właściwie wszyscy, niezależnie od zawodu. Wysyłamy prezenty bliskim i współpracownikom. W przypadku tych drugich, trudniej jest jednak wybrać coś, co jest uniwersalne, a jednak sprawdzone. Takie właśnie są zestawy prezentowe. Spójrz chociażby na kosz prezentowy. On wyraźnie mówi „O! To jest dobry prezent.”
    • Bo pod koniec roku warto wspólnie świętować – macie za sobą rok pełen wyzwań, którym udało się sprostać? Prawdopodobnie czeka was świętowanie – zamykacie rok ciesząc się z sukcesów i czekając na kolejne, które przyjdą wraz ze styczniem. Pod koniec roku warto pokazać kontrahentowi, że doceniacie tę współpracę i potraficie to okazać. Nawet drobny prezent to miły upominek, który jest potwierdzeniem, że sukces został zauważony. I że czekacie na kolejne, wspólne.
    • Bo to dobry pomysł na reklamę – o tym, dlaczego gadżety świąteczne są idealnym sposobem na zareklamowanie się, pisaliśmy już na naszym blogu. Pamiętaj, że prezent to nie tylko skrócenie dystansu, ale również sposób na budowanie wizerunku Twojej firmy. Niech wieść o tym, jacy jesteście, niesie się wśród innych marek.

    Zestaw podarunkowy, już z samej nazwy, aż prosi się o to, by go komuś podarować. Ty musisz tylko wybrać odpowiedni prezent dla kontrahenta, by pokazać mu, jak cenisz waszą współpracę.

     

    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl
    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl

    Na co dzień tworzy usprawnienia i koordynuje procesy strategiczne. Guru marketingu i optymalizacji - mówią, że digital jest częścią jego DNA. Po godzinach chętnie zaprosi Cię na partyjkę squasha. Szybkie decyzje, precyzyjne zagrania i przewidywanie ruchów rywala - działa tak samo na korcie, jak i w biznesie.

    Powiązane artykuły
    22 sierpień 2025
    Rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a klienci – coraz bardziej świadomi. W tej rzeczywistości kluczowe staje się pytanie, jak wyróżnić się na tle konkurencji. Choć jakość usług czy produktów wciąż ma ogromne znaczenie, często o pierwszym wrażeniu decyduje coś zupełnie innego – spójna identyfikacja wizualna.
    21 sierpień 2025
    W świecie współczesnego marketingu marki nie mogą polegać wyłącznie na dobrej ofercie czy atrakcyjnej cenie. Coraz ważniejsze staje się budowanie lojalności klientów, a to wymaga zaangażowania, autentyczności i konsekwencji.
    18 sierpień 2025
    W obecnym świecie coraz częściej możemy spotkać pracowników na stanowisku brand master. Co to jest za osoba i jaką pełni funkcję? Tam, gdzie klienci mają kontakt z marką w wielu miejscach, potrzebny jest ktoś, kto scala wszystkie elementy komunikacji.
    Ostatnio dodane artykuły
    30 listopad 2025
    Wyobraź sobie: dopinasz prezentację życia, na sali czeka kilkudziesięciu klientów, a Twój telefon pokazuje 3% baterii. Jeśli w takim momencie ktoś wyciągnie z torby powerbank z Twoim logo – to nie jest już gadżet. To wybawienie, które buduje skojarzenie z marką na lata.
    30 listopad 2025
    Personalizowane gadżety reklamowe to dziś coś więcej niż długopis z nadrukiem. Dobrze zaprojektowany upominek potrafi przypominać o Twojej marce każdego dnia, budować pozytywne emocje i realnie wspierać sprzedaż. Warunek jest jeden: musi być mądrze zaplanowany – od wyboru gadżetu, przez projekt graficzny, aż po metodę znakowania.
    28 listopad 2025
    Kolor gadżetu reklamowego nie jest ozdobą. To szybki, intuicyjny komunikat o marce - coś, co odbiorca „czyta” zanim zauważy logo czy hasło. Zwłaszcza gdy mówimy o gadżetach masowych zamawianych w sklepach takich jak OpenGift.pl, kolor potrafi zadecydować, czy upominek będzie pracował na rozpoznawalność brandu, czy zniknie w szumie innych przedmiotów.
    OpenGift.pl w liczbach
    102924 Klientów
    250356 Zamówień
    129 Pracowników
    19 Lat na rynku