Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Jakimi metodami znakować gadżety reklamowe? Proste odpowiedzi na trudne pytania!

Jakimi metodami znakować gadżety reklamowe? Proste odpowiedzi na trudne pytania!

Co znajdziesz w tym artykule

    Znakowanie gadżetów firmowych, to wbrew pozorom wcale nie taka jasna sprawa. Jest ono problematyczne, ponieważ większość menadżerów nie wie, z jakiej metody skorzystać i jaką najlepiej dobrać do określonego nakładu oraz tworzywa. Niewiedza może czasami niestety kosztować. Bez żadnych wyrzutów sumienia mogą ją wykorzystać nieuczciwi dostawcy. Właśnie dlatego, przedstawiamy krótki poradnik, który pomoże dobrać odpowiednią technologię znakowania.

    Najpopularniejsze metody znakowania gadżetów reklamowych 

    Najczęściej wykorzystywanych jest sześć metod znakowania. Dokładnie: tampodruk, tłoczenie, grawer, sublimacja, naklejka epoksydowa oraz druk cyfrowy. Jaka technologia jest odpowiednia do znakowania drewna, jaka do ceramiki, a jaka do metalu? Żeby nasz przekaż był jak najbardziej przejrzysty, przygotowaliśmy krótkie i bardzo przejrzyste (tak nam się wydajeJ) infografiki. Z tych metod znakowania korzysta się najczęściej, ale nie zawsze. Jeśli Twoja firma decyduje się na standardowe produkty promocyjne, a klasycznym wyglądzie i kształcie. Możesz być pewien, że jedna z tych metod zostanie zaproponowana w wycenie zamówienia. 

     Najpopularniejsze metody znakowania

    Inne technologie znakowania 

    Wyżej wymienione technologie znakowania nie są jedyne na rynku. Nie ma co się łudzić, jest ich zdecydowanie więcej. Do nich zalicza się:

    • Tampodruk
    • Tłoczenie w skórze
    • Sublimacja
    • Sitodruk
    • Druk cyfrowy UV
    • Grawer laserowy
    • Transfer cyfrowy
    • Transfer ceramiczny
    • Haft komputerowy
    • Termotransfer
    • Naklejka epoksydowa
    • Etykieta cyfrowa

    Jest to oczywiste, że dobór metody jest zależny od tworzywa, z jakiego wykonany jest produkt oraz kształtu, jaki posiada. Specjalnie dla was zestawiliśmy najczęściej wybierane przez naszych klientów metody znakowania z rodzajami tworzyw, z których wykonywane są gadżety reklamowe. Zawsze staramy się wspierać w doborze technologii naszych klientów, tak by zamówienie było najbardziej optymalne, a cena samego znakowania była jak najbardziej opłacalna.

     Znakowanie gadżetów reklamowych

     

    Powiązane artykuły
    16 kwiecień 2024
    Personalizacja gadżetów reklamowych jest kluczowym elementem w budowaniu marki i zwiększaniu jej rozpoznawalności. Sitodruk, jako jedna z najpopularniejszych metod nadruku, oferuje nie tylko wysoką jakość wykonania, ale także szerokie możliwości adaptacji do indywidualnych potrzeb klienta..
    Magdalena Ławniczak 21 lipiec 2020
    W firmie OpenGift oferujemy, aż 12 metod znakowania. Przy takim wyborze, ciężko zdecydować się na tą odpowiednią - szczególnie dla osób, które po raz pierwszy rozpoczynają przygodę ze znakowaniem. W dzisiejszym artykule poznamy wszystkie metody oraz dowiemy się na jakich gadżetach można je wykorzystać i jakie są ograniczenia.
    Martyna Ciudzińska 27 kwiecień 2017

    Metod znakowania gadżetów reklamowych jest sporo. Należą do nich – tłoczenie w skórze, druk cyfrowy UV, sublimacja, grawer laserowy, naklejka epoksydowa, transfer ceramiczny, sitodruk, transfer cyfrowy, termotransfer, etykieta cyfrowa, haft komputerowy oraz bohater dzisiejszego artykułu – termotransfer. Dowiedz się, jakie gadżety reklamowe możesz oznakować tą metodą oraz jakie są jej cechy, a także jak wygląda proces znakowania gadżetów tampodrukiem.

    Ostatnio dodane artykuły
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    30 kwiecień 2024
    W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu B2B, firmy ciągle poszukują nowych, efektywnych sposobów na promocję swojej marki. W tym kontekście, spersonalizowane butelki na wodę stają się coraz popularniejszym narzędziem reklamowym, które doskonale łączy użyteczność z promocją. Taki gadżet, noszony przez pracowników czy klientów, staje się mobilnym nośnikiem reklamy, zwiększając widoczność marki w różnych środowiskach — od biura, przez siłownię, aż po konferencje i spotkania biznesowe.
    29 kwiecień 2024
    Welcome pack dla pracownika to znakomity sposób na to, by nowi członkowie zespołu poczuli się mile widziani oraz wartościowi w firmie. Dobrze przemyślany pakiet powitalny może znacząco wpłynąć na pierwsze wrażenie, które pracownik wyrobi sobie o organizacji. Oto pięć skutecznych sposobów na stworzenie udanego prezentu powitalnego.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku