+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Gry i zabawki Gry i zabawki
Menu
Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci Gadżety dla dzieci
Rozwiń
Cofnij
Sport i wypoczynek Sport i wypoczynek
Menu
Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje Gadżety na wakacje
Rozwiń
Gadżety sportowe Gadżety sportowe Gadżety sportowe
Rozwiń
Cofnij
Elektronika Elektronika
Menu
Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne Gadżety elektroniczne
Rozwiń
Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu Gadżety do telefonu
Rozwiń
Nowa technologia Nowa technologia Nowa technologia
Rozwiń
Cofnij
Upominki firmowe Upominki firmowe
Menu
Gadżety na prezent Gadżety na prezent Gadżety na prezent
Rozwiń
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
5 pomysłów na upominki dla klientów salonu kosmetycznego

5 pomysłów na upominki dla klientów salonu kosmetycznego

Co znajdziesz w tym artykule

    Branża kosmetyczna, pomimo pandemii, ma się naprawdę doskonale. W momencie, w którym wiele osób wróciło do biur, dbanie o paznokcie, cerę czy swoje ciało stało się jeszcze ważniejsze, niż wcześniej. Jednak doskonały rozwój branży ma nie tylko zalety.

    Wiele gabinetów to także walka o klienta. Jak zachęcić swoje klientki do tego, by powracały do Twojego salonu? Upominki dla klientów salonu kosmetycznego to zawsze dobry pomysł. Mamy dla Ciebie kilka gadżetów, które z pewnością świetnie sprawdzą się w portfolio produktów reklamowych Twojej firmy.

    Prezent na otwarcie salonu – to musi być coś wyjątkowego

    Jeśli otwarcie salonu jest jeszcze przed Tobą, nie zapominaj o tym, by potraktować swoje potencjalne stałe klientki jak prawdziwe królowe. Wyjątkowa obsługa, rabaty na pierwszą wizytę i oczywiście prezent na otwarcie salonu. To nie musi być wielki upominek – te zostaw na inną okazję. Co powiesz jednak na balsam do ust, który będzie oznakowany Twoim logo?

    To świetny pomysł nie tylko dlatego, że dzięki niewielkiemu upominkowi możesz obdarować wszystkie klientki swojego salonu. Koszt jest niewielki, a każda z nich otrzyma coś, z czego i tak codziennie korzysta. I to właśnie druga zaleta tak prostego gadżetu. Schowany w torebce balsam będzie w użyciu każdego dnia, a za każdym razem, gdy Twoja klientka będzie chciała zadbać o swoje usta, zobaczy logo Twojej firmy.

    Być może to skłoni ją, by umówić się na kolejną wizytę właśnie u Ciebie. Jeden prezent na otwarcie salonu naprawdę może wiązać się z długofalowym efektem, który pozwoli Ci rozkręcić swój biznes. Gadżety kosmetyczne to zawsze dobry pomysł – jednak na starcie ich moc jest jeszcze większa. 

    Upominki dla klientów salonu kosmetycznego – czy musisz je mieć?

    Nic nie musisz, wszystko możesz – również to, by wybrać idealny dla swojego salonu gadżet kosmetyczny. Dlaczego? Z kilku powodów. Chociaż gadżety reklamowe są bardzo popularne w wielu branżach, kosmetyczna nadal nie korzysta z nich tak, jak by mogła.

    Wybierając kosmetyczki czy nawet lusterka ze swoim logo, wyróżniasz się automatycznie na tle pozostałych salonów, które nie decydują się na tego typu rozwiązania. Nawet jeśli otwarcie salonu kosmetycznego masz już dawno za sobą, nic nie stoi na przeszkodzie, by zdecydować się na prezenty dla klientek salonu kosmetycznego właśnie teraz.

    Drobnostka, taka jak składana szczotka/lusterko w jednym, nie będzie kosztować wiele, a stanie się praktycznym gadżetem, z którego osoby odwiedzające Twój salon będą korzystać. Obecność logo to druga ważna zaleta gadżetów.

    Nawet jeśli Twoi klienci zdecydowali się na pozostanie z Tobą i odwiedzają salon często, logo znajdujące się na gadżecie będzie pokazywane znajomym i przechodniom, na przykład w trakcie korzystania z prezentu. To mówi o Tobie dwie rzeczy – że Twój salon jest sprawdzony, a także że dbasz o klientów i nie boisz się inwestowania w ich komfort. Taki przekaz idzie w świat tylko za pomocą jednego drobiazgu. Pomyśl o tym.

    Upominki dla klientów salonu kosmetycznego – wersja VIP

    W jaki sposób możesz podziękować swoim klientom za to, że odwiedzają Cię często i korzystają z różnorodnych usług, napędzając w ten sposób działanie Twojej firmy? Niektóre salony decydują się na świąteczne nagradzanie najlepszych klientów – w tej chwili nietrudno jest prowadzić tego typu rankingi, chociażby za pomocą aplikacji.

    Nagrodą czy też podziękowaniem jest najczęściej rabat na usługę. Czy to jednak pokazuje klientkom lub klientom to, że mają dla Ciebie znaczenie? Niekoniecznie. Rabat to rzecz, którą daje się bez konieczności personalizowania upominku – to tylko liczby, które niewiele wnoszą w życie Twojego klienta. Inaczej jest z gadżetami reklamowymi. Zwłaszcza tymi przeznaczonymi dla prawdziwych VIP-ów.

    Takim produktem jest chociażby neseser Victorie Taupe, wyglądający szykownie między innymi dzięki złotym dodatkom. Taki gadżet jest prezentem, którego nie powstydzilibyśmy się podarować bliskiej osobie. Dlatego właśnie klient, który otrzymuje coś tak pięknego, może poczuć się doceniony jako jednostka.

    Kiedy zadbać o upominki dla klientów salonu kosmetycznego?

    Wspominaliśmy już o tym, że możesz zadbać o prezenty dla klientek salonu kosmetycznego w sytuacji, w której dopiero otwierasz swój biznes. To jednak nie jedyna okazja. Gadżety, takie jak przezroczysta kosmetyczka, będą idealnym prezentem na święta dla klientek, które umówią się do Ciebie w tym gorącym okresie.

    Do środka możesz włożyć jeszcze drobne podarunki – na przykład okrągłe podwójne lusterko czy naturalny balsam do ust. Po takim prezencie wszystkie klientki poczują się docenione. Z pewnością wrócą jeszcze przed końcem roku. A co z nowymi klientkami? Dla nich również możesz mieć swojego rodzaju „wyprawkę”, która pokaże im, już na starcie, że dbasz o klientów nie tylko podczas zabiegów.

    Salony kosmetyczne mają przed sobą wiele możliwości, by gadżety reklamowe przekuć w nowe klientki i klientów. Aż szkoda nie wykorzystać okazji. Zwłaszcza, że ten niewielki koszt włożony w swoją firmę, szybko się zwróci – i to z nawiązką. 

    Powiązane artykuły
    30 marzec 2024
    Dzisiejszy świat jest przesycony treściami marketingowymi. Na ulicy, w radio, w sieci, w gazetach – z każdej strony wołają do nas kolorowe i chwytliwe reklamy. Współczesny konsument wykazuje selektywną uwagę – zwraca się wyłącznie ku tym przekazom, które trafiają w jego przekonania i potrzeby. Podobnie jest z gadżetami reklamowymi. Aby zadowolić klienta i zatrzymać go na dłużej, najlepiej sięgnąć po indywidualizowane upominki.
    27 marzec 2024
    Gadżety reklamowe najczęściej kojarzą Ci się pewnie z promocją marki na konferencjach czy targach, może z prezentami świątecznymi czy też upominkami z innych okazji dla klientów. A co z pracownikami? O tak, także tutaj wiele możesz ugrać za pomocą prostych gadżetów, które z pewnością sprawdzą się też w innych dziedzinach życia firmy. Zaraz zresztą powiemy Ci, jak łatwo zadbać o atmosferę w firmie za pomocą produktów reklamowych.
    20 marzec 2024
    Samochód to zdecydowanie najpopularniejszy środek transportu w Polsce. To także prawdopodobnie ulubiony sposób na przemieszczanie się dla wielu spośród Twoich partnerów biznesowych i klientów. Aby wesprzeć marketing firmy, warto zatem postawić na gadżety do samochodu – sprawdź, jakie propozycje sprawdzą się najlepiej i dlaczego warto na nie postawić.
    Ostatnio dodane artykuły
    14 maj 2024
    Gdy zrównoważony rozwój zyskał na znaczeniu, torby bawełniane stały się praktycznym i etycznym wyborem dla firm z różnych sektorów. Niezależnie od tego, czy operujesz w handlu detalicznym, edukacji, sektorze zdrowia, czy technologii, starannie dobrane i zaprojektowane torby bawełniane mogą znacząco zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki, jednocześnie promując wartości ekologiczne. Ten przewodnik wyjaśnia kluczowe aspekty wyboru idealnych toreb bawełnianych, które spełnią specyficzne wymagania Twojej branży – od materiałów, przez style, po personalizację.
    13 maj 2024
    W obecnych czasach, kiedy świadomość ekologiczna staje się coraz bardziej powszechna, przedsiębiorstwa poszukują innowacyjnych sposobów na wyróżnienie się na rynku. Ekologiczne gadżety dla dzieci to jeden z najbardziej efektywnych narzędzi w tej dziedzinie. Takie produkty przyciągają nie tylko uwagę najmłodszych, ale także edukują i promują proekologiczne postawy, co stanowi dodatkową wartość dla rodziców. Dzięki nim firma może zbudować wizerunek odpowiedzialnego przedsiębiorstwa, które dba o przyszłe pokolenia. Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć, jak skutecznie dobierać ekologiczne gadżety dla dzieci, które wspierają Twoją markę nie tylko przez promocję, ale także przez wpływanie na zmianę świadomości ekologicznej.
    30 kwiecień 2024
    W świecie reklamy sektora B2B, gdzie konkurencja nie śpi, a innowacje są na wagę złota, kluczową rolę odgrywa kreatywność. Personalizacja gadżetów reklamowych jest nie tylko sposobem na wyróżnienie marki, ale również efektywnym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak kreatywność może przejawiać się w drobnych detalach i jak unikalne gadżety reklamowe mogą stać się cennym składnikiem strategii marketingowej każdej firmy.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku