+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Jak rozreklamować firmę - kreatywne pomysły na promowanie biznesu

Jak rozreklamować firmę - kreatywne pomysły na promowanie biznesu

Co znajdziesz w tym artykule

    O, jak pięknie wyglądałoby życie przedsiębiorców, gdyby biznesy były widoczne dla potencjalnych konsumentów ot tak, z samego faktu swojego istnienia. Działania promocyjne byłyby niepotrzebne, bo przecież po co reklamować coś, co jest dobrze znane.

    Nie żyjemy jednak w idealnym świecie, dzięki czemu działy marketingu mogą spać spokojnie. Mają mnóstwo zadań do wykonania. Na przykład kreatywne promowanie marek, by wyróżnić je na tle konkurencji. Jak to zrobić? Mamy kilka pomysłów, które z pewnością Ci się spodobają.

    Oczywiście zacznij od gadżetów

    Jak rozreklamować firmę? My zajmujemy się gadżetami, więc właśnie na nich się skupimy. Gadżety reklamowe dla firm to przecież nasz chleb powszedni i znamy się na nich, jak Ty na swoim biznesie. I chociaż chciałoby się powiedzieć, że zakup kubka z logo wystarczy, rzeczywistość raczej tak nie wygląda. Tu też trzeba mieć pomysł. Jak ugryźć gadżety, żeby wypromować biznes? Na początek pamiętaj o podstawach:

    • Postaw na jakość – lepiej mniej i dobrze, niż więcej i byle jak.
    • Eco-friendly – jeśli Twoja firma stawia na zrównoważony rozwój, produkty promocyjne też powinny być zielone.
    • Dla grupy docelowej – niezależnie od tego, czy gadżetami obdarujesz partnera biznesowego czy potencjalnych klientów, zawsze wybieraj takie produkty, które potencjalnie mogą im się przydać.
    • Do codziennego użytku – podczas drogi do pracy i w samej pracy, w domu, szkole, gdziekolwiek, byle korzystać z nich codziennie.

    No dobra, odświeżyliśmy podstawowe zasady. Teraz czas na wspomnianą w tytule kreatywność.

    Napój o smaku Twojej firmy

    No dobra, może nie jesteśmy w stanie stworzyć napoju, który będzie smakować jak Twoja marka. Ale z pewnością potrafimy umieścić na zgrabnej puszce logo i hasło reklamowe. W środku zaś może znaleźć się na przykład energy drink – w sam raz dla ciągle zapracowanych i ciągle zmęczonych.

    Napoje reklamowe to nietypowy sposób na pokazanie, że Twoja marka może być dosłownie wszędzie. W biurze mogą czekać w lodówce czy na półce, gotowe, by podać je gościom. Podczas konferencji czy targów będą stać w strefie wystawienniczej, mrożąc się w wiaderkach do lodu (tak, je również możemy spersonalizować).

    A na evencie, którego Twoja marka jest sponsorem, w rękę będzie mogła chwycić je każda osoba, która bierze w nim udział. Sprytne, prawda? Ten gadżet spełnia dwa (i pół) z czterech podstawowych zasad dobrego gadżetu reklamowego. Jakościowo prezentuje się świetnie i oczywiście przyda się każdej grupie docelowej, która lubi od czasu do czasu chwycić w rękę puszkę napoju.

    Nie jest to produkt do codziennego użytku, gdyż jest jednorazowy. Z drugiej jednak strony może każdego dnia czekać na pracowników w biurowej strefie kuchennej. Dlatego przyznaliśmy temu rozwiązaniu jeszcze pół punktu.

    Twoje zasady gry

    Kochasz planszówki? My też! I jesteśmy pewni, że wielu Twoich klientów także posiada kilka egzemplarzy w swoich domach. Co więc powiesz na grę planszową z Twoimi zasadami gry? Gadżety promocyjne dawno przestały być przewidywalne.

    To nie tylko kubki i długopisy, ale również bardziej kreatywne produkty. Takie, które czasami zmuszają do myślenia, czasem do interakcji, zawsze jednak mają Twoją markę w samym centrum. Gra promocyjna może być świetnym gadżetem prezentowym z okazji świąt dla Twoich partnerów biznesowych.

    Jest również idealnym upominkiem konkursowym czy też zabawą, która połączy pracowników. To nie grywalizacja – to czysta, zdrowa pracownicza rywalizacja. Ten gadżet spełnia trzy podstawowe zasady dobrego gadżetu reklamowego. Nawet jeśli nie jest używany każdego dnia, można sięgnąć po niego w każdej chwili. Jeśli zostanie wykonany z materiałów po recyklingu, będzie również ekologiczny.

    Postaw firmę na nogi!

    Kolorowe skarpetki może niekoniecznie kojarzą się z reklamowaniem marek. A jednak te sprytne, niewielkie gadżety są w stanie rozbawić, zachwycić i skłonić do noszenia. To już bardzo dużo. Bo może Twoi potencjalni klienci nie będą patrzeć innym na stopy, by wypatrywać logo marki.

    Ale mogą już śledzić influencerów, którzy takie skarpetki – razem z zamówieniem – dostaną. I to jest reklama! Koszt skarpetek z etykietami nie jest przecież ogromny, a dołączenie ich do większych zamówień może sprawić, że klient spojrzy na Ciebie z większą sympatią.

    Bo kto nie chciałby dostać w prezencie skarpetek? Ten gadżet spełnia trzy podstawowe zasady dobrego gadżetu reklamowego. Zwłaszcza ta o codziennym użytku jest tu na rzeczy.

    Bonus: A może tak nadruk…generowany przez AI?

    AI ma się świetnie. I coraz częściej gości w firmowych działach marketingu, bo coś wykreowanego przez sztuczną inteligencję może być piękne i ciekawe. Jak wiele grafik przygotowanych w generatorze Midjourney, który wiele grafik pozwala przygotować bezpłatnie.

    Wystarczy odpowiednie polecenie tekstowe i voilà, niepowtarzalna grafika jest już gotowa. W sam raz na koszulkę czy nawet torby lub plecaki szyte według Twojego projektu. To oryginalny gadżet, który nie ma prawa się powtórzyć.

    I możesz za jego pomocą reklamować swoją markę – chociażby w social mediach. Doskonały pomysł dla marek modowych, choć nie tylko. Rozegraj to zabawnym hasłem, odwołującym się do tego, co może, a czego nie może zrobić AI.

    W ten sposób masz już gotowy gadżet, który zwróci uwagę klientów. Taki gadżet może być i EKO, i wysokiej jakości, i dopasowany do grupy docelowej, a także używany codziennie. Co to będzie za gadżet? To już Twoja decyzja. Grafikę wygenerowaną przez AI możesz przecież umieścić na wszystkim!

    Oczywiście gadżety reklamowe to nie jedyny sposób na rozreklamowanie firmy. Co więcej – musisz poznać kilka z nich, by rzeczywiście zaistnieć. To nie jest łatwe zadanie, zwłaszcza w świecie zdominowanym przez konsumpcjonizm.

    Firmy powstają i upadają. Ty możesz się utrzymać! Postaw na kreatywność, szczerość i komunikację. A obok tego wszystkiego, także na wysokiej jakości gadżety reklamowe, które pozwolą Ci pokazać się klientowi z dobrej strony. 

    Opengift.pl
    Opengift.pl

    Powiązane artykuły
    26 wrzesień 2024
    Konkurencja na rynku jest coraz większa, a klienci korporacyjni oczekują nie tylko najwyższej jakości produktów i usług, ale również profesjonalizmu w każdym aspekcie współpracy. Spersonalizowane gadżety reklamowe to doskonały sposób na wyróżnienie się i budowanie pozytywnych relacji. Aby jednak osiągnąć zamierzony efekt, warto postawić na produkty premium, które nie tylko podkreślą prestiż Twojej marki, ale również zrobią wrażenie swoją jakością i funkcjonalnością. Oto 6 pomysłów na eleganckie i praktyczne gadżety reklamowe, które z pewnością zaskoczą Twoich klientów.
    29 czerwiec 2024
    Torby bawełniane z nadrukiem to popularne narzędzie marketingowe, które pozwala firmom na skuteczne promowanie swojej marki. Personalizowane torby nie tylko przyciągają uwagę praktycznością, ale również ekologicznością, co jest atrakcyjne dla klientów dbających o środowisko. W tym artykule omówimy, jak zrobić nadruk na torbie bawełnianej, przybliżając różne techniki i materiały potrzebne do tego zadania.
    28 czerwiec 2024
    Przedstawiciele handlowi to jedna z najważniejszych grup zawodowych w każdej firmie działającej w sektorze B2B. Ich praca polega na nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientami, negocjowaniu warunków współpracy oraz zwiększaniu sprzedaży. W związku z tym, motywowanie przedstawicieli handlowych jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu firmy. Jednym z efektywnych sposobów na zwiększenie ich zaangażowania i satysfakcji z pracy jest wręczanie gadżetów samochodowych. W tym artykule omówimy, jakie gadżety samochodowe mogą być użyteczne dla przedstawicieli handlowych oraz jak ich stosowanie może wpłynąć na motywację i efektywność pracy.
    Ostatnio dodane artykuły
    22 październik 2024
    Święta to czas, kiedy warto zadbać o atmosferę w firmie i docenić pracę zespołu. To moment, w którym możemy pokazać pracownikom, jak ważni są dla naszej firmy, oraz wzmocnić poczucie wspólnoty i współpracy. Prezent dla pracowników na święta to nie tylko miły gest, ale także skuteczny sposób na budowanie lojalności i integracji zespołu.
    17 październik 2024
    Chłodniejsze miesiące to doskonała okazja, aby firmy wykorzystały sezonowe gadżety reklamowe do wzmocnienia swojej obecności na rynku. Jesienią i zimą klienci szczególnie cenią praktyczne przedmioty, które pomagają im radzić sobie z niższymi temperaturami. Wybór odpowiednich gadżetów na chłodne dni to świetny sposób na budowanie relacji z klientami, promowanie marki oraz wyróżnianie się na tle konkurencji.
    14 październik 2024
    Tematem dzisiejszego odcinka są świąteczne gadżety. Porozmawiamy o tym jak wybrać prezent, który się wyróżnia oraz jak dobrać prezenty dla pracowników, partnerów czy inwestorów. Na początek omówimy kwestię pt. dlaczego warto zacząć teraz i dlaczego wrzesień to ostatni dzwonek na świąteczne gadżety. Następnie przedstawimy Ci 10 ciekawych propozycji na świąteczne prezenty. Doradzimy jakich prezentów unikać i jaką sumę przeznaczyć na gadżet. Na koniec Paweł zdradzi jakiego prezentu na święta nie chciałby otrzymać. Zatem, jeśli zastanawiasz się jakie świąteczne gadżety kupić dla pracowników, partnerów czy inwestorów, to ten odcinek będzie dla Ciebie niezłą dawką inspiracji. Zapraszamy.
    OpenGift.pl w liczbach
    53941 Klientów
    145849 Zamówień
    129 Pracowników
    18 Lat na rynku