Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
6 skutecznych gadżetów reklamowych do 20 zł

6 skutecznych gadżetów reklamowych do 20 zł

Co znajdziesz w tym artykule

    Gadżety reklamowe nie muszą kosztować kroci, by rzeczywiście spełniły swoją funkcję. Powinny być jednak użyteczne, estetyczne i oczywiście obrandowane logo Twojej marki. Czy dasz radę uzyskać to wszystko za 20 złotych. Jak najbardziej! Mamy dla Ciebie gadżety do 20 zł, które przypadną do gustu i Tobie, i Twoim klientom.

    T-shirt, czyli klasyka gatunku

    Szukasz klasycznych, skutecznych i bardzo widocznych gadżetów reklamowych? W takim razie pewnie niejednokrotnie przez myśl przeszedł Ci t-shirt, który jako produkt marketingowy sprawdza się idealnie. Jest świetnym prezentem pracowniczym, można dodawać go do większych zamówień czy też podarować odbiorcom na przykład podczas imprezy firmowej. Koszulki często jednak kojarzą się z dość drogim gadżetem reklamowym – głównie ze względu na materiał. A jednak można mieć wszystko – i wysokiej jakości produkt, i niską cenę. Na przykład ponięzej znajdziesz męski t-shirt, który wykonany został z bawełny i posiada certyfikat OEKO-TEX. Cena to nawet niewiele ponad 12 złotych za sztukę. Takie gadżety reklamowe dla firm mogą okazać się strzałem w dziesiątkę, gdy przygotowujesz większą kampanię promocyjną bądź chcesz dodać kolejne gadżety do portfolio swojej marki.

    Dlaczego warto sięgnąć akurat po t-shirt reklamowy?

    • Koszulka reklamowa to mnóstwo miejsca na logo, ale i hasło reklamowe, a nawet kreatywną grafikę. To zatem naprawdę łatwy sposób na wyróżnienie marki!
    • Idealny prezent dla pracowników! Jednolity uniform szybko rodzi pozytywne skojarzenia – profesjonalizm i więź pracownika z firmą.
    • Logo firmy na koszulce może zawędrować wszędzie. Oczywiście o ile zadbasz o dobrą jakość produktu.

    Kubki i filiżanki

    Rzeczywiście wiele marek posiada w swoim portfolio kubki reklamowe. To często wybierany gadżet, nawet pomimo tego, że na rynku znaleźć można wiele innych, bardziej kreatywnych produktów. Dlaczego więc kubki i filiżanki nadal działają?

    • Cena – są tanie, a jednak dobrze wykonane. Możesz więc kupić gadżety do 20 zł i jednocześnie cieszyć się ich jakością.
    • Praktyczność – najważniejsza cecha gadżetu reklamowego. Użyteczność kubków jest niezaprzeczalna – każdy z nas wypija przecież kawę, herbatę czy choćby wodę w domu lub pracy. A wtedy tak miło jest spojrzeć na kreatywną grafikę i znajome logo.
    • Różnorodność – kubek, jaki jest, każdy widzi. Ale jest ich sporo, co zwiększa atrakcyjność tego gadżetu reklamowego. Możesz wybrać kubki ceramiczne, z łyżeczkami, kubki z recyklingu czy ze stali nierdzewnej. Wybór jest szeroki, a to spora zaleta.
    • A, do kubków dorzucić można też filiżanki ceramiczne, które dodatkowo elegancko wyglądają. W sam raz do biurowej kuchni.

    Nie ma z czego się śmiać – kubki nadal są hitem i szybko się to nie zmieni. Przynajmniej takiego scenariusza nie przewidujemy.

    Skarpety reklamowe

    Gadżety do 20 zł? To nie musi być klasyka gatunku, taka jak kubek czy koszulka, torba bawełniana czy długopis. Możesz też postawić na…skarpety reklamowe. Tylko czy w ogóle warto? Skoro skarpety wylądują na stopach Twojego klienta, to czy ktoś w ogóle zwróci na nie uwagę? No tak, Twój klient zwróci. I możemy powiedzieć, że prawdopodobnie zapamięta Twoją markę – bo skarpety reklamowe nie są typowym gadżetem, spotykanym w każdej firmie. Możesz więc liczyć na powiew świeżości (tak, żarcik jak najbardziej przemyślany). Skarpety są również dobrym produktem do umieszczenia logo. Nawet jeśli przez dłuższą część dnia ich nie widać, w domu, przy rodzinie czy znajomych, logo Twojej marki będzie pięknie prezentować się na materiale. Warto to przemyśleć, prawda?

    Świeczka zapachowa

    Wiesz, że coraz więcej osób (w tym z pewnością także Twoi pracownicy) zwraca uwagę na swoje zdrowie mentalne, odpoczynek po pracy i work life balance? Siedzenie w biurze po godzinach, zarywanie nocek, ciągłe myślenie o pracy – to już przestało się opłacać. Wiemy, że zdrowie psychiczne jest dużo ważniejsze od kariery za wszelką cenę. I tu pojawiasz się Ty, Twoja marka i gadżety reklamowe, które wybierasz dla klientów i pracowników. W Twoim portfolio powinno pojawić się coś, co zachęca do relaksu, pomyślenia o sobie, odpoczynku po trudnym dniu. Świeczka zapachowa to idealny pomysł! W naszej hurtowni znajdziesz ich sporo – w tym również jako gadżety do 20 zł. Nie musisz wydawać kroci, by stworzyć paczkę relaksacyjną dla klienta. Dodatkowo jest to naprawdę fantastyczny prezent świąteczny czy drobny upominek urodzinowy dla pracownika. Dodaj do tego musujące kule do kąpieli i masz idealny zestaw na wieczór pełen relaksu.

    Zestaw do uprawy w kartonie

    Czas na coś ekologicznego! Eko gadżety zajmują w naszej hurtowni wyjątkowe miejsce. Wiemy doskonale, że coraz więcej osób zwraca uwagę na to, jak zielone są marki, z których usług czy produktów korzystają. Dlatego warto przyjrzeć się swojej firmie i sięgnąć po zielone rozwiązania. Oczywiście ekologiczne gadżety to tylko początek, ale warto od czegoś zacząć. My proponujemy na przykład zestaw do uprawy w kartonie. To niewielki gadżet, który potrafi zdziałać wielkie rzeczy. Bo zachęca do otaczania się zielenią, hodowania roślin, dbania o nie w swoim otoczeniu. Jest prosty, a jednak mówi wiele o marce, która właśnie takie prezenty daje swoim klientom czy pracownikom. Ale to przecież tylko jedna z możliwych opcji! Spójrz, ile gadżetów ekologicznych dla Ciebie przygotowaliśmy.

    Ładowarka do telefonu

    Gadżety elektroniczne robią furorę wśród naszych klientów. I wiemy dlaczego. Bo wszyscy z nich korzystamy. Każdego dnia sięgamy po ładowarki, powerbanki, słuchawki, głośniki, pendrive’y – korzystamy z nich w pracy, ale i w domu. Bo technologia to część naszego życia. Dlatego jakiś gadżet elektroniczny powinien trafić do portfolio Twojej marki – to po prostu mądra i skuteczna praktyka. Ładowarka jest świetnym wyborem. Dlaczego? Jest praktyczna, ciągle obecna i niedroga. Gadżety do 20 zł naprawdę mogą być użyteczne i bardzo skuteczne.

    Coś zwróciło Twoją uwagę? A może ciekawią Cię inne niedrogie gadżety reklamowe? Świetnie się składa, bo w OpenGift mamy ich mnóstwo! Sprawdź koniecznie, co dla Ciebie przygotowaliśmy.

    Opengift.pl
    Opengift.pl

    Powiązane artykuły
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    30 kwiecień 2024
    W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu B2B, firmy ciągle poszukują nowych, efektywnych sposobów na promocję swojej marki. W tym kontekście, spersonalizowane butelki na wodę stają się coraz popularniejszym narzędziem reklamowym, które doskonale łączy użyteczność z promocją. Taki gadżet, noszony przez pracowników czy klientów, staje się mobilnym nośnikiem reklamy, zwiększając widoczność marki w różnych środowiskach — od biura, przez siłownię, aż po konferencje i spotkania biznesowe.
    24 kwiecień 2024
    W dzisiejszym świecie marketingu B2B, gdzie każdy detal ma znaczenie, niebanalne i funkcjonalne gadżety reklamowe mogą zrobić dużą różnicę. Przedstawiamy siedem wyjątkowych produktów, które nie tylko wyróżnią Twoją markę, ale również zostaną z Twoimi klientami na dłużej, nie nadwyrężając przy tym Twojego budżetu.
    Ostatnio dodane artykuły
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    30 kwiecień 2024
    W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu B2B, firmy ciągle poszukują nowych, efektywnych sposobów na promocję swojej marki. W tym kontekście, spersonalizowane butelki na wodę stają się coraz popularniejszym narzędziem reklamowym, które doskonale łączy użyteczność z promocją. Taki gadżet, noszony przez pracowników czy klientów, staje się mobilnym nośnikiem reklamy, zwiększając widoczność marki w różnych środowiskach — od biura, przez siłownię, aż po konferencje i spotkania biznesowe.
    29 kwiecień 2024
    Welcome pack dla pracownika to znakomity sposób na to, by nowi członkowie zespołu poczuli się mile widziani oraz wartościowi w firmie. Dobrze przemyślany pakiet powitalny może znacząco wpłynąć na pierwsze wrażenie, które pracownik wyrobi sobie o organizacji. Oto pięć skutecznych sposobów na stworzenie udanego prezentu powitalnego.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku