TOP 1 w Polsce OpenGift.pl TOP 1 w Polsce:  15 tys. gadżetów, 19 lat doświadczenia, 2 tys ocen w Google (średnia >4,9),  100 tys klientów B2B
Zaufali nam Kariera
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00 | Kontakt
+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij Cofnij
powrót
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu
Mały budżet? Gadżety reklamowe do 5 zł!

Mały budżet? Gadżety reklamowe do 5 zł!

Co znajdziesz w tym artykule

    Gadżety reklamowe w firmie są trudnym tematem. Szczególnie wtedy, kiedy budżet przedsiębiorstwa jest dość ograniczony i konieczne jest cięcie kosztów. Nie jeden pracownik działu obsługi klienta lub marketingu, na sam dźwięk wypowiadanych słów „brak środków” dostaje drgawek.

    Trudno klientowi powiedzieć „brak środków” zaraz po pomyślnie zakończonej transakcji. Gadżet reklamowy w takiej sytuacji koniecznie powinien się pojawić. Właśnie dlatego stworzyliśmy listę upominków reklamowych, których cena nie przekroczy 5 zł, co oczywiście oznacza, że niemal każda firma będzie mogła pozwolić sobie na dodatkowe produkty reklamowe.

    Może niewysoka cena przekona menedżera prowadzącego, że nawet jeśli to zwykły długopis lub kubek, to warto zainwestować w niego niewielkie pieniądze. Klient poczuje się doceniony, a na jego twarzy pojawi się uśmiech. Wszystko to - gadżety do 5 zł!

    Na początek najtańszy gadżet

    Jeśli nasz budżet jest aż tak mały, że cena gadżetu w cenie kilku złotych nie wchodzi w grę, poszukajmy czegoś jeszcze tańszego! Proponujemy zamówienie tradycyjnego ołówka z gumką. Jego cena jest bardzo niska. To najtańszy gadżet, jaki znajdziemy w hurtowniach.

    Ołówek reklamowy będzie odpowiednio prezentował logotyp oraz nazwę firmy. Przy zamówieniu 250 szt. jednostkowa cena produktu wyniesie 0,87 zł, a przy zamówieniu 500 szt. cena jednostkowa to 0,69 zł. Ołówek z logo firmy, to naprawdę nieduża inwestycja, a przyda się klientowi podczas wykonywania codziennych obowiązków.

    Umieszczony na nim logotyp będzie przypominał mu o miejscu, z którego je zabrał. Może wróci do Was ponownie? Kto wie! Ludzie mają pamięć fotograficzną, dlatego zdecydowanie warto dać się zapamiętać upominkiem za 5 zł.

     

    Ołówek z gumką” width=

     

    Sprawdzona klasyka

    Czasami poszukując tanich rozwiązań, zapominamy o tych najbardziej klasycznych produktach. Kombinowanie nie zawsze wychodzi firmie na dobre, często okazuje się, że wcale nie jest takie tanie. Warto skorzystać ze standardowych rozwiązań. Proponujemy długopisy reklamowe z nadrukiem.

    Cena aluminiowego długopisu z logo firmy przy nakładzie 250 szt. 3,31 zł lub niecałe dziesięć groszy więcej, to zależy od wybranej metody znakowania. Cena jednostkowa przy zakupie 500 szt. wynosi 3,20 zł lub 2,95 zł. Długopis reklamowy to drobny prezent, który jest zawsze mile widziany.

    Klient, który go otrzyma, może wypełnić nim niezbędne dokumenty jeszcze w siedzibie Waszej firmy, by potem zabrać go ze sobą. Będzie towarzyszył mu w pracy, czy w domu podczas wypełniania krzyżówek. Okaże się niezbędnym towarzyszem, którego zawsze warto mieć pod ręką.

     

    Metalowy długopis DIAMOND” width=

     

    Może coś bardziej szalonego?

    Nasza kolejna propozycja nie jest już tak oczywista jak poprzednie. Proponujemy breloki, jednak nie takie tradycyjne. Bardzo dobrze cenowo prezentują się, obecne w naszej ofercie, breloki reklamowe w kształcie żarówki lub z diodą LED.

    Cena jednostkowa przy zamówieniu 500 szt. kształtuje się od 1,62 do 3,35 zł w zależności od wybranego modelu oraz metody znakowania. Cena kusząca, a sam gadżet do 5 zł inny niż wszystkie. Dlaczego może zachwycić Klienta?

    Breloki mają to do siebie, że przypinamy je do kluczy. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznać, które z nich należą do określonej nieruchomości, miejsca, biura, czy mieszkania. Dodatkowo, oznakowany logotypem, będzie Klientowi zawsze kojarzył się z firmą, w której go otrzymał. To świetny upominek za 5 zł.

    Praktyczny kubek

    Kto nie lubi kubków? To chyba jeden z najbardziej praktycznych prezentów, jakie można podarować w formie gadżetu reklamowego. W ofercie OpenGift znajdziecie wiele modeli kubków porcelanowych, które z pewnością przypadną do gustu Waszym klientom.

    Każdy z nich kupicie za mniej niż 5 zł, a do tego możecie zdecydować się również na opcję ze specjalnym oznaczeniem. Logotyp na kubku, który Klient zazwyczaj będzie trzymał w pracy, to szansa na pozyskanie nowych zainteresowanych Waszą usługą lub produktem, a także możliwość przysłowiowego zaplusowania u klienta.

     

    Kubek porcelanowy” width=

     

    Gadżet za 5 zł na miarę pandemii

    Ponieważ sytuacja związana z COVID-19 wciąż trwa, świetnym pomysłem na prezent dla Klienta, będzie plastikowa buteleczka wielokrotnego użytku, której cena to niecałe 1 zł.

    Możesz wlać do niej płyn do dezynfekcji lub żel antybakteryjny. Jej niewielki rozmiar sprawi, że Klient będzie mógł mieć ją zawsze przy sobie - w samochodzie, torbie, a nawet w kieszeni. Klienci z pewnością docenią taki prezent za 5 zł.

     

    Butelka wielokrotnego użytku” width=

     

    W biznesie kolorów nigdy dość

    Były już długopisy i ołówki - teraz czas na zakreślacze. Kolorowy, czterostronny marker, pozwoli Waszym Klientom zawsze zaznaczać na dokumentach najważniejsze kwestie w kolorach żółtym, czerwonym, różowym oraz zielonym. To niezbędny gadżet za 5 zł dla każdego przedsiębiorcy.

     

    Kwadratowy zakreślacz” width=

     

    Podsumowanie

    Jak widać, wybór gadżetów za 5 zł w OpenGift jest bardzo duży. Wymienione przez nas produkty, to tylko kropla w morzu. Zachęcamy Was do zapoznania się z naszą szeroką ofertą upominków za 5 zł. Jesteśmy przekonani, że nawet przy niskim budżecie marketingowym, będziecie w stanie zaopatrzyć swoją firmę w świetne gadżety za 5 zł, które przyniosą radość Waszym Klientom.

    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl
    Paweł - Współtwórca i współwłaściciel OpenGift.pl

    Na co dzień tworzy usprawnienia i koordynuje procesy strategiczne. Guru marketingu i optymalizacji - mówią, że digital jest częścią jego DNA. Po godzinach chętnie zaprosi Cię na partyjkę squasha. Szybkie decyzje, precyzyjne zagrania i przewidywanie ruchów rywala - działa tak samo na korcie, jak i w biznesie.

    Powiązane artykuły
    22 sierpień 2025
    Rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a klienci – coraz bardziej świadomi. W tej rzeczywistości kluczowe staje się pytanie, jak wyróżnić się na tle konkurencji. Choć jakość usług czy produktów wciąż ma ogromne znaczenie, często o pierwszym wrażeniu decyduje coś zupełnie innego – spójna identyfikacja wizualna.
    21 sierpień 2025
    W świecie współczesnego marketingu marki nie mogą polegać wyłącznie na dobrej ofercie czy atrakcyjnej cenie. Coraz ważniejsze staje się budowanie lojalności klientów, a to wymaga zaangażowania, autentyczności i konsekwencji.
    18 sierpień 2025
    W obecnym świecie coraz częściej możemy spotkać pracowników na stanowisku brand master. Co to jest za osoba i jaką pełni funkcję? Tam, gdzie klienci mają kontakt z marką w wielu miejscach, potrzebny jest ktoś, kto scala wszystkie elementy komunikacji.
    Ostatnio dodane artykuły
    30 listopad 2025
    Wyobraź sobie: dopinasz prezentację życia, na sali czeka kilkudziesięciu klientów, a Twój telefon pokazuje 3% baterii. Jeśli w takim momencie ktoś wyciągnie z torby powerbank z Twoim logo – to nie jest już gadżet. To wybawienie, które buduje skojarzenie z marką na lata.
    30 listopad 2025
    Personalizowane gadżety reklamowe to dziś coś więcej niż długopis z nadrukiem. Dobrze zaprojektowany upominek potrafi przypominać o Twojej marce każdego dnia, budować pozytywne emocje i realnie wspierać sprzedaż. Warunek jest jeden: musi być mądrze zaplanowany – od wyboru gadżetu, przez projekt graficzny, aż po metodę znakowania.
    28 listopad 2025
    Kolor gadżetu reklamowego nie jest ozdobą. To szybki, intuicyjny komunikat o marce - coś, co odbiorca „czyta” zanim zauważy logo czy hasło. Zwłaszcza gdy mówimy o gadżetach masowych zamawianych w sklepach takich jak OpenGift.pl, kolor potrafi zadecydować, czy upominek będzie pracował na rozpoznawalność brandu, czy zniknie w szumie innych przedmiotów.
    OpenGift.pl w liczbach
    102924 Klientów
    250356 Zamówień
    129 Pracowników
    19 Lat na rynku