5 skutecznych pomysłów na drobne upominki dla klientów
Drobne upominki dla klientów mają swój urok. Potrafią pokazać, że myślisz o kliencie, pamiętasz o nim i jego potrzebach. Budujesz w nim przekonanie o jego wyjątkowości. O tym, że jest dla Ciebie ważny. Nawet niewielki gest jest w stanie wywołać taki efekt. Bo przecież każdy z nas lubi dostawać coś, ot tak, dlatego że jesteśmy sobą. Tobie z kolei takie gadżety dają większą widoczność i oczywiście kolejnego ambasadora marki. Warto, prawda? W takim razie sprawdź, jakie mamy pomysły na drobne upominki dla klientów.
Powerbanki ciągle w modzie
Tu niewiele zmieniło się już od kilku lat. Powerbanki nadal są modne, nadal zwracają uwagę i nadal są świetnym upominkiem dla klienta. Drobnym, bo w naszej hurtowni możesz znaleźć modele nawet za 12 złotych. Powerbank to energia w trakcie wyjazdu służbowego czy zwykłej drogi do pracy. To możliwość pozostania zawsze online, co dla wielu osób jest warte naprawdę dużo. Powerbank jest przydatny, a to sprawia, że będzie użytkowany. W gadżetach przecież właśnie o to chodzi.
Tu oczywiście warto zrobić niewielki rekonesans, pomyśleć o tym, co przyda się klientowi i z jakiego prezentu bardziej się ucieszy. Zastanów się też, z jakiej okazji chcesz sprezentować klientowi taki drobny upominek. Jeśli jest to dodatek do zakupów, wstrzymaj się - o takich prezentach jeszcze powiemy. Jeśli jednak chcesz stworzyć niewielką paczkę prezentową dla najważniejszych klientów, powerbank powinien się tam znaleźć! Zwłaszcza że jest to gadżet, który możesz bardzo łatwo i bardzo efektownie oznakować. Postaw tylko na logo bądź dużą, przykuwającą wzrok grafikę. Wybór należy do Ciebie. My możemy zrobić dla Ciebie wszystko…no, może nie wszystko. Ale naprawdę bardzo dużo.
Zestaw do uprawy w kartonie
Tu coś dla marek, które kochają być EKO i się tego nie wstydzą.
- Jeśli starasz się wprowadzić ekologiczne rozwiązania do swojej firmy
- Jeśli chcesz pokazywać, że zielona inicjatywa jest Ci bliska
- Jeśli zachowanie eco friendly jest bądź ma być elementem kultury w Twojej firmie
- ten drobny upominek dla klienta jest dla Ciebie.
To tak proste, a jednak efektowne. Niby niewiele, a spójrz, jak pięknie się prezentuje! Opakowanie zawiera cztery doniczki gliniane oraz nasiona rzeżuchy, które można posadzić, by w biurze czy innym miejscu pracy było nam przyjemniej, bardziej zielono i przyjaźnie. Myśli nam się lepiej, gdy otaczamy się roślinnością. Jednak ten upominek może przypominać o Twojej marce nie tylko w biurze - ale i w domu. A tam pięknie zaprezentuje się na półce czy biurku. O tym, że jest to idealny prezent na święta wielkanocne, nawet nie wspominamy!
Torba bawełniana
Całkowity klasyk! I chociaż niektórzy uważają, że te ograne już i bardzo popularne gadżety się nie sprawdzają (jak wiecznie żywe długopisy), my myślimy inaczej. Dlaczego? Bo nawet najbardziej prozaiczny produkt można bardzo interesująco oznakować. Sprzedać to, co właściwie każdy z nas ma już w domu. Oczywiście umieszczenie wyłącznie logo na torbie także może się sprawdzić. To jasny przekaz, który dla fana marki będzie wystarczający. Tego typu prezenty możesz dołączać właśnie do zamówień. Jeśli masz swój e-commerce albo prowadzisz sklep stacjonarny i chcesz promować klientów, którzy osiągają jakiś konkretny próg zakupowy, możesz robić to właśnie za pomocą niewielkiego upominku, jakim jest torba bawełniana. To proste, chwytliwe i - nie da się ukryć - często niespodziewane. A niespodzianki to coś, co uwielbia każdy klient. Tak, generalizujemy, bo nawet jeśli ktoś nie przepada za niespodziewanym prezentem (dziwne, ale rozumiemy), to poczuje się zobowiązany za samą myśl. To się liczy! Miłe doświadczenie buduje relacje, a to z kolei napędza Twój biznes. Tak, Ty nie tylko sprzedajesz. Tworzysz również społeczność. I nawet takie drobne upominki dla klientów jak torba bawełniana bardzo się do tego przyczyniają.
Butelka szklana
Pozostajemy przy upominkach ekologicznych. Nawet jeśli Twoja marka niekoniecznie jest zielona bądź bliska przeistoczenia się w eco friendly, szklana butelka to dużo lepszy wybór, niż butelka plastikowa (chociaż i na tę czasem warto postawić). Dlaczego? Bo szkło prezentuje się lepiej i wygląda jak prezent droższy, niż jest w rzeczywistości. W naszej hurtowni znajdziesz szklane butelki nawet za 7 złotych. To niska cena za produkt, który przez długi czas posłuży Twoim klientom. Zwłaszcza że szkło jest trwałe, nie przenosi zapachów, jest ekologiczne (nadaje się do recyklingu) i bezpieczne (nie zawiera żadnych substancji szkodliwych dla organizmu). Te cechy liczą się dla wielu Twoich klientów, nie tylko tych, którzy starają się płynąć razem z ekologicznym nurtem. Co jeszcze? Szklana butelka jest bardzo łatwa do oznakowania. W zależności od tego, gdzie chcesz umieścić swoje logo lub hasło reklamowe, możesz skorzystać z metody laserowej, transferu cyfrowego, sitodruku lub tampodruku. Opcji jest wiele, co Tobie zapewnia naprawdę szerokie pole do popisu.
Czekoladki
Wiemy, co myślisz. "Jak to czekoladki? Przecież taki gadżet zostanie od razu zjedzony i co mi po nim?". Całkiem sporo. Chociażby to, że czekolada poprawia zdolności poznawcze mózgu, ale przede wszystkim obniża poziom stresu w organizmie. Jest niewielką dawką szczęścia, bo stymuluje wydzielanie endorfin. I czasem naprawdę wystarczy zjeść jedną kostkę czekolady, by poczuć się lepiej. Dla Ciebie jest to również gadżet, który naprawdę niewiele kosztuje, a robi wrażenie. I to bardzo pozytywne. Takie drobne upominki dla klientów warto właśnie dołączać do zakupów - czy to stacjonarnych, czy internetowych. A nawet do paczek z jedzeniem na wynos! Bo kto nie lubi dostać czekoladki (czy cukierków)? To pokazuje klientowi, że o nim myślisz i chcesz dać mu coś słodkiego, niewielkiego, a jednak znaczącego. Efekt uśmiechu na twarzy klienta - murowany!
Drobne upominki dla klientów kosztują Cię naprawdę niewiele. Są jednak w stanie zrobić mnóstwo! Przede wszystkim dla Twojego wizerunku, ale też dla uczuć, którymi obdarza Cię klient. Im bardziej są pozytywne, tym większa szansa, że stworzycie relację stałą i stabilną. A o to się przecież rozchodzi, prawda?