+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Jesień to początek sezonu konferencji - jak się do niego przygotować?

Jesień to początek sezonu konferencji - jak się do niego przygotować?

Co znajdziesz w tym artykule

    Oficjalnie możemy powiedzieć, że już zaczęła się jesień. A co się z tym wiąże w świeci biznesu? Po letnim zastoju rozpoczyna się sezon konferencji. Organizowana jest duża ilość wydarzeń specjalistycznych od samych konferencji rozpoczynając, a kończąc także na targach branżowych. Jest to ważny czas dla każdej firmy, dobry moment, żeby pokazać się z odpowiedniej strony. W jaki sposób przygotować się na takie wydarzenie? Jakie artykuły reklamowe będą najlepszym pomysłem? Spieszymy z odpowiedzią na te pytania!

    Przede wszystkim teczka lub aktówka z logo

    Na każdym z takich wydarzeń pojawia się sporo materiałów przekazywanych w firmie broszur, gazet oraz ulotek informacyjnych. Oczywiście żaden z uczestników wydarzenia nie chce, żeby ominęła go jakakolwiek nowość w branży. Wszyscy dokładnie kompletują ważne i przydatne materiały. Do tego przyda się odpowiednia teczka lub aktówka reklamowa z nadrukiem. Dużym udogodnieniem jest, kiedy dodatkowo znajduje się w jej wyposażeniu notes oraz długopis.

    Teczka reklamowa z nadrukiem

    Elegancki wizytownik – must have dla pracowników

    Każdy z pracowników biorący udział w wydarzeniu powinien być wyposażony w elegancki wizytownik z logo firmy. Dlaczego? Na takich ewentach nawiązujemy całą masę nowych kontaktów biznesowych. Należy być do tego odpowiednio przygotowanym. Wymiana wizytówek może w przyszłości przynieść owocne relacje biznesowe.

    Zakreślacz z nadrukiem, żeby nic ważnego nie umknęło!

    Zakreślacz reklamowy gwarantuje, że uczestnicy konferencji, zaznaczą sobie najważniejsze rzeczy w materiałach konferencyjnych. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu, każdy będzie mógł samemu wyselekcjonować istotne dla siebie i swojego biznesu informację. Przedmiot tego typu może być wykorzystywany podczas codziennej pracy w biurze, a także na spotkaniach z klientem.

    Bawełniana torba z nadrukiem pomieści wszystkie prezenty

    Ekologiczna torba reklamowa jest zawsze dobrym prezentem promocyjnym. Przy się również na konferencji, można w nich rozdawać uczestnikom wszystkie niezbędne materiały, teczki oraz zakreślacze. Na torbie może znaleźć się logotyp wydarzenia, firm, które je organizują, może to być także oryginalna, dowolna grafika nawiązująca tematyki oraz nazwy konferencji.

    Powiązane artykuły
    29 kwiecień 2024
    W dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu, każda metoda wyróżnienia swojej marki na tle konkurencji jest na wagę złota. Odzież firmowa to nie tylko praktyczny element ubioru pracowników, ale przede wszystkim skuteczne narzędzie marketingowe, które buduje rozpoznawalność marki i wzmacnia jej wizerunek. Przyjrzymy się, jak różnorodne rodzaje odzieży reklamowej mogą zostać wykorzystane w strategiach marketingowych, by efektywnie promować Twoją firmę.
    22 kwiecień 2024
    Gadżety antystresowe to narzędzia zaprojektowane do pomocy w zarządzaniu stresem i lękiem poprzez zaspokajanie potrzeb sensorycznych i fizycznych. Są to małe, często przenośne przedmioty, które można ściskać, obracać lub manipulować w inny sposób, aby zająć ręce i umysł, odciągając uwagę od stresorów.
    06 marzec 2024
    Prawdopodobnie niejednokrotnie spotkałeś się z opiniami, mówiącymi o tym, że tradycyjne gadżety firmowe nie są najlepszym i najatrakcyjniejszym rozwiązaniem, jakie możesz podarować swoim klientom lub kontrahentom. Czy to prawda? Jak się okazuje, klasyka zawsze się obroni i tak też jest w przypadku akcesoriów reklamowych. Zobacz, kiedy warto zainwestować w dobrze znane długopisy, smycze czy opaski.
    Ostatnio dodane artykuły
    14 maj 2024
    Gdy zrównoważony rozwój zyskał na znaczeniu, torby bawełniane stały się praktycznym i etycznym wyborem dla firm z różnych sektorów. Niezależnie od tego, czy operujesz w handlu detalicznym, edukacji, sektorze zdrowia, czy technologii, starannie dobrane i zaprojektowane torby bawełniane mogą znacząco zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki, jednocześnie promując wartości ekologiczne. Ten przewodnik wyjaśnia kluczowe aspekty wyboru idealnych toreb bawełnianych, które spełnią specyficzne wymagania Twojej branży – od materiałów, przez style, po personalizację.
    13 maj 2024
    W obecnych czasach, kiedy świadomość ekologiczna staje się coraz bardziej powszechna, przedsiębiorstwa poszukują innowacyjnych sposobów na wyróżnienie się na rynku. Ekologiczne gadżety dla dzieci to jeden z najbardziej efektywnych narzędzi w tej dziedzinie. Takie produkty przyciągają nie tylko uwagę najmłodszych, ale także edukują i promują proekologiczne postawy, co stanowi dodatkową wartość dla rodziców. Dzięki nim firma może zbudować wizerunek odpowiedzialnego przedsiębiorstwa, które dba o przyszłe pokolenia. Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć, jak skutecznie dobierać ekologiczne gadżety dla dzieci, które wspierają Twoją markę nie tylko przez promocję, ale także przez wpływanie na zmianę świadomości ekologicznej.
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku